Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון קופרה 290 חדשה (2018) - שרשור מתגלגל


misterb
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

כן קראתי וראיתי כמה ביקורות על הדור החדש, אם זו הבשורה שהמותג קופרה הביא איתו עדיף היה שהיו נשארים תחת סיאט, ממש מבאס שהלכו ככה אחורה מבחינה דינאמית וספורטיבית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 266
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

טוב, הגיע הזמן לעדכן אחרי שנתיים עם הקופרה האמת שבתכנון המקורי שלי הייתי אמור למכור אותה עכשיו בערך, כי לפי הצפי הייתי אמור להיות עם בערך 50-60K בזמן הזה. בפועל, בשנה הראשונה עשיתי 30K, ובש

אז הופה עברו כבר שנתיים וחצי עם הקופרה, הזמן טס! אין שום תקלות או בעיות מיוחדות מעבר לבלאי (צמיגים/ברקסים ופלאגים זה חלק הארי בהוצאות האחזקה). לפני כמה חודשים עשיתי תוכנה סטייג׳1 (מנוע pcp, גיר apr).

זה וידאו מההקפה הכי מהירה שלי במוטורסיטי עם זמן של 1:04.8 (מקום ראשון במירוץ של אותו יום בקטגוריית קופרה קאפ, כשרוב המתחרים בקטגוריה עם תוכנה סטייג׳ 1, תוספת של כ-60 כוח סוס, ואני מקורי).

תמונות שפורסמו בשרשור

אישית אני לא קונה חדש אז כן

בתכלס 135 זה ריאלי

M2 זה חלום קצת פחות ריאלי אבל הכל אפשרי

:twisted:+IbizaFR stage 2:twisted:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

מניסיון עם 235 והשוואה עם קופרה, הקופרה היא פשוט רכב ספורט טוב יותר. הניהוג חד יותר, תקשורת טובה יותר, בלמים טובים יותר. אולי פחות יוקרתי. 

 

לדעתי 235/135 זו הליכה אחורה, לא קדימה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי אבל מחוות דעת של אנשים שאני מעריך עלתה תמונה דומה.

Seat Leon Cupra 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בימריות חזקות רק בקו ישר. ממש לא מתנהגות. סוג של מאסלקאר לקו ישר.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, קצת הגזמת. כתבתי את מה שכתבתי ביחס לקופרה. כאמירה אבסולוטית זה קצת מנותק מהמציאות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 36 דקות, 98civic כתב:

בימריות חזקות רק בקו ישר. ממש לא מתנהגות. סוג של מאסלקאר לקו ישר.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

אתה יכול לאמר את זה גם על M2? עזוב אפילו ה M3-4 החדשות שחטפו לא מעט השמצות (בצדק) על העיצוב החיצוני שלהן הן מכונות נהיגה רציניות מבחינת זמנים וביצועים, למרות שהן פחות מדברות אלי אישית, אי אפשר לערער על הרמה הגבוהה שלהן בתחום. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, BobbyMiata כתב:

טוב, קצת הגזמת. כתבתי את מה שכתבתי ביחס לקופרה. כאמירה אבסולוטית זה קצת מנותק מהמציאות.

וגם מה זה "בימריות"? איזו הכללה שגויה.

בוודאי אתה תוכל לספר לנו יותר טוב ממני ש-235 ו-M2 שתי מכוניות שונות בתכלית. הפער ביניהן תהומי לעומת, למשל, הפער בין 235 ל-240 או אני כבר לא זוכר איך קוראים לכל הגרסאות מתחת ל-235.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אדייק יותר , כוונה שלי סדרת ה fx35 . הן פשוט רכות מדי ,ללא דיפרנציאל וברקסים מקוריים עלובים. אין קשר בינם לבין סדרות m. כן מנוע וגיר מעולים .
בבעלותי f30 335i וחוץ מלקחת גנים בבוקר לגן ומדי פעם לחיצה פה ושם האוטו הזה לא שייך למסלול בשום צורה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...