Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחר בדיקה לפני קניה נאמר לי שצריך לבצע כיוון פרונט,

בעת נסיעה באמת מרגישים שהאוטו לוקח ימינה לא ההגה זז האוטו עצמו נוטה

לאחר כיוון הפרונט עדין יש סטיה.

אני מצרף את הדוח של הכיוון פרונט.

יש לציין שמידי כמה שבועות האוויר בגלגל הימני הקדמי יורד.

מה עליי לעשות? תודה לעוזרים

 

https://image.ibb.co/hsdmqe/15334684198017158781049854107273.jpg

פורסם
1. לתקן את בריחת האויר מהגלגל הסורר (למניעת אינטראפטים נוספים).

2. לעקוב מה קורה עם סטיית ההגה.

3. במידת הצורך - לחזור לפרונטאי.

 

תודה, הדוח אבל נראה תקין? אני לא מבין את מה שכתוב שם

פורסם

עד כמה שאני רואה - הערכים נמצאים בטווח הטולרנס שלהם.

איני יודע לומר לך אם יש משהו חריג (המתן לעוד תגובות) - יען כי אינני בעל מקצוע בתחום.

alfa 156 2.5.

פורסם
עד כמה שאני רואה - הערכים נמצאים בטווח הטולרנס שלהם.

איני יודע לומר לך אם יש משהו חריג (המתן לעוד תגובות) - יען כי אינני בעל מקצוע בתחום.

 

לאחר עצתך הלכתי לפאנצ'ריה באמת היה פאנצ'ר בגלגל הסורר הימני, נראה שהרכב פחות נוטה, יש צורך לחזור לכיוון פרונט? או שאין קשר

פורסם
לאחר עצתך הלכתי לפאנצ'ריה באמת היה פאנצ'ר בגלגל הסורר הימני, נראה שהרכב פחות נוטה, יש צורך לחזור לכיוון פרונט? או שאין קשר

יכול להיות גם איזון גלגלים

פורסם (נערך)

אתה עם זוג צמיגים קדמיים שהיה מושך, עשית פרונט ולא החלפת קדמיים עם אחוריים? לא פלא שממשיך למשוך יש לך שחיקה לא שווה בצמיגים מהתקופה שכבר משך, תחליף צמיגים קדמיים עם אחוריים (תחליף גלגלים..) בסיכוי גבוה שתגמר הבעיה. ומוזר שמי שעשה לך את הפרונט לא אמר לך לעשות כך, זה חוסר מקצועיות.

עריכה אחרונה על ידי yehonatankapara
×
×
  • תוכן חדש...