Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Alfa Male או Alpha Male?:-D

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דווקא משאיר את הביטוח עד שהקונה מגיע לבית (עשיתי את זה כמה וכמה פעמים)

ולא נתקלתי בבעיה שזה היה הפוך.

 

לא עקבתי אחרי הרכבים שמכרתי - אבל היו כמה מקרים שהקונים גרו בסביבה

ככה שיצא לי לראות את הרכבים מידי פעם. (בדרך ככל נהפכו למוזנחים, אבל מה אכפת לי)

פורסם

מניח שלקחת בחשבון והבנת את ההשלכות לכך שאתה משאיר לו את הביטוח על שימך ולא אומר להם שכל נושא הביטוח הוא עליהם.

 

יש לך פשוט מזל שלא קרה שום דבר עם הרכבים ולרוב הקונים מאוד זהירים כמו כולם לאחר רכישה חדשה כזאת או אחרת.

 

להשאיר ביטוח פעיל על שמך לנהג זר כלשהו אשר רכב את הרכב שלי וביצע העברת בעלות, עלול להתגלות כמשהו חסר אחריות שמן הסתם יש לו פיתרון אבל זה כאב ראש להתחיל עכשיו להסביר, שזה לא אתה אלה זה הוא ו... אני לא בדיוק יודע איך חברת הביטוח תקבל את זה.

 

מתרחשת תאונה, אילו פרטי ביטוח הוא שולף לנהג הנפגע? את שלך? חלילה יש הרוג שהוא פגע בו, אילו פרטים הוא מספק ולמי?

פורסם

לקחתי בחשבון, רק לא ציינתי שמדובר על תקופות שלא הייתה תקשורת ישירה כמו היום

הייתי חייב להגיע לבית לעשות ביטוח דרך טלפון קווי. (אחרי המתנה ארוכה)

אני מניח שכולם נהגו ככה בתקופה הזו.

 

היום זה יותר פשוט, אפשר לבטל את הביטוח במעמד הקנייה

שיחה קצרה בדרך לרכב מהדואר עם כוס הפוך ויש לך ביטוח מקיף/חובה באותה שנייה.

פורסם

א, כן זה פרט חשוב.

צודק, בתקופות מאוד קודמות שבהם היו טלפונים קווים רק אין ספק, לא הייתה שום דבר אחרת.

חשבתי חלילה זה בתקופה האחרונה, כיום.

פורסם

כלל שלמדתי..

שאתה מוכר את הרכב שלך, לעולם אל תחזור מהדואר שהעברת בעלות עם הרכב שמכרת.

קח אוטובוס או מונית... מרפי תמיד יגיע ויקלקל את הרכב ברכב הלא נכון.

פורסם
כלל שלמדתי..

שאתה מוכר את הרכב שלך, לעולם אל תחזור מהדואר שהעברת בעלות עם הרכב שמכרת.

קח אוטובוס או מונית... מרפי תמיד יגיע ויקלקל את הרכב ברכב הלא נכון.

חח מה תגיד על קונה שקנה ממני, עשינו העברת בעלות שילם לי הכול, עכשיו יש נסיעה רבע שעה עד הבית שלי, הוא מתעקש שאני אנהג, אמרתי לו רכב שלך תנהג אתה, הוא מתעקש שהוא לא רוצה לנהוג, בסוף אני נהגתי, אמרתי רק שמרפי לא יבוא לי מזל שלא בא.

פורסם (נערך)

אני עדיין לא מצליח להבין...

יצאנו מהדואר, הכסף אצלי והמפתח אצל הקונה?

להתראות, בהצלחה וביי. כל אחד הולך לדרכו.

מה זה "הקונה מתעקש שאני אנהג?" למה בכלל הגעת לסיטואציה שאתה תלוי בקונה? אתה ילד גדול, תגיע הביתה בכוחות עצמך. לא צריך טרמפ ולא נעליים.

בשלוש הפעמים שמכרתי רכב, הקונה הגיע אליי, לא מעניין אותי איך, ויצא עם האוטו לדרכו

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אף פעם לא יצרתי קשר.

האמת שאני סקרן לדעת מה עלה בגורל הפוקוס הידנית דור 1 שמכרתי לפני כמה שנים.

 

אני חושב שהקונה ממש שמח לקנות אותו כי חיפש ידנית בשוק בעייתי.

הייתי שמח לגלות שמה שאמרתי להם בעת הקניה נכון: באמת אחלה רכב, אמין ודי כיפי בהתחשב בנתונים. לא הייתי מוכר אלמלא היעדר הייצוגיות. מאמין ומקווה שישרת אתכם עוד הרבה שנים.

 

ליצור קשר באופן יזום אני לא שוקל

פורסם
חח מה תגיד על קונה שקנה ממני, עשינו העברת בעלות שילם לי הכול, עכשיו יש נסיעה רבע שעה עד הבית שלי, הוא מתעקש שאני אנהג, אמרתי לו רכב שלך תנהג אתה, הוא מתעקש שהוא לא רוצה לנהוג, בסוף אני נהגתי, אמרתי רק שמרפי לא יבוא לי מזל שלא בא.

 

תחושת בטן שאפשר למכור לך הכל :lol:.

 

על מי היה הביטוח? הביטוח שלו היה בתוקף? שלך? הרכב על שמו ואתה הנהג הפרטי שלו? חלילה היה קורה משהו אתה היית בעל האחריות גם אם הרכב היה מתקלקל הקונה היה אומר "לא אני נהגתי, הוא בטח נהג לא נכון" ומפה... מדרון.

 

שוב, אני תמיד לוקח מקרים לא קלים אבל בחיי, זה יכול לקרות ועוד איך.

 

יוצא מחניה והופ, מכה ברכב ממישהו, מה אתה עושה?

 

אני לא יודע אבל אתה חייב להיות הרבה יותר אסרטיבי ללחוץ יד ולהגיד "ביי" לאנשים, בכל שלב בחיים.

 

זה אומנם מתחיל ממכירת הרכב אבל יכול להיות שכך אתה פועל במגוון תחומים אחרים - אל תיתן ללחץ להשפיע עלייך ותדע להגיד לא, תדע להגיד "לי זה לא מתאים" וכן הלאה.

פורסם

אז עשיתי בשכל, שכשהעברתי בעלות לקונה של הרכב האחרון, נסעתי מהדואר הביתה במונית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
...

גיסתי מכרה רכב לפני 10 שנים לבחור אחד. כעבור מספר ימים היא קיבלה טלפון, "האם אפשר לצאת איתך". היום הם נשואים ומצפים לילד שלישי :-)

...

גיסתך = אשתו של אחיך.

אז האם אחיך הוא הקונה המאושר ואתה זה שעומד להפוך לדוד בשלישית?

פורסם (נערך)

גיסתי היא גם אחותה של אשתי

ואם כבר התעניינת, יש לי 3 אחיינים מאחיותי ועוד 5 מאח ואחות של אישתי :-P

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...