Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים.

 

היום ניגשתי עם חבר לאחת מסוכנויות הליסינג באשדוד, והוא התעניין ברכב מסוג רנו פלואנס דיזל 2014.

 

אני מצרף טופס בדיקה, שאני יודע שלא אמור כל כך לשקף את המציאות כפי שהיא מכיוון שזאת בדיקה מוזמנת מהמכון. ובמידה והבדיקה סבירה, כמובן שהוא ייקח את הרכב לבדיקה משלו, שכן התחייבו לו על תיקון הרג'קטים שיימצאו.

 

למיטב הבנתי אין שם דברים חריגים או בעלי משמעות גבוהה, אך העדפתי לשאול כאן כדי חלילה לא להטעות את חבר שלי.

 

עם זאת אשמח אם תוכלו לעזור להבין את משמעות המלל הלא ברור (לפחות לנו) שמופיע בסעיף השלדה ומה חשיבותו.

 

 

בנוסף, אשמח אם תחוו דעה כללית על הרכב מהסוג הנ"ל מבחינת אמינות וצריכת דלק בין עירונית. לגבי הממדים והשימושיות שלו אין ספקות.

 

 

תודה לעונים :)

IMG-20170712-WA0003.jpg

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

1. בדיקה שהוזמנה על ידי חברת הליסינג רחוקה מאוד מלשקף את המציאות. אין לה כל ערך.

2. לפי הבדיקה ברכב הוחלפו חלקי מרכב. כשלוקחים בחשבון שמדובר בבדיקה של חברת הליסינג בהחלט יתכן שהרכב עבר תאונה.

3. הצילום שלך לא משהו, נסה לצלם מלמעלה ולא מהצד וגם קצת פוקוס לא יזיק.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

על פניו נראה שיש פגיעות קלות בלבד בפח ובפגוש שחלקן תוקנו. לא בעיה בשלדה. נראה ששווה בדיקה משלו. תבקשו גם היסטוריית טיפולים. אם טופל במוסך מורשה או במוסך חברת הליסינג ומה תדירות הטיפולים. יש לזה משמעות חשובה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

חברת הליסינג לפי הבדיקה היא "פספיסיק" - משמע Lease4u - ז"א שרוב הסיכויים שהרכב טופל במורשה כי המוסך תחת אותו בעל בית.

 

באותה נשימה, לרנו היה נטייה להחליט להרחיב את הזמני טיפול של חלק מהדגמים לכל 30 אלף קילומטר - אני פחות פאן של האמירה הזאת - ואם הרכב טופל כל 30 אלף קילומטר ולא 15 לדוגמא לא הייתי אוהב את זה כ"כ.

 

כמו שאמרו, בדיקה מוזמנת של חברת הליסינג לא נותנת שום תמונת מצב.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

גם אני ציינתי בהודעה המקורית, שהבדיקה מוזמנת אנו מודעים היטב לכך.

 

סה"כ רציתי חוות דעת על הסעיף של השלדה, כי הנוסח שם טיפה חמקמק לטעמי.

 

והאם הבדיקה מספיק טובה בשביל להחליט לשלם את דמי הזמנת הרכב (500 שקלים כמדומני במקרה של חרטה) לבדיקה ע"י חבר שלי.

 

מה שכן, כדאי באמת לבקש הסטורית טיפולים. זה ייתן תמונה יותר מלאה.

 

 

אגב מה רע בצילום? נכון לא מזווית מדהימה, אבל הכל קריא לחלוטין. יש צורך להעלות תצלום נוסף?

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אני לא הייתי מבזבז 500 ש"ח על רכב עם בדיקה כזו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דברים שהייתי רוצה לשאול לגביהם הסבר נוסף:

1.כיפוף סף-איזה סף ? איפה? אולי מדובר על קצה שלדה ?

2.דופן +סף ימין מרכב - איזה דופן? חיצוני/ פנימי /קדימה /אחורה?

