Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לראות רכב שמכרתי 7 שנים לפני- ניסאן אלמרה ייחודית יחסית, לא באזור המכירה, התלבטתי לבסוף אזרתי אומץ וניגשתי לבחור שהיה ברכב ואמרתי לו שהרכב הזה פעם היה שלי ומאוד עניין אותי מה המצב של הרכב היום (הופתעתי שרכב בן 19 עדיין על הכביש), הסתבר שהוא הבחור שקנה ממני ואין לו תוכניות למכור את הרכב עד שיהפוך לברזל.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא. זו אשת גיסו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור אחד שמכר הרבה רכבים ב5 שנים האחרונות.

לא היה אף רכב שמכרתי ולא עניין אותי מה עלה בגורלו.

לעולם לא הרמתי טלפון בכדי לבדוק את זה, אבל את רובם ראיתי נוסעים על הכביש.

אתן 2 דוגמאות.

הייתה בבעלותי ספיריט אדומה שמאוד אהבתי, לא רציתי למכור אותה אבל לא הייתה ברירה ביקשתי מחיר גבוהה ובסוף נמכרה.

פגשתי את הרכב מאז כמה פעמים ( אני במקרה עובד באזור של בעלת הרכב)

שמחתי תמיד לראות שהרכב שלם ובמצב טוב, לפני בערך חודש פגשתי אותב בנסיעה בכביש צפצפתי לה הבחורה מייד זיהתה אותי סיפרה כמה שהיא מרוצה ממנו, ושאפילו השתמשה בו כרכב לחתונה שלה.

רכב נוסף, היה לי ניסאן פרימיירה תאמת לא אהבתי את האוטו הזה בכלל זה היב רכב כבד שתיין שמהיום שקניתי רציתי למכור, אחרי 3 שנים פגשתי אותו לפתע עומד מחוץ למוסך, לא הייתי בטוח אם זה הרכב שלי, שמו לו ריפודים, מדבקות ואפילו מכות ושריטות שלא היו בתקופתי, נברתי בגיבוי של גוגל בשביל לגלות את המספר רכב שהיה לי וככה הבנתי שזה הרכב שלי.

עסר עוד שבועיים ושוב אני נמצא ליד אותו מוסך ורואה שהרכב עדיין עומד באותו מצב, הסקרנות הרגה אותי נידשתי למוסכניק לשאול לגבי הרכב, הוא אמר לי שהבעלים פשוט לא יודע מה לעשות איתה, היה לה בעיה במנוע ועד שכבר תיקנו נאבד המפתח היחיד שהיה לבעל הרכב והרכב פשוט עומד שם. ( גם בזמנו לי היה מפתח אחד כשאני חושב על זה)

את שאר המכוניות ראיתי בנסיעה, הסוניק שהייתה לי נמכרה לבחוק שמתאמן פה קרוב לבית שלי אז אני רואה אותה בממוצע פעם בשבוע ( עם כל המדבקות ששמתי עליה קשה שלא לזהות אותה)

פורסם

הרכב היחיד שמכרתי היה טוטאלוס לפירוק אחרי תאונה שמישהו נכנס בי

ככה שאין לי עם מי לדבר חחח

אין לי מושג מה עשו איתו והכי מוזר שלעיתים רחוקות אני רואה את אותו דגם בכביש ואפילו באותו צבע

וחברים שלי צוחקים הנה הרכב שמכרת לפני שנה ( זה לא רכב נפוץ כל כך במיוחד בצבע שלו )

פורסם

לפני כמה ימים עמדתי ברמזור מאחורי מאזדה לאנטיס 00' שמכרתי לפני כ-8 שנים. היא שירתה אותי במשך 5 שנים, ולפני כן את אמא שלי במשך כ-5 שנים, והיא נראית בדיוק כמו ביום שמכרתי אותה - ונפלא ביחס לעובדה שהיא בת 18...


