Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי :lol:

 

השבוע התחדשתי במאזדה ספיריט 2010 שעברה דיטיילינג אצל יעקב אלטר ונשמרה באופן מושלם (כפיים ענקיות לשלומי, פשוט מטורף כמה הרכב שמור ונראה חדש 8)).

עברתי פה בנעוצים וקיבלתי בעיקר כאב ראש והרבה בלבול.

אשמח להמלצה לחומרים בסיסיים שיש להשתמש בהם באופן קבוע על מנת לשמור על המראה של הרכב.

 

1) שטיפה - שיטת שני הדליים יחד עם ONR? או שמפו אחר?

2) קוויק ווקס - יש להשתמש לאחר שטיפה? זה ספריי?

3) ג'אנטים וצמיגים - איזה חומרים מומלצים?

4) אוטם - באיזה שלב בשטיפה יש להשתמש בו? איזה חומר מומלץ? כיצד משתמשים בו?

5) פלסטלינה - יש לבצע אחרי השטיפה לפני כל התכשירים הנ"ל? על איזו פלסטינה אתם ממליצים?

6) יש חומרים נוספים שעלי להוסיף לעגלה ולהשתמש באופן קבוע?

7) אילו חומרים מומלצים לפנים הרכב?

 

תודה ♥

פורסם

אני חושב שמה שקיבלת זה בעיקר התקף עצלנות.

יש לך לינקייה מפוצצת במידע מסונן היטב. מבטיח לך שאם תשקיע שעה מזמנך ותשב לקרוא תדע הכל נהדר

והרבה יותר לעומק מאשר ההסבר שאולי תקבל כאן.

פורסם
אני חושב שמה שקיבלת זה בעיקר התקף עצלנות.

יש לך לינקייה מפוצצת במידע מסונן היטב. מבטיח לך שאם תשקיע שעה מזמנך ותשב לקרוא תדע הכל נהדר

והרבה יותר לעומק מאשר ההסבר שאולי תקבל כאן.

 

הלוואי והיית צודק.

אני 5 שעות על הנעוצים ולא מצליח לעשות 1+1.

כל מה שאני מחפש זה מדריך בסיסי לדיטילינג בסיסי. הרכב במצב מעולה, רק לשמור עליו כך.

פורסם

כל מה שאתה צריך זה לשמור על המצב הקיים.

שאל את אלטר באיזה אוטם הוא השתמש ותשתמש באותו אחד מדי כמה חודשים.

אבל קודם כל צריך לדעת איך לשטוף רכב בלי לגרום נזקים, תחפש מדריכים ביוטיוב כי זה נושא רחב.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
כל מה שאתה צריך זה לשמור על המצב הקיים.

שאל את אלטר באיזה אוטם הוא השתמש ותשתמש באותו אחד מדי כמה חודשים.

אבל קודם כל צריך לדעת איך לשטוף רכב בלי לגרום נזקים, תחפש מדריכים ביוטיוב כי זה נושא רחב.

 

ווקס?

אין צורך למרוח על בסיס קבוע?

×
×
  • תוכן חדש...