Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן קראתי וראיתי כמה ביקורות על הדור החדש, אם זו הבשורה שהמותג קופרה הביא איתו עדיף היה שהיו נשארים תחת סיאט, ממש מבאס שהלכו ככה אחורה מבחינה דינאמית וספורטיבית.

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אישית אני לא קונה חדש אז כן

בתכלס 135 זה ריאלי

M2 זה חלום קצת פחות ריאלי אבל הכל אפשרי

😈Seat Leon Cupra 280😈

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מניסיון עם 235 והשוואה עם קופרה, הקופרה היא פשוט רכב ספורט טוב יותר. הניהוג חד יותר, תקשורת טובה יותר, בלמים טובים יותר. אולי פחות יוקרתי. 

 

לדעתי 235/135 זו הליכה אחורה, לא קדימה. 

פורסם

בימריות חזקות רק בקו ישר. ממש לא מתנהגות. סוג של מאסלקאר לקו ישר.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

טוב, קצת הגזמת. כתבתי את מה שכתבתי ביחס לקופרה. כאמירה אבסולוטית זה קצת מנותק מהמציאות.

פורסם
לפני 36 דקות, 98civic כתב:

בימריות חזקות רק בקו ישר. ממש לא מתנהגות. סוג של מאסלקאר לקו ישר.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

אתה יכול לאמר את זה גם על M2? עזוב אפילו ה M3-4 החדשות שחטפו לא מעט השמצות (בצדק) על העיצוב החיצוני שלהן הן מכונות נהיגה רציניות מבחינת זמנים וביצועים, למרות שהן פחות מדברות אלי אישית, אי אפשר לערער על הרמה הגבוהה שלהן בתחום. 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, BobbyMiata כתב:

טוב, קצת הגזמת. כתבתי את מה שכתבתי ביחס לקופרה. כאמירה אבסולוטית זה קצת מנותק מהמציאות.

וגם מה זה "בימריות"? איזו הכללה שגויה.

בוודאי אתה תוכל לספר לנו יותר טוב ממני ש-235 ו-M2 שתי מכוניות שונות בתכלית. הפער ביניהן תהומי לעומת, למשל, הפער בין 235 ל-240 או אני כבר לא זוכר איך קוראים לכל הגרסאות מתחת ל-235.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אדייק יותר , כוונה שלי סדרת ה fx35 . הן פשוט רכות מדי ,ללא דיפרנציאל וברקסים מקוריים עלובים. אין קשר בינם לבין סדרות m. כן מנוע וגיר מעולים .
בבעלותי f30 335i וחוץ מלקחת גנים בבוקר לגן ומדי פעם לחיצה פה ושם האוטו הזה לא שייך למסלול בשום צורה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

 

אז עברו 3.5 שנים ו 57 אלף קמ, אפס תקלות, מרשים מאד.

הקופרה הרגישה כנראה שהיא בדרך החוצה (תפורסם למכירה עוד שבועיים), והחליטה לעשות קצת קונצים - השבוע המצבר שבק חיים.

הוחלף מצבר בוש 70  efb,  ב-750 שח.

אם מישהו מעוניין לאמץ אותה בקרוב - אפשר לפנות בפרטי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
בתאריך 23.11.2021 בשעה 21:45, misterb כתב:

 

אז עברו 3.5 שנים ו 57 אלף קמ, אפס תקלות, מרשים מאד.

הקופרה הרגישה כנראה שהיא בדרך החוצה (תפורסם למכירה עוד שבועיים), והחליטה לעשות קצת קונצים - השבוע המצבר שבק חיים.

הוחלף מצבר בוש 70  efb,  ב-750 שח.

אם מישהו מעוניין לאמץ אותה בקרוב - אפשר לפנות בפרטי.

בהצלחה במכירה ונשמח לשמוע על הבחירה של המחליפה :)

האם חשבת על פורמנטור VZ עם ההנעה הכפולה?

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...