Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם נכון לנסוע ישר אחרי ההנעה?


raz2058
שימו לב! השרשור הזה בן 2276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם עדיין על זה ? מרשים

מתוך ספר של רכב מודרני

[ATTACH=CONFIG]500315[/ATTACH]

 

בתרגום לעברית מה הכוונה בעצם להניע ולא לשלב מיידי לD אלה לתת למנוע כמה שניות ואז לנסוע??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתרגום לעברית מה הכוונה בעצם להניע ולא לשלב מיידי לD אלה לתת למנוע כמה שניות ואז לנסוע??

 

אלוהים: אל תאכלו גדי בחלב אימו. זה אכזרי.

יהודים: אז אתה אומר שאסור לערבב בשר וחלב?

אלוהים: פשוט אל תאכלו גדי בחלב אימו. זאת התעללות בחיה, וחוץ מזה עמלקים אוכלים את זה, אל תהיו כמוהם.

יהודים: אז אתה בעצם אומר שצריך להפריד בין כלים בשריים וחלביים?

אלוהים: אה...

יהודים: וגם לחכות שש שעות בין אכילת בשר וחלב? וגם לעשות הפרדה בין בשר לחלב לקטניות? אבל דג וחלב מותר, נכון?

אלוהים: תעשו מה שאתם רוצים, עזבו אותי בשקט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואדים, למה העוף שולח גרורות?

בכל מקרה, מההתנעה עד התנועה יש כמה פעולות שיש לבצע, - המינימום זה הדלקת אורות, שילוב הילוך, שחרור בלם יד, בדיקה שהדרך פנויה - כך שבכל מקרה יש עיכוב של לפחות חצי דקה עד שמתחילים לנסוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה במראות והמתנה לדרך פנויה.וגם תמרוני היציאה מהחניה, שאמנם טכנית הם נסיעה, אבל איטית מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שעזרתם לי מאוד. עד עכשיו הייתי בטוח שזה בריא שאני מניע ומחכה שהרכב יהיה מונע חצי דקה-דקה לחמם אותו קצת ורק אז להתחיל נסיעה.

מעתה להניע ולהתחיל נסיעה מיד, כמובן לא בעומס גבוה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שבניסן אלמרה N15 רשום בספר רכב לחכות שהחום יגיע לקו התחתון.

לא הצלחתי למצוא ספר רכב במרשתת.

בהרבה ספרי רכב שלהם רשום לחכות 30 שניות לפחות.PSX_20180210_083305.jpg

עריכה אחרונה על ידי none77
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לשכוח שיש באוטו גם רכיבים שיגיעו לטמפרטורת העבודה שלהם רק אם אתה מתחיל נסיעה, כמו תיבת הילוכים/תיבת העברה ברכב 4x4/דיפרנציאל.

 

וגם יש את החלודה על דיסקיות בלמים, שיורדת רק כשמתחילים נסיעה ועושים כמה בלימות עדינות.

 

חוץ מזה, מנוע, תפקידו להפוך אנרגיית פיצוץ לתנועה סיבובית. ולא באמת משנה לו אם הוא משתמש בזה לנסיעה או כדי לגרד לעצמו את הישבן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, ברכבי פולקסווגן (ומותגיו) כתוב לנסוע רגוע עד שטמפרטורת השמן מגיעה ל-80 מעלות. יש בלוח השעונים אפשרות לראות את טמפרטורת השמן, היא מגיעה ל-80 מעלות רק כמה דקות אחרי שמד החום המסורתי (נוזל קירור?) כבר הגיע לטמפרטורה הרגילה.

כשמד החום הרגיל מגיע לאמצע, השמן אפילו לא ב-50 מעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע דיזל שמניע במזג אוויר רק ונשאר לעבוד בסרק, לא יגיע לטמפ' עבודה גם אחרי שעה. אני לא מדבר על מינוס 30 מעלות, אלא 0-5 מעלות.

 

רק בנסיעה הוא מגיע לטמפ' עבודה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא ישר עם ההנעה ונמנע מלחיצות עד הגעה לטמפ' עבודה (לא מסתמך נטו על המחוג, אלא על הוונטה) ; הדבר היחיד שעשוי קצת להטריד הוא המכה (מכונת) שמורגשת כשהמנוע נוחת מ 1,500~ סל"ד ל 800~ עם השילוב של תיבת ההילוכים (פלנטארית), דבר שלא קורה כשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה והסל"ד מתייצב על 650-800 כדרך קבע.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הבזבוז של הדלק 0.3 0.2 ליטר בסרק

אצלינו ברכב רוב הזמן המזגן נשאר דלוק כי אין כפתור ייעודי בבקרת האקלים לכיבוי והדלקה אלה דרך תפריטי הגדרות של בקרת האקלים

בזבוז דלק, ופגיעה בביצועים.

יש לי רכב שלא חסר לו נפח וכח מנוע, ועדיין יש מקרים שאני מכבה מזגן כדי לקבל את מלוא הביצועים.

גם בזבוז הדלק הוא לא רק בסרק, אלא גם בנסיעה. כי כדי להגיע למה שהיית מגיע בלי מזגן, אתה לוחץ יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...