Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי לדעת רמת גימור של הרכב וקוד מנוע יהיה מאוד קשה לעזור לך.

 

אם אתה יכול תעלה רישיון רכב בצנזור פרטים אישיים.

פורסם

עושה רושם שהחיישן שאתה צריך הוא -

095 927 321 B

 

המלצה שלי היא אם אתה יכול לגשת לחיישן שיש לך כרגע תהיה לפרק אותו ולוודא שזה אכן המק"ט שרשום עליו.

פורסם

תודה רועי

 

החיישן נמצא מתחת לתושבת המנוע

בשביל לראות את המספר חייבים להשבית את הרכב , דבר שאני לא רוצה לעשות

לפי חיפוש תמונה של החיישן זה לא נראה לי מתאים כי אין לא רתמה ואצלי יש וגם 3 חוטים

אך הגעת לחיישן דווקא הזה?

פורסם

אני החלפתי חיישן כמו שאתה צריך להחליף

יש שני סוגים כאלה שהשקע שלהם מרובע וכאלה שהשקע שלהם טיפה עגול בסוף

אתה יכול לקנות בארץ אני קניתי בחנות חלפים חליפי ספרדי של חברת FAE עלה בערך 80 שקל

פורסם

דיברתי עם חנות חלפים ביהוד הם רצו 570 בלי מעמ על מקורי

אצלי הוא קצת עגול

 

ליאור אתה זוכר מאיפה קנית??

פורסם

למה אתה צריך להחליף את החיישן ? האם הרכב סובל מבעיה מסויימת ? האם ביצעת סריקת תקלות ?

איזה כייף לי :)

פורסם
דיברתי עם חנות חלפים ביהוד הם רצו 570 בלי מעמ על מקורי

אצלי הוא קצת עגול

 

ליאור אתה זוכר מאיפה קנית??

קניתי בירושלים תבקש לא מקורי תשאל אם יש אפשרות להזמין

×
×
  • תוכן חדש...