Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים התחיל להופיע לי סימן שנראה כמו חצי שעון ולידו מספר שהתחיל מ17 אם אני לא טועה, ולאט לאט הוא ירד עם הזמן, הכוונה בפרק זמן של ימים ואני לא יודע מה זה אומר.

מצרף תמונה להמחשה:

20180702_055403.jpg

מישהו יודע מה זה אומר?

תודה לעוזרים!

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם
זמן שנותר עד הטיפול.

 

מה הכוונה? ברגע שזה מגיע ל0 אני צריך לקחת אותו לטיפול או לפני?

ומה יקרה אם אני אקח אותו לטיפול אחרי שזה יגיע ל0?

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

אתה אמור לקחת את הרכב לטיפול כל 15 אלף או שנה (ככה זה בדרך כלל , אלא אם כן מצוין אחרת בספר הרכב) , ואז בסוף הטיפול אמורים לאפס לך את השעון הזה.

פורסם
מה הכוונה? ברגע שזה מגיע ל0 אני צריך לקחת אותו לטיפול או לפני?

ומה יקרה אם אני אקח אותו לטיפול אחרי שזה יגיע ל0?

 

הוא יכנס לך למינוס ימים.

 

לא יקרה כלום פשוט זה חיווי שאומר לך מתי אתה צריך לגשת לטיפול, אם היית מגיע לקילומטרז' הרצוי היית מקבל חיווי של כמה קילומטרים נשארו לך לטיפול הקרוב.

פורסם

אני יסביר.

זה לא אומר שהרכב לא עבר טיפול, יש מצב שלא איפסו אחרי טיפול את זה דרך לוח השעונים.

אינני זוכר איך עושים את זה אבל זה מופיע בספר הרכב

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
אני יסביר.

זה לא אומר שהרכב לא עבר טיפול, יש מצב שלא איפסו אחרי טיפול את זה דרך לוח השעונים.

אינני זוכר איך עושים את זה אבל זה מופיע בספר הרכב

כי אני לקחתי את הרכב כבר לטיפול, אמנם אצל איזה נוכל חאפר שניסה לקחת ממני יותר כסף ממה שהיה צריך, אז יכול להיות שהוא לא עשה את הטיפול כמו שצריך?

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

כמו שכתבנו...

יש הוראות איך לאפס.. וזה קל

נידמה לי לחיצה על הלחצן הימני בלוח השעונים ובלי לעזוב לפתוח סוויץ ואז לעזוב וללחוץ על השמאלי

אני חוזר.. יש הסבר מדויק בספר הרכב..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...