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

סוג של הלקאה עצמית. אם שמרתם וטיפחתם את הרכב ומכרתם אותו לחוליגן שקורע לו את הצורה ותראו מה נהיה מהתכשיט שלכם, זה צובט בלב, וגם במקרה ההפוך, מכרתם רכב שלא אהבתם, לא השקעתם בו ורק התבאסתם לראות אותו כל בוקר מחכה לכם בחניה והנה מישהו קנה אותו, השקיע ועשה ממנו יהלום ופתאום כן בא לכם עליו. אז עדיף כשמוכרים רכב, לא להסתכל יותר לאחור.

פורסם

1. מכרתי אקסנט עם 315 אלף.

הגיע בחור שהתרברב על היותו מכונאי, משך הילוכים בנסיעה הקצרה שעשה על הרכב, החלטתי לרדת קצת במחיר ונמכרה כולה ב2300 שקל.

הוא גר בצד השני של העיר, אחרי שבוע מתקשר אליי בלי סוף ומבקש לקחת את הרכב חזרה כי המנוע הלך, כמובן שסירבתי.

המשכתי לראות את הרכב נוסע כמה חודשים טובים אבל לא נוצר קשר עם הבן אדם.

 

2. הגטס האגדית שלי, נקנתה לפני כמעט 4 שנים ונמכרה לפני שנה וחצי.

הבחור שקניתי ממנו הוסיף אותי לפייסבוק במקרה באותו שבוע שמכרתי אותה.

הבחור שקנה ממני (בדואי) הגיע אליי דרך הפייסבוק כך שיש לי אותו בחברים.

בחתונה של בת דודה שלי עצרתי לתדלק, 120 קמ מהבית, והנה אני רואה אותה מחנה בתחנת דלק, חוץ מויכוח קטן על זה שהוא נסע בכביש 6 וחייבו אותי בתשלום, הכל היה איתנו בסדר.

אפילו קיבלתי ממנו תמונה שלה לשנה החדשה, אולי כשיגיע הזמן אקנה אותה בחזרה.

 

3. לנטרה 99 שקניתי מחבר פורום

מכרתי אותה לבחור חרדי מירושלים, אחרי שנה וחצי ראיתי אותו במקרה ליד האוניברסיטה כשהייתה לוויה לרב חרדי מפורסם, אמרתי לו שלום והוא אמר שהוא מבסוט מהרכב.

 

4. המגנטיס שבבעלותי כיום

מורה נהיגה שגר 4 קמ ממני, קנה מגנטיס אחרת ועדיין יוצא לי לראות אותו במסלול הקבוע שלי מהבית לעבודה, או שאני רואה אותו נוסע ברחוב של העבודה שלי. מתעדכן איתו מפעם לפעם מה שלומו.

 

לא מבין את הפחד בקונה שיפול עליך, אתם לא חייבים כלום לאף אחד.

FB_IMG_1536996549585.jpeg

פורסם

זה היה 2 נסיעות שהגיעו ל50 שקל.

זה לא עניין של 20 או 30 שקל, אני לא צריך לשלם על הנסיעות שלו.

בסופט של דבר העניין נפתר מול כביש 6

פורסם

הבעיה הייתה בכביש 6?

או בעובדה שלא העברתם בעלות?

חשבתי שדחיתם העברת בעלות ליום למחרת ואז עלה על 6.

 

איך שלא יהיה לא הייתי מדבר על זה עם הבן אדם...

מתקשר לכביש 6 וסלאמתק.

פורסם

זה העניין, כביש 6 אמרו לי לדבר איתו כי זה ביני לבינו. אמרתי להם למה אני צריך לשלם על רכב שלא בבעלותי? ביטלתי את המנוי דרך האתר של כביש 6, אמרתי להם שיש להם את הפרטים שלו וישלחו אליו.. עוד קצת צעקות והסתדר

פורסם

קצת אחרי שמכרתי את הפיג'ו 206 שלי היא פורסמה כאן בשרשור הרכבים עם מדבקות קארספורום. מאז נעלמו עקבותיה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...