Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו דיסק איכותי של פינור

דיסקים BT ורדיו אזורי (ירושלים) שומעים מצויין! סאונד שנפלא.. בעיה אך ורק בגלגלצ 107.5FM איכות סאונד נשמעת כמו מטרנזיסטור ישן לא איכותי וממש מציק.

הדילמה שהמערכת די איכותית, רמקולים מעולים וחשבתי אולי בעיה באנטנה אבל רדיו אזורי שומעים מעולה. חשבתי אולי אזורים מסויימים בירושלים שהקליטה פחות איכותית אבל כל ירושלים שומעים לא איכותי..

יש פתרון או עצה מה לעשות?

פורסם

נשמע לי ממש הזוי כי מדובר בתחנה רשמית ולא פיראטית או לא חוקית כך שמבחינת תדרים והכל צריך להיות בסדר גמור

מה גם שמדובר בתחנה צבאית וקליטה בעיר הבירה ירושלים לא מי יודע מה אז המצב נשמע מאוד הזוי

פורסם
בעיה אך ורק בגלגלצ 107.5FM...חשבתי אולי אזורים מסויימים בירושלים

 

לכאורה לא מדובר בתדר הנכון.

התדר שאני מכיר עבור ירושלים הוא 93.9. ואולי גם 107.1.

 

אגב, העובדה שמדובר בתחנה מסודרת, לא מונע הפרעות בין אם מתחנות פיראטיות כלשהן או מקורות אחרים.

ראה לדוגמה את בעיות הקשר שהיו בעבר בנתב"ג עם מטוסים בגלל תחנות פיראטיות, אפילו שטווח התדרים בשימוש שונה.

פורסם
לכאורה לא מדובר בתדר הנכון.

התדר שאני מכיר עבור ירושלים הוא 93.9. ואולי גם 107.1.

 

אגב, העובדה שמדובר בתחנה מסודרת, לא מונע הפרעות בין אם מתחנות פיראטיות כלשהן או מקורות אחרים.

ראה לדוגמה את בעיות הקשר שהיו בעבר בנתב"ג עם מטוסים בגלל תחנות פיראטיות, אפילו שטווח התדרים בשימוש שונה.

 

אולי כבר 4 שנים גלגלצ לא נמצאים ב 93.9 :-)

×
×
  • תוכן חדש...