Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מזהה בוודאות שזה יוצא מהרכב שלך אז גש לבעל ידע בתחום שייבדוק לך על מנת שלא ייגרם נזק חמור. טם תצליח להבחין מהיכן בדיוק מתיז השמן בתא המנוע תעלה תמונה.

פורסם

לי נראה שכן, המגן תחתון נראה עקום .

 

למטרה טובה -תזיז את הרכב , שכב מתחת לרכב ונסה לצלם את המנוע .

תתמקד בבקשה בפקק אגן שמן,ובאגן שמן .

צלם מנוע מלמעלה, איפה שאתה רואה רטיבות .

פורסם
גם כאשר יהיה ב 2 סנטימטר מעל המקסימום לא אמור להשפריץ שמן. לפותח השירשור....צלם לנו בדיוק מאיפה אתה רואה שיוצא יכול להיות אולי צינור נשם מיכסה שסתומים קרוע ואז משפריץ דרכו.

 

במקרה שלי היה מעל המקסימום במדיד בדיוק שני ס"מ ולאחר נסיעה ארוכה, ראו בבירור כתם שמן טרי גדול על כיסוי הגחון של המגאן.

מכיוון שלא זיהינו נזילה כשהאוטו עלה על הליפט לריקון ומילוי מחדש הכמות המתאימה, שיערנו שהשמן השפריץ מחור המדיד.

×
×
  • תוכן חדש...