פורסם

56.5 אש"ח, אולי יצא גם ב56.

 

ורד אדום, אתה אומר לרדת מהרכב ולהמשיך הלאה?

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אם אתה יודע מראש וגם כתבת את זה בהודעה הראשונה, שהבדיקה לא "אמיתית" אז מה יש לדון בעניין הטופס הזה בכלל ?!

שים לב: וזה דיי טיפוסי או יותר נכון דפוס קבוע:

אנשים הולכים מראש למקום עם ידיעה שהבדיקות מפוברקות, ומתייחסים אליהם כאילו הם אמיתיות או ש משכנעים את עצמם שכאילו הכל טוב והכל בידיעה פנימית שמשהו פה רקוב.

תמוהה לחלוטין!

עולם כמנהגו נוהג.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הפוך גוטה, הפוך.

 

אם הבדיקה המוזמנת גרועה (מה שלא ברור כרגע), אז מן הסתם שאין מה לבדוק את האוטו.

 

נצא מנקודת הנחה, שהם לא יכתבו דברים רעים סתם, אלא יטשטשו אותם במקרה הגרוע.

 

ז"א שאם כבר מופיע משהו רע, כדאי לשים לב אליו בין אם הבדיקה מוזמנת או לא. ולכן יש לבדיקה זאת חשיבות.

 

ותתפלא, היו גם בדיקות גרועות יותר, כאלה שאפילו המוכר בעצמו ציין שהבדיקה גרועה.

 

אותנו רק העניין של השלדה מעניין, כי הם מתחייבים על תיקוני רג'קטים, כך שזה לא באמת משנה מה כתוב בשאר הסעיפים.

 

 

ומה לעשות שהניסוח בבדיקה לא ברור. מה הבעיה עם בקשה לייעוץ? בשביל מה הפורום הזה קיים?

 

ואין פה שום שכנוע עצמי, אם היה שכנוע עצמי לא הייתי שואל בכלל בפורום ומציע לו לקנות.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

נכון. קיבלתי.

 

אבל ככל הנראה בגלל הנוסח הסתום הזה, לא אקבל תשובה חד משמעית.

 

ננסה לקבל תשובות מהנציגים ומהחברה בה הרכב עבד.

 

מקסימום עוברים הלאה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

הפוך גוטה הפוך. שמו תקלת שילדה לכאורה כדיי שתתמקד בה.

רכב מליסינג צריך לשים דגש על גיר מנוע ומכלולים כי ... חבל להרחיב. לא רק שילדה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

הם התחייבו לתקן רג'קטים. לעומת זאת אם הרכב מוכה, לא רוצים אותו בחינם.

 

בנוסף יש אחריות לשנתיים/30 אק"מ על מכלולי המנוע והגיר ועוד כמה דברים. (לא יודע עד כמה היא טובה אבל יש)

 

איך אפשר לתת דגש על המכלולים אם כל הבדיקות באופן גורף תקינות מכאנית. השוני בין בדיקה לבדיקה, ולזה גם התכוונתי שהיו גם גרועות יותר, היה במלל ובתיאור הפגיעות החיצוניות. מבחינה מכאנית כל הרכבים היום מושלמים מדי. והרכב הזה לא יוצא מהכלל.

 

ולכן, הסנן העיקרי בשבילנו היה הפגיעות, והבדיקה שאנחנו רצינו ליזום הייתה חושפת את שאר התמונה. ואולי כמו שהוצע קודם גם היסטורית טיפולים, שהייתה שופכת קצת אור.

 

וזה שאתה אומר ששותלים מידע.. לא מקבל את זה. אולי מעדנים אבל לא רואה איך שותלים משהו שלא קיים. אם כבר להיות ערמומיים היו שותלים עוד כמה תקלות קטנות כי ככה זה הרבה יותר חשוד בעיניי.

 

על כל פנים, אפשר לנעול. הנושא מוצה ועברנו הלאה.

 

אני כבר לא עוקב, תודה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...