Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי במינכן מסוכנות אויס את הרכב הנ"ל כשהוא במפרט גבוה במיוחד.

אוטומט עם מנוע 2000 דיזל כשהוא חשמלי לחלוטין.

מערך מצלמות 360 כיסאות מסאג' קדמיים, מערך בטיחות מלא שכולל היגוי אוטונומי לסטיה מנתיב, מערכת GPS מעולה על שני מסכים, מערכת מולטימדיה עשירה ומערכת מיזוג לארבע אזורים.

ועוד המון תוספות כמו התנעה ללא מפתח.

נהגתי איתו באוטובאנים בגרמניה ללא הגבלת מהירות, באוסטריה ובדולומיטים באיטליה.

הרכב שקט מאוד והמנוע דיזל גמיש מאוד שזה בונוס רציני במקומות עירוניים עם מצלמות מהירות. גיר אוטומט 6 הילוכים והכי חשוב, הרכב שונא דלק.

נוסעים מרחקים עצומים והמחוג בקושי זז.

לגבי האמינות ברור לי שסיטרואן זו לא טויוטה לכן לא מתייחס לזה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
.

אוטומט עם מנוע 2000 דיזל כשהוא חשמלי לחלוטין.

חשמלי לחלוטין? למה אתה מתכוון?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

רצה לומר דיגיטלי לחלוטין. דגם Allure.

היה גג פנורמי?

דווקא טיוטה קנו מסיטרואן את המנוע הזה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אחנו התרגלנו לשלם הרבה ולקבל חרא,שכרתי פורד SMAX בגרמניה,גם דיזל אוטומט.

ברמת גימור הכי גבוהה,עם בקרת שיוט אדפטיבית,סטייה מנתיב,פנסי זנון עם זיהוי אוטומטי של רכבים המגיעים מלפנים(מניעת סינוור)

עור משולב אלקנטרה,GPS מובנה שמוצג גם בלוח שעונים פלוס קורא שלטים וכך אתה יודע בדיוק מה מהירות מותרת.

ופה בארץ?

קיבלת קודנית וחיישני רוורס בהתקנה מקומית תגיד תודה.

באמת שם הם רגילים לסטנדרט שפה יש רק ברכבי יוקרה וגם זה לא תמיד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

המודל הוא 2000 MPV

יש גג פנורמי שהכיסוי שלו מתופעל חשמלי

דלת תא מטען חשמלית

הכל שם מתופעל חשמלי עם לחצנים או דרך מערכת המולטימדיה.

יש כמות גדולה של תאים גדולים ואפשרויות חיבור למגוון מכשירים כולל שיקוף

פורסם
הדגמים המאובזרים הללו ברכבים בסגמנט הזה (לדוגמת מצלמות היקפיות) לרוב לא מגיעות לארצנו אלא ברכבים שעולים פי4 וחבל

 

בישראל יש מדיניות מס אגרסיבית מאוד שלמעשה מחייבת את היבואן שלשלם גובה מס מלא גם אבזור הרכב אם האבזור מקורי ולא רק על הרכב עצמו, זאת הסיבה להעדפת היבואנים להביא רכבים עם פחות אבזור ולהרכיב ככל שניתן את האבזור בארץ, לדוגמא וולוו מגיע בלא מעט דגמים ללא חיישני רוורס מקוריים! והיבואן מתקין אותם כאן כל שלמעשה אין מס כלל על החיישנים, במצטבר מדובא בלא מעט כסף.

בחו"ל הצרכן משלם על האבזור רק מה שהוא באמת עולה ללא פערי תיווך של המדינה ולכן יש יותר אופציות.

אף אחד לא יקנה C4 מאובזרת ב200K, זה יהיה המחיר שלה בגרסה המאובזרת לפחות.

פורסם

לא ברור איך משכירים כזה רכב, בסה"כ יכלתי לקבל משהו מאובזר פחות ולא להתלונן.

במקור שכרתי מרצדס c200 אוטומטי אבל הציעו לי קיה ספורטז 1600 וסרבתי. אחר כך אמרו סיטרואן והתכוונתי לסרב אבל בסוף אמרתי ננסה.

הפקיד אגב עומד ומאחוריו פוסטרים שמציעים פורש..

פורסם

כנ"ל.

קיבלתי בגרמניה קיה ספורטג', מנוע 2000 טורבו דיזל, 180 כ"ס (דגם GT-LINE)

עם אבזור בטיחות ונוחות מלא, שאפשר רק לחלום עליו ברכבים "עממיים" בארץ.

2.jpg1.jpg

Fiat Punto Evo 1.4 Multi-Air, 2010 - Sold

Mazda 2 Pure White, 2016

פורסם

המודעות של הנהגים לאבזורים הגדולים והקטנים עולה יותר ויותר עם השנים ועל כן גם הדרישות.

אולי גם הנושא הזה ישתנה אצלנו בעתיד, מקווה.

פורסם

על איזו אמניות אתה רוצה לדבר? מה קרה כבר בימים שנהגת עליו?

 

מנוע 2000 דיזל אמין מאוד, בכלל הרכבים החדשים של הקונצרן מגלים אמינות טובה יותר(וזה לא על סמך קריאה באינטרנט).

פורסם

חסכוני מאוד הדיזל

לקחתי את הרכב בשדה התעופה מינכן

נסעתי ברוטו 7 שעות. אוטובאנים ללא הגבלת מהירות ממינכן לאוסטריה. חציתי את אוסטריה ונכנסתי לאיטליה ושם נכנסתי לכביש הדולומיטים צר ומפחיד כשכול הזמן באים לך ממול אוטובוסים אופנועים ומכוניות וכמובן גם קראוונים. אין מטר ישר הכל פיתולים.

אחרי שעה הגעתי למלון במעבר פורדוי בגובה 2200 מטר.

בבוקר נסעתי למרמולדה, שעה נסיעה והכל פיתולים ירידות ועליות ויותר גרוע בכל כפר שתיים שלוש מצלמות מהירות שתופסות אותך מעל 50 ואז ראיתי תחנת דלק. אמרתי נמלא גם בשביל לדעת איך קונים דלק.

מד הדלק בסהכ ירד אולי 20 אחוז. מילאתי פול ויצא 30 יורו פחות חמישים סנט.

פורסם

אם מילאת 30 יורו אז המחוג לא ירד רק ב 20%, (אין שם מיכל של 130 ליטר)

אבל בלי קשר 23 ליטר לכזו לכזו נסיעה זה כלום.

 

לעצם העניין אולי יתפוס יוזמה איזה ח''כ ויעביר חוק של העדר מס על אבזור?

יכול להיות לזה גם פן בטיחותי בדמות יותר איבזור בטיחות מקורי,

מעבר להוזלה במחיר.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)


×
×
  • תוכן חדש...