Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סקודה רומסטאר 2009 מנוע 1.6 בנזין.

לאחרונה אני שם לב כי המאוורר של הרדיאטור מתחיל לעבוד לאחר

נסיעה של מספר דקות.

בהתחלה המאוורר מתחיל לעבוד על מהירות נמוכה ולאחר מס' דקות

של נסיעה עובר למהירות גבוהה.

ברכב אין שעון חום מנוע רק נורות כחולה - מצב קר, אדומה - מצב חם.

הנורה האדומה טרם נדלקה, אך אני חושש כי הידלקות המאוור מצביעה על התחממות המנוע.

תופעה זו החלה רק בחודש האחרון.

 

משהו יכול לתת חוות דעת? האם אכן קיימת סכנת התחממות למנוע?

 

תודה מראש,

טל

פורסם

מאוורר רדיאטור לא אמור להיכנס לעבודה כל הזמן ובטח שלא עם הנעת הרכב אם לזה ציפית. הוא עובד בהתאם לטמפרטורת חום המנוע. התחבר עם סורק אוניברסאלי שיש לכל אחד פה וקרא טמפרטורה דיגיטלית ותראה מתי המאוורר ניכנס לעבודה בדיוק ומתי מפסיק. לדעתי המצב תקין לגמרי.

פורסם

ברוב המכוניות מאורר הרדיאטור גם פועל כשלחץ גז המזגן עולה על ערך מסוים (כשהמזגן פועל)

וזאת אפילו אם המנוע הרכב עצמו עדיין לא חם ממש, כך שלא רק חום המנוע מפעילו.

בברכה - רפי לין

פורסם

רומסטר 2008 1.6 - התנהגות זהה עם מזגן עובד - תקין לחלוטין

בדוק באופן תדיר מים ותחפש סימני נזילות - נכון לכל רכב עם שנתונים מתקדמים .

שים לב שיש מד מפלס למיכל העודפים כך שאתה אמור לקבל התראה על ירידת מפלס גם עם המנוע לא התחמם .

פורסם
ברוב המכוניות מאורר הרדיאטור גם פועל כשלחץ גז המזגן עולה על ערך מסוים (כשהמזגן פועל)

וזאת אפילו אם המנוע הרכב עצמו עדיין לא חם ממש, כך שלא רק חום המנוע מפעילו.

בברכה - רפי לין

 

תודה רפי,

אכן לפני שבוע החליפו לי מדחס מזגן.

האם אני צריך לעשות משהו?

 

טל

×
×
  • תוכן חדש...