Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה אומר החליפו רק שמן ומסנן בטיפול הקודם?

החליפו בערך את כל מה שאמרת כיישור קו

שמן+מסנן, מסנן אויר,פלגים (זה מצתים לא?) ובלמים קדמיים (רפידות וצלחות)

שמן ומסנן מחליפים כל טיפול לפי מה שאתה אומר אז נשאר להוסיף מסנן מזגן, נוזל בלמים, רצועות ואביזרים לא?

(צמיגים הוחלפו על ידי כשהרכב נקנה לפני 9 חודשים בערך

אתה לא יכול להניח כלום, מי הבטיח לך שטיפלו בי לי הספר?

אם הרכב טופל במורשה יבואן אז צריכה להיות היסטוריה, תבקש מלובינסקי.

אם אין אז תיישר קו כמו שכתבתי לך מקודם.

 

בטיפול הקודם החליפו לך שמן ומסנן שמן, טיפול קטן. שמן ומסנן מחליפים בכל מקרה כל 15 אלף + תוספות לפי הוראות יצרן.

פורסם

צודק סליחה, פיספסתי את זה איכשהו, כנראה כל התוספי שמן בילבלו אותי.

 

כרגע אתה צריך להחליף שמן + מסנן, מסנן מזגן ונוזל בלמים. לבדוק אם הרצועה לא סדוקה או יבשה.

×
×
  • תוכן חדש...