Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני לא כזה מבין בעניין הטורבו .. אך אני יודע שיש טווח גדישה מקסימלי של טורבו..

לכן , אני מתכוון להחליף לטורבו יותר גדול ברכב שלי (S3 2014)

והנתונים שעולים כששאלתי את החברה מה הטווח מקסימלי של הטורבו שהוא גודש

התשובה היית 1.7-1.8..

 

האם גדישה של 1.7-1.8 זה נחשב גדישה גבוהה ביחס לטורבואים אחרים ?

תודה ואשמח לקצת פרוש העניין גדישה.

פורסם

היי

אני לא כזה מבין בעניין הטורבו .. אך אני יודע שיש טווח גדישה מקסימלי של טורבו..

לכן , אני מתכוון להחליף לטורבו יותר גדול ברכב שלי (S3 2014)

והנתונים שעולים כששאלתי את החברה מה הטווח מקסימלי של הטורבו שהוא גודש

התשובה היית 1.7-1.8..

 

האם גדישה של 1.7-1.8 זה נחשב גדישה גבוהה ביחס לטורבואים אחרים ?

תודה ואשמח לקצת פרוש העניין גדישה.

 

 

הלחץ פחות חשוב, מה שמעניין אותך זה כמות האוויר שהוא מסוגל להזיז.

אם תעביר ליטר של מים בדקה אחת דרך קשית או דרך המוביל הארצי אז כמות המים שהעברת זהה אך הלחץ יהיה שונה לחלוטין.

 

את המנוע שלך לחץ האוויר פחות מעניין אלא כמות האוויר.

 

מצאתי שרשור עם דיון בנושא אם אתה רוצה להכנס ליותר פרטים:

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/452806-CFM-vs-PSI-an-informative-thread**

×
×
  • תוכן חדש...