Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקצועות הומניים דווקא כן חשוב לכתוב בקורסים רגילים, וזה פחות רלוונטי לסמינר, בו אתה נמדד על עבודה מוגשת. אבל מימלא בחלק גדול ממה שלומדים ומשננים בתחום הזה, אין מה להבין.

במדמח? חשוב להבין, בטח בתרגולים, אבל גם לא הייתי מסתמך רק על זכרון. לך תזכור 3 4 חודשים אחרי ששמעת, איך מוכיחים משפט כזה או אחר.

כנראה שהפתרון האידאלי זה אכן קשב פלוס סיכומים ממישהו אחר :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אצלנו יש מאגר יפה דווקא, בין אם מהשנתון שלו ובין אם משנים קודמות - יש סיכום לכל קורס חובה ואפילו לקורסי בחירה למיניהם.

כמובן שחלק מהדברים אינם רלוונטים, כמו למשל בשנתון שלי שקורס ארכיטקטורה עבר (בשעה טובה?) מ-32 ביט ל-64 ביט וכל החומר הישן כמעט ואינו רלוונטי ויש לבנות סיכומים מאפס.

 

אגב, איפה אתה לומד/מתחיל ללמוד?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה הבעיה? תדביק 2 מחברות של 32 ביט במקביל.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

תלוי במרצה ובמקצוע.



יש מרצים שמדקלמים מתוך אותם החומרים כבר שנים, וכבר מישהו הועיל בטובו לסכם ולשתף - אני בד"כ מדפיס את המחברת, ורושם עליה הערות תוך כדי ההרצאה (לדוג': חדו"א 1 ו-2, לינארית 1 ו-2).



בקורסים בהם המחברות הסרוקות/סיכומים לא תואמים את מה שהמרצה מעביר - אני מנסה לסכם תוך כדי השיעור.



בקורסים היותר קשים עבורי, כאשר די קשה ללמוד מתוך סיכומים/מחברות לבד, כגון לוגיקה וסיבוכיות אני בעיקר משתדל להקשיב.



בקורסים הפחות תאורטיים יש הרבה חומר בגוגל שאפשר ללמוד ממנו, ושם בד"כ אני פחות ראיתי הבדל בין לסכם ובין להקשיב.



הנושא הזה הוא די אינדיבידואלי, וכל אחד מוצא בסוף את הנוסחה המתאימה לו. בחלק מהקורסים אתה מתחיל בשיטה מסוימת (נגיד רק להקשיב) ולקראת הסוף אתה מוצא את עצמך מסכם כל מילה במהלך ההרצאה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

זו שאלה מאוד אינדיבידואלית, שהכי פשוט יהיה להתנסות ולהבין מה טוב לך.

אני לא מצליח להיות אפקטיבי בהרצאות שאינן מעניינות במיוחד עבורי, אז אני פשוט לא מגיע ולומד מסיכומים של אחרים.

כאשר אני מגיע, בד"כ אני מגיע אחרי שעברתי על סיכום קיים משנה קודמת, גם אם לא בהכרח של אותו מרצה, ואז אני מקשיב וככה אני לומד הכי טוב.

לכתוב זו דרך טובה להטמעה, אבל לא בזמן הרצאה. אני מצאתי שהדרך הכי טובה היא להקשיב בזמן הרצאה ואז לסכם תמלול/הקלטה/צילום של ההרצאה (אם יש), שמישהו אחר עשה. ברוב הקורסים אני לא עושה את זה, כי אין צורך ואפשר להסתמך על קריאה של סיכומים של אחרים או ספר הקורס.

כמובן שכל מה שכתבתי מתאים לי.

אתה צריך לנסות בעצמך. מתוך כל השיטות שקראת פה.

ככל שקורס יותר ריאלי, בניגוד להיגיון, אצלי דווקא עולה החשיבות של ההקשבה. כי ככה אני מצליח להבין יותר טוב. את החוקים והכללים אני אעתיק ממישהו אחר כך, לא ביג דיל. כמובן שלתרגולים יש חשיבות עצומה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מה הבעיה? תדביק 2 מחברות של 32 ביט במקביל.

זה הזכיר לי את זה: :lol:

bb8.jpg

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עשיתי את כל התואר בלי להחזיק עיפרון או עט.

המנוי של כרטיס מכונת הצילום היה איפה שהייתי מפקיד את המשכורת.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תלוי מרצה וקורס. יש מרצים כל כך מונוטוניים שאם לא אכתוב תוך כדי פשוט ארדם מולם.

מנגד, בסמסטר הנוכחי אני לומד עם מרצה שמעביר כמות לא נתפסת של חומר בהרצאה, ועושה את זה בצורה ממש טובה. אני מעדיף לשבת בהרצאה עם סיכום הרצאות שלו שקיים משנים קודמות ולא לכתוב בהרצאה בעצמי כי פשוט לא אעמוד בקצב ובסופו של דבר אפסיד הבנה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עשיתי 2 תארים כשאני כותב רק הערות שרק אני מבין, ואחרי זה נדיר שבכלל קראתי מהמחברת (תמיד הסתדרתי על מחברת מסודרת של מישהו שכתב הכל)

פורסם

הסטודנטית שישבה לידי, לפני כמעט 25 שנים בטכניון, היתה מביאה לי את כל הסיכומים שלה, כי הייתי עובד או במילואים.

 

היום זו אשתי, אהובת ליבי.

פורסם

אני גם חושב שנכון להבדיל בעניין הזה בין קורסי מבואות של שנה ראשונה לבין קורסים ממוקדים יותר שמתקיימים בהמשך התואר ו/או בלימודים מתקדמים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני, באופן כללי, מסכם. אם אני לא מסכם אני לא מבין ולא זוכר.

למבחנים הייתי לומד עם החומר שלי ועם מחברת מצולמת של אחת הסטודנטיות (בד"כ תוך סמסטר אחד כולם מתכווננים על אותה אחת...)

יש סייג אחד והוא קורסים שהמרצה בלתי נסבל או שהחומר בקורס דורש שינון ולא הבנה שאז הייתי לומד שלושה ימים לפני המבחן עם מחברת מצולמת ומסמן V.

 

מה שתבחר - בהצלחה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

הטכנולוגיה מאפשרת אז למה שלא תקליט את ההרצאה ? עדיף לרשום הכל אבל לפעמים המרצה "רץ" עם החומר.

השיטה שעבדה עבורי -לכתוב ולקראת מבחנים\מטלות לקחת סיכומים נוספים ולעבור על הכל , לפעמים הייתי מגלה שחסר

משהו בסיכום שלי .

×
×
  • תוכן חדש...