Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים :

*כמה צריכים לעלות רמקולים אחוריים ? משהו קליל ...

*כמה צירך לעלות מגש לרמקולים האחוריים - לסוזוקי סוויפט 86 ?

*איך מוציאים לרמקולים אחוריים חוטים ? פשוט מפצלים מהקדמיים ?!?

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

קודם כל אני רואה שכבר אמא לא נותנת לקרוע את האוטו באיזור התעשייה :D

 

דבר שני מגש עולה סביב ה100 ש"ח. (גג 150)

 

רמקולים ללא הגברה גם ב150-200 יכולים להישמע בסדר.

ואם אתה לא יודע להתקין , תשלם למתקין (זו לא בושה, חבל להרוס)

פורסם

קודם כל לסוזוקי סוויפט יש מגש אחורי (במידה ומדובר על 3/5 דלתות) ואז אין לך בעייה של גודל רמקולים או צורה, המחיר של הרמקולים תלוי בתצורה הסופית של המע' ז"א לא שווה לך לקחת קומפוננט יקר אם אתה מתכוון לשמוע רשת ב' בam ומצד שני אם יש לך מכשיר רדיו איכותי ואתה שומע מוזיקה שדורשת עוצמה ואיכות לא שווה לך לקנות רמקול קטן חלש ובעל איכות ירודה.

 

לפני שיענו לך על שאלה מורכבת כזאת תפרט איזה רדיו יש לך איזה רמק' קדמיים יש לך איזה סוג מוזיקה אתה שומע ופחות או יותר באיזה עוצמה והכי חשוב מה התקציב.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

OK אז ככה ...

קודם כל לFASTGT אמא שלי כמעט אף פעם לא נותנת לי את האוטו - בגלל זה ההתרגשות

 

דבר שני ,כנראה המגש שהיה אמור להיות איננו (אתה לא יכול לקנות אוטו באלף שקל ולצפות שהוא יהיה שלם !) .

יש לי רדיו טייפ (משהו איכותי ) שמחובר בקלטת המיוחדת הזו לדיסקמן .

מקדימה יש לי שתי PIONEER 220W

והמוזיקה שאני שומע זה בד"כ מוסיקה רגועה - נדיר לשמוע אצלי טראנסים קורעים באסים .

 

בקשר להתקנה - אין לי בעיה להתקין לבד , את הרדיו טייפ שקיים כרגע התקנתי לבד (כולל החיבור לפלוס של המצבר כדי שישמור תחנות ) חוצמיזה שיש לי חבר חשמלאי שיכול להדריך אותי .

 

אה והתקציב - עדיין לא ידוע - שאלתי כדי לדעת כמה לחסוך ...

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

שמע זה לא אישי , זה היה בצחוק אם ההורים שלך נותנים לך את האוטו זה באחריותך!

 

דבר שני לHU שלך יש 4 יציאות לרמקולים ואתה מנצל רק שניים לכן אין צורך בפיצול.

 

עכשיו לגבי רמקולים וציוד לא הייתי משקיע יותר מדי ברכב הזה (קל לפרוץ וקשה להגיע לתוצאה מבעיות אקוסטיות), קח זוג פיוניר די והותר ברכב הזה.

פורסם

לא יצא כמו שהתכוונתי ... לא נעלבתי ,סבבה ונחמד שאתה זוכר בכלל ...

 

ותודה נראה לי שזה מה שאני יעשה ....

100 שקל מגש ,ועוד משהו כמו 200 זוג פיוניר .

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מאוד מאוחר לתת תגובה אבל רק עכשיו שמתי לב להודעה....

 

הסוויפט רכב נהדר מבחינה אקוסטית, יותר מאונו למשל, ויש המון אונו עם מערכות חזקות וטובות...

 

גם לאוטו שלי אפשר לפרוץ ולגנוב אבל באותה הקלות שאפשר לגנוב מ205 או לאנטיס.

הרעש של המנוע די חזק ויש לי שריקות מהרוח כי הדלת לא יושבת טוב (הרוב יודע למה), אבל אני נהנה ממוזיקה באיכות, קומפוננט של קנווד, אחוריים של מגנט, מגבר וסאב 12 אינטש שבקושי נכנס בבגאז' הפיצפון אבל, שומעים נהדר וזה מה שחשוב, לא משנה לי שהאוטו מרוסק, מעוך, מגורד, מלוכלך (מחק את המיותר)...

העיקר שאשמע מוזיקה בכיף...

 

נכון שמסובך להרכיב בסוויפט 88 מצ'וקמקת אבל צריך קצת דימיון והכל מסתדר...

והאוטו שלי נראה מוזנח, יש טייפ שולט צ'ינג'ר את המגש האחורי מכסה שמיכת צמר עם פסים כחולים לבנים אדומים... לא צריך מפתח כדי להיכנס לאוטו ועדיין לא נוגעים...

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...