Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו חיצוני מהפשוטים ביותר. בדוק תחילה את הפיוז בתיבת הפיוזים ואם תקין שלוף את הרדיו אחוצה ןבדוק את הפיוז שצמוד אליו מאחורה ואת החיבורים החשמליים.

פורסם

אחי זה רדיו של מאה שקל... תקנה פיוניר פשוטה ב300₪ תהנה פי מיליון ותוכל לחבר ולהטעין את הטלפון

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

לוקחים וולטמטר או מנורת ביקורת, ומחברים במקום המתאים, פלוס(+) ומינוס(-). בפלג צריך למצוא את המיקום הנכון בד"כ אדום-פלוס שחור-מינוס וקיים גם פלוס קבוע בד"כ צהוב.

על המערכת יש מדבקה של החיבורים.

פורסם
הפיוז בתיבת הפיוזים תקין, הוצאתי את הרדיו החוצה, איפה נמצא הפיוז שצמוד אליו? כל הכבלים מחוברים בסדר

 

[ATTACH=CONFIG]491439[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]491440[/ATTACH]

ככה זה היה מחובר? או שניתקת את הפלג הלבן שמתחת לצמת חוטים בצבע כתום?

 

אם זה היה ככה, ברור שלא יעבוד...

 

 

יכול להיות שהיה אצל הבעלים הקודמים רדיו ברמה טובה יותר, הוא הוציא אותו לפני המכירה ואת זה שמו רק ליופי ולא חיברו.

 

לרדיו צריכים להתחבר מינימום 7 חוטים:

 

מתח לפני הסוויץ'

מתח אחרי הסוויץ'

הארקה

רמקול ימין פלוס

רמקול ימין מינוס

רמקול שמאל פלוס

רמקול שמאל מינוס

 

 

זה הכי בסיסי שיש, בתמונה אני לא רואה את החוטים האלו מחוברים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...