Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נחחתי מהטיסה לאחר טיסה ארוכה ובזמן הנסיעה לא שמתי לב וכל החלק השמאלי עלה על גדר הפרדה עם צמחיה.

בפועל הנזק המיידי שראיתי זה 2 צמיגים קרועים וגאנט עקום.

הרכב: יונדאי I20 שנת 2010.

הזמנתי גרר שגרר לפנצריה שאני סומך עליה, הוחלפו 2 צמידים בדנלופ חדשים ובגנט חדש.

בפועל עכשיו בזמן שאני מסובב את ההגה או עולה על בורות אני שומע רעש חזק כמו מתכת בצורה חזקה.

 

1. מה זה יכול להיות?

2. האם יש מוסך באזור טירת הכרמל(עובד שם - גר בקריות) שאתם ממליצים ואם יכול לקחת לי את הרכב ממקום העבודה זה מצוין.

3. האם לדעתכם זה תיקון יקר?

 

אני אובד עצות כי אין לי אפשרות לפספס יום עבודה, ואין לי אפשרות להפעיל את המקיף שלי.

פורסם

מצער לשמוע - חייבים לגשת למוסך ולהרים את הרכב , ולבדוק את אזור המתלה הקדמי.

כאשר חישוק נפגע.. בד"כ הוא מזיז את המוטות המחוברים אליו.

 

אפשר והמשולש נפגע, ואפשר וחלק של מערכת ההיגוי הציריה או הבולם (המתלה הקדמי)

ואפשר ותזוזה כיפוף בכיסוי הפלסטיק, של הכנף או הכיסוי התחתון של המנוע.

לגשת למוסך לבדוק.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש מצב שכל המצב זיעזע את מסרק ההגה שהוא גם ככה רגיש מאוד ברכב הזה והוא פשוט ניפגע. במידה ואכן מדובר במסרק אז משופץ מחירו כ 600 שח. עבודה עוד בערך 400.

פורסם

לי הוסבר בעברו שלאחר תאונה רצינית או תאונה קלה אך עם פגיעה בגלגל מומלץ ביותר לעשות כיוון פרונט, יש סיכוי שיש צורך.

 

*לא קשור בהכרח לרעשים אך יכול להיות חשוב בכללי.

פורסם

חזרה מהמוסך

מסתבר שצריך להחליף:

2 בולמי זעזועים קדמים

2 תומכים בולמים

1 משולש קדמי

וכיוון פרונט

קיבלתי הצעות מחיר מ3 מוסכים

1. מוסך ראשון 2150 ש"ח

2. מוסך שני 1850 ש"ח

3. מוסך שלישי 1500 ש"ח.

 

כמה מחיר ראלי לכל העבודה הנ"ל?

פורסם

1500 נשמע זול מאוד בטח חלקים מהסיני הנחות.

הריאלי זה בין 1800 ל 2100 איפשהו באמצע

תבצע במוסך שיתן לך חלקים תחליפיים איכותיים.

seat leon 1.8 20v

פורסם

והחלפת עוד 2 צמיגים על חשבונך ויש גאנט עקום.

 

לא היה עדיף להפעיל ביטוח? לך תדע מה יגלו עוד לאחר פירוק.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

טוב.

בסופו של דבר תיקנתי במוסך של ה1500 - נמצא בשפרעם, אבל גיסי מתקן שם במשך שנים ומאוד מרוצה.

הייתי שם כל זמן התיקון, ראיתי את העבודה, מקצועית ביותר והחלקים חדשים ומקורים!(פתחו את הקופסאות לידי)

כעת הכל עובד מצוין ! עכשיו נשאר רק לנהוג זהיר יותר !

 

מלטשבי - לא, יש לי כבר תאונה מלפני שנה ותאונה מלפני שנתיים וחצי, אם אעשה עוד תביעת ביטוח חברת הביטוח תסרב לבטח אותי.

וההשתתפות עצמית היום היא 1400 שח, יצא לי סה"כ 1500+700 על הצמיגים והג'אט(דנלופ שנת יצור 2018*).

×
×
  • תוכן חדש...