Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בבעלות חברה, יש השפעה על המחיר?


danezeq
שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכב מפורסם למכירה, ברישיון מופיעה שם חברה לציוד משרדי ולא שם של אדם פרטי. אבל זה ישירות של החברה, כלומר לא ליסינג עד כמה שאני מבין.

זה נחשב כבעלות פרטית? יש לזה השפעה על המחיר?

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשפעה צריכה להיות שאתה מוריד כמה שיותר מהמחיר, לפי יכולת המיקוח שלך והרצון של החברה למכור את הרכב.

 

מכיוון שזה סוף שנה ואנשים אוהבים להגדיל מאזנים, יש אחלה דילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הוחזק בידי החברה כ8 חודשים. יש לזה השפעה?

גם שעה

ברגע שרשום ברישיון רכב בבעלות חברה - גורר הורדה במחירון (עפ"י אחוזים, לא זוכר כמה)

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מפורסם למכירה, ברישיון מופיעה שם חברה לציוד משרדי ולא שם של אדם פרטי. אבל זה ישירות של החברה, כלומר לא ליסינג עד כמה שאני מבין.

זה נחשב כבעלות פרטית? יש לזה השפעה על המחיר?

יש השפעה על המחיר כי רכבי חברה נחשבים ככאלה שנוסעים איתם יותר (תבדוק קמ), ולא תמיד עדינים איתם (לא אומר שאנשים שומרים על הפרטיים שלהם). כל רכב צריך לבדוק ולראות את המצב שלו.

קניתי בעבר רכבים מחברה והיו מעולים, קניתי בגלל המחיר ואחרי כמה שנים זה לא היה נורא במכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה להכנס לראש שלך, אתה כנראה צעיר שלא מכיר\זוכר את העידן שלפני הליסינג, אז מבחינתך מה שלא ליסינג\השכרה - זה בסדר וכמו פרטי.

 

פעם לא היה מונח של "רכבי ליסינג". היה רכב פרטי, והיה רכב חברה. למעשה היום שני המושגים האלה די זהים.

גם היום עדיין יש חברות קטנות וגם גדולות שלא לוקחות רכבים בליסינג אלא קונות רכבים, ואח"כ מוכרות בעצמם \ דרך סוחרים. דוגמא אחת שאני מכיר אישית זה מוטורולה סולושנס. מחזיקים צי של כמה מאות רכבים מכל מיני סוגים, אבל קונים את הרכבים, מחזיקים בד"כ 3 שנים, ומוכרים. העובדים של מוטורולה משתמשים ומשלמים על רכב צמוד בדיוק כמו העובדים בבניין הסמוך שמקבלים רכב מאלדן\אוויס וכו'.

 

רכב שהמקוריות שלו זה "חברה" זה לא רכב שהמקוריות שלו "פרטי", גם אם היה בבעלות החברה יומיים.

כנס למחירון של לוי יצחק, וחשב מחיר משוכלל. יש לך שם בעלות מקורית, וגם בעלות נוכחית. תכניס "חברה" בשני הסעיפים ותראה את המחיר המשוכלל.

 

נניח וקנית את הרכב ואחרי זמן מסויים הרכב נגנב - החברת ביטוח לפצה אותך בדיוק לפי אותו המחירון עם שיכלול של מקוריות כרכב חברה.

 

כמובן שתבדוק את הרכב , את מצבו לגופו של עניין, וגם את היסטוריית הטיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה להכנס לראש שלך, אתה כנראה צעיר שלא מכיר\זוכר את העידן שלפני הליסינג, אז מבחינתך מה שלא ליסינג\השכרה - זה בסדר וכמו פרטי.

 

פעם לא היה מונח של "רכבי ליסינג". היה רכב פרטי, והיה רכב חברה. למעשה היום שני המושגים האלה די זהים.

גם היום עדיין יש חברות קטנות וגם גדולות שלא לוקחות רכבים בליסינג אלא קונות רכבים, ואח"כ מוכרות בעצמם \ דרך סוחרים. דוגמא אחת שאני מכיר אישית זה מוטורולה סולושנס. מחזיקים צי של כמה מאות רכבים מכל מיני סוגים, אבל קונים את הרכבים, מחזיקים בד"כ 3 שנים, ומוכרים. העובדים של מוטורולה משתמשים ומשלמים על רכב צמוד בדיוק כמו העובדים בבניין הסמוך שמקבלים רכב מאלדן\אוויס וכו'.

 

רכב שהמקוריות שלו זה "חברה" זה לא רכב שהמקוריות שלו "פרטי", גם אם היה בבעלות החברה יומיים.

כנס למחירון של לוי יצחק, וחשב מחיר משוכלל. יש לך שם בעלות מקורית, וגם בעלות נוכחית. תכניס "חברה" בשני הסעיפים ותראה את המחיר המשוכלל.

 

נניח וקנית את הרכב ואחרי זמן מסויים הרכב נגנב - החברת ביטוח לפצה אותך בדיוק לפי אותו המחירון עם שיכלול של מקוריות כרכב חברה.

 

כמובן שתבדוק את הרכב , את מצבו לגופו של עניין, וגם את היסטוריית הטיפולים.

 

אני מבין. תודה רבה :)

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר טוב שלי קנה קיה פורטה יד רביעית נאמר לו שהרכב פרטי הוא ראה שהרישיון נקי ולא נכנס לקטנות, כשבא למכור אותו הרכב כבר יד חמישית וגרר ירידה מסוימת מהמחירון ( כ10 אחוז), אבל הרכב היה במצב טוב, מלבד טמבונים כל הגוף בצבע מקורי המנוע עם 130 אלף קילומטר והוא חובב דייטלינג ככה שהרכב נראה כאילו יצא אתמול מהחברה, תוסיף לזה גם טסט לשנה ואחרי טיפול.

פרסם את הרכב במחיר 10 אחוז פחות מהמחירון הגיע חכמולוג לקח לבדיקה ,ראה שאין לו יכולת מיקוח אז ביקש להוציא עבר של בעלויות בסופר פארם, התברר שהרכב ביד הראשונה היה חברה.

התחיל לעשות רעש שהוא רוצה את הכסף של הבדיקה בחזרה, חבר שלי שלא ידע לא הסכים, וגם לא הסכים לרדת במחיר עוד שקל.

העסקה התפוצצה, כשבוע אחרכך אותו בן אדם בא ורכש את הרכב במחיר שחבר שלי ביקש.

מלבד נסיעה פעמיים מהמרכז לצפון לא יצא לו מזה כלום.

מה שאני מנסה להגיד, הישראלי המצוי מחפש רק איפה להוריד במחיר, אני במקרה מסתכל על הרכבי עבודה אצלנו חלקם רשומים על החברה, חלקם מליסינג , הקצין רכב שלנו כזה פדנט, ללא ספק הרכבים שמשתחררים אחרי 3 שנים יכולים להיות מציאות.

כמובן שכל מקרה לגופו.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...