Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

אני מעוניין לקנות מיצובישי ספייס סטאר בצבע זוהר ויפה.

 

אבל.. אין את הצבע שאני מחפש לקנייה.

 

יש רק צבעים עממיים..

 

וחשבתי לתומי לקנות רכב בצבע כל שהוא ואז לנסוע לכפר ערבי ולצבוע לצבע שאני רוצה גם צבע יפה וגם כאילו יצא עכשיו מהחברה.

 

אז ברצוני לדעת מספר דברים בבקשה.

 

מהי הצביעה הטובה והאיכותית ביותר לרכב?..(אני מדגיש כי ברצוני רכב בצבע מטאלי.)

 

האם כדאי לקנות רכב שהצבע שלו הוא לבן ? (כי תמיד יותר קל לצבוע לצבע אחר, כשהצבע הראשון הוא לבן..)

 

או שמא זה לא משנה כ"כ..

 

וכמה זה אמור לעלות צביעה כזו?

 

תודה מראש לכל העונים,

 

עידן :)

פורסם

המחיר באיזור 10,000 ש"ח לצביעה טובה, אם אתה לא רוצה שהצבע יתקלף לאחר שנה שנתיים, לא הייתי הולך על צביעה חובבנית בשטחים

פורסם

בוא נתחיל מזה שלא משנה באיזה צבע תרכוש את הרכב, לפני שצובעים אותו משתמשים בצבע יסוד על הצבע הקיים (ומשייפים את רובו אם לא כולו על מנת שיתקבל גיבור טוב ושהצבע החדש יצמד רכב כמו שצריך.

לשאולתייך:

הצביעה האיכותית ביותר היא הצביעה מהמפעל.

אתה צריך לשלם הרבה יותר ממה שאתה מעוניין בשביל לקבל צביעה איכותית באמת.

(עצם זה שאתה מציין שאתה רוצה לעשות את זה ב'כפר ערבי' כלשהו, מביא אותי למסקנה שאתה לא רוצה לשלם יותר מדי

צביעה כזאת אמורה לעלות הרבה.

אני לא יודע כמה במדוייק שכן זה תלוי ברכב הספציפי, הצבע והצבעי בו תבחר.

צביעה מלאה באמת של הרכב דורשת פירוק כל דבר אפשרי וצביעת השלדה, לאחר מכן הדלתות, הכנפיים וכו'.

וזה אפילו יכול לגרום לקושי במכירה של הרכב (שכן זה יגרום לחשדנות של הקונים למה רכב בגיל הזה עבר צביעה מלאה).

 

 

מה שכן, יש את האופציה של ציפוי וייניל לרכב וכל צבע בו תבחר, זה יתן לך את התוצאה שתרצה, זה יהיה איכותי יותר מכל צביעה זולה, והכי חשוב, זה הפיך (אם זה ידהה או שימאס לך מזה, תוכל פשוט לקלף את זה).

 

עריכה:

עדי הקדים אותי בזמן שכתבתי את ההודעה הזו.

פורסם

ציפוי וניל זה ציפוי מדבקה.

יתרונות:

א.הפיך

ב.מגן לך על הצבע המקורי ב100% ממזיקים כאלה ואחרים(חוץ ממכות ושריטות עמוקות)

ג.מגוון צבעים

 

חסרונות:

א.עלות גבוהה יחסית לחומרי איכותי בסדנא טובה

פורסם

הרכב כבר הוזמן ? אם לא לא עדיף להוסיף את הכסף של הצביעה לטובת רכב טוב יותר שאולי גם יהיה את הצבע שאתה אוהב ?

רכב חדש לצבוע זה חבל בעיקר מן הפן הכלכלי , מה גם שישר כשתירצה למכור יגידו שהרכב עבר צביעה מלאה ולך תספר להם שזה לא מתאונה .

:fadein:
פורסם

עוד לא קניתי את הרכב, אני מאוד מתלבט.

להוסיף כסף, לרכב אחר, זה בעייתי, כי עד שמצאתי רכב כבר שאני רוצה וסגור עליו זה היה סיפור מן ההפטרה.

אז מעדיף להימנע מהאופציה הזו לעת עתה.

נראה לי שפשוט אקח את עצתכם, ואחפש רכב בצבע פחות או יותר שהוא מציאה ואתפשר.. מה אעשה :(..

פורסם

יש לי עוד שאלה בבקשה, גם אם אני צובע את הרכב בתנור, ומפרקים כל חלק וחלק, ועושים כמה שכבות כמו שצריך..

זו לא תהיה צביעה איכותית וצביעה שתישאר לאורך זמן ?..

דרך אגב..האם מחיר הצבע עולה בסביבות ה700 שקל?..

פורסם

תבין לעולם לא תצליח להגיע לצבע כמו שיצבע לך פחח עם ספריי צבע, וצביעה מקצועית של פחח לא שווה כמו צביעה איכותית ממפעל

חפש רכב טוב עם מצב צבע טוב ותתחזק ותשמור על הצבע לאורך זמן

  • אחראי פורום
פורסם
יש לי עוד שאלה בבקשה, גם אם אני צובע את הרכב בתנור, ומפרקים כל חלק וחלק, ועושים כמה שכבות כמו שצריך..

זו לא תהיה צביעה איכותית וצביעה שתישאר לאורך זמן ?..

דרך אגב..האם מחיר הצבע עולה בסביבות ה700 שקל?..

 

התהליך שפירטת סבבה, כל עוד עובדים נכון בכל שלב. אפשר לפרק ולצבוע בתנור והכל אבל לא להקפיד על ניקיון והכנה למשל,

אז כל המסביב בכלל לא ישנה. לעומת זאת, אתה יכול לעבוד בגינה אבל נכון מבחינת תהליך - ותצא לך תוצאה עמידה. פיניש לא משהו, אבל לפחות יחזיק...

צבע אכן עולה כמה מאות ש"ח, תלוי בסוג. צריך בקלות 1.5-2 ליטר לרכב לפני דילול. ליטר סטנדרטי יעלה 250-280 ש"ח ושוב, זה לפני מדללים,

מקשה, לאכה ועוד חומרים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...