Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו התקין מצלמת רוורס או חיישנים בארונה או באיביזה החדשה שלא דרך צ'מפיון? יש מקום מומלץ באזור חיפה?

 

האם המערכת החדשה של הארונה/איביזה דורשת פריצת מסך?

מצאתי את המצלמה הבאה באיביי:

https://www.ebay.com/itm/Original-Seat-ARONA-Multimediasystem-Navigation-Ruckfahrkamera-Nachrustsatz-MQB/282491648711?hash=item41c5d07ac7:g:GyMAAOSwGJlZJV5v

 

האם צריך לבצע העברה של הכבל עד המערכת או שהכבל כבר אמור להיות קיים באוטו ואפשר רק להחליף?

פורסם

אני חושב שבדגם fr חישני רוורס הם מקורים. ובנוגע למצלמה התקנו אצל היבואן בעלות של 1200 שח אם אני לא טועה. היא משולבת עם התצוגה של חישני הרוורס ובאכות טובה מאוד. להתקין במקום אחר כניראה לא יכלל באחריות יצרן במידה ותהיה תקלה במערכת אחרת ברכב. הקיצור פוש קטן ותתקין אצל היבואן. תנסה לקבל הנחה על המצלמה...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

בררתי אצל גיל קאר ומצלמה עולה 2300 ש"ח. (והמצלמה לא מקורית לפי מה שהבנתי)

 

לא עדיף כבר להזמין מפה ב250 יורו מצלמה מקורית?

https://www.carsystems.eu/new-seat-arona-low-line-rear-view-camera-with-guidance-line-wiring-harness,id2893.html

 

מישהו מכיר מקום שיוכל להתקין לי אותה? (עדיפות לאזור חיפה והצפון)

פורסם
בררתי אצל גיל קאר ומצלמה עולה 2300 ש"ח. (והמצלמה לא מקורית לפי מה שהבנתי)

 

לא עדיף כבר להזמין מפה ב250 יורו מצלמה מקורית?

https://www.carsystems.eu/new-seat-arona-low-line-rear-view-camera-with-guidance-line-wiring-harness,id2893.html

 

מישהו מכיר מקום שיוכל להתקין לי אותה? (עדיפות לאזור חיפה והצפון)

250 יורו זה כמעט 1000 שח, אז למה ההתעקשות לא להזמין אצל צמפיון עם אחריות וכו...?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
250 יורו זה כמעט 1000 שח, אז למה ההתעקשות לא להזמין אצל צמפיון עם אחריות וכו...?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

 

כי זה הבדל של מעל 1000 ש"ח? (2300 אצל גיל קאר)

+ אצלם המצלמה לא מקורית של סיאט.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אני חושב שבדגם fr חישני רוורס הם מקורים. ובנוגע למצלמה התקנו אצל היבואן בעלות של 1200 שח אם אני לא טועה. היא משולבת עם התצוגה של חישני הרוורס ובאכות טובה מאוד. להתקין במקום אחר כניראה לא יכלל באחריות יצרן במידה ותהיה תקלה במערכת אחרת ברכב. הקיצור פוש קטן ותתקין אצל היבואן. תנסה לקבל הנחה על המצלמה...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

יש לך בתצוגה מד-מרחק ועוקבי הגה???

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני שילמתי בצ'מפיון בסביבות 800 ש"ח על מצלמה לארונה fr. קיבלתי גם הנחה כללית נוספת כך שבפועל זה כמעט לא עלה לי.

למיטב זכרוני אין פסי הכוונה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...