Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, מותקנת לי כרגע המערכת שמופיע בחתימה. קיימת בעייה מוזרה ברכב שכנראה נובעת מהמגבר (JBL PX300.4) רוב הסיכויים שהוא תקול. בווליום נמוך יחסית לא כל הרכיבים מנגנים פתאום רמקול מנגן פתאום לא כנל גם הסאב, יש כאלה רעשים של חרחור בדיוק במצבים שהוא מתחיל ומפסיק לעבוד. כשאר מגביהים פתאוום דברים מתחילים לנגן אבל גם לא באופן מושלם.

 

בכל מקרה, מעוניין להחליף את המגבר הקיים בחדש, הייתי היום אצל חנות באשדוד, חברה שנראים באמת מקצועיים עם אהבה טהורה למוזיקה שהולכים למפגשים בחו"ל ומיבאים בעצמם רכיבים מגרמניה ואמריקה.

הציעו לי להחליף למגבר של חברת audio system הגרמנית, מגבר 4 ערוצים 4*80 שמכיל DSP מובנה ולחבר את הרמקולים אקטיבית. ראיתי בעצמי איך הם מבצעים כיוונים ללקוח אחר דרך המחשב - מטורףףףף

ובנוסף להוסיף מונו בלוק ולחבר לסאב. וכמובן לבצע עבודה מחדש שכרגע לטענתם העבודה ממש לא מקצועית והם צודקים. המגבר 4 ערוצים במחיר של 1600 בערך ומונו ב600. כולל עבודה נזק של 2500 ש"ח בערך.

 

מה דעתכם??? אני קצת חושש לקנות מגבר שאני לא ממש מכיר אבל אין ספק ששמעתי וראיתי איך הם עובדים ונהנתי מכל רגע שהייתי שם.

 

יש הצעות למגברים אחרים שינצלו את מלוא הפונטיאל של הסאט שלי (Focal K2P) בטווח מחיר של 1600-1700 ש"ח. אני פתוח גם להצעות יד שנייה במידה וזה באמת במצב שמור וטוב

 

שבת שלום ותודה מראש על העזרה

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

במחיר הזה, נשמע כמו הצעה מעניינת מאוד - אני כבר מבין מי בית העסק ומדובר סה"כ בבית עסק שנראה כמו כוכב עולה בתעשייה הזו.

 

אני בעד ההצעה ואשמח אם תחזור לכאן לתת רשמים.

 

לגבי הPBX זה מגבר קטן עם תוצאות מרשימות - הטכנולוגיה שלהם בנויה על אגירת כוח וזה אומר קבלים והרבה מהם - אני מתאר לעצמי שבחום הישראלי, לאחר מספר שנים ובעבודה מאומצת - זו טכנולוגיה אמנם טובה, אבל לא מתכון טוב לאריכות חיי מגבר.

 

עוד פטנט מבית פוסגייט כמו רבים שהם הוציאו בתחום הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא ממש הבנתי למה הכוונה שלך עם ה PBX? זה מגבר שאתה ממליץ עליו? לא מצאתי משהו רלוונטי

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

התכוונתי למגבר שלך, חשבתי שזו סדרת הpbx אני מבין ששלך זה משהו אחר כנראה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לא, המגבר שלי זה JBL PX300.4

בכל מקרה עדכון, דיברתי עם הבחור, המגבר שכולל בתוכו DSP מובנה הוא של MDLab AM-100.4DSP רוב התוצאות שאני מוצא הם ברוסית כנראה שהוא מתוצרת רוסיה. זה אתר שמצאתי https://de1052952911.fm.alibaba.com/product/50018608535-230519614/MDLab_AM_100_4DSP.html

 

והאופציה הנוספת זה מגבר 4 ערוצים או 6 ערוצים של Audio System Germany שזה האתר הרשמי שלהם עם כל המוצרים

http://www.audio-system.de/

 

וכמובן, במידה ויש מגבר מומלץ אחר בטווח מחירים של 1500-1700 ש"ח אשמח שתמליצו לי

שבת שלום

עריכה אחרונה על ידי itzik_bb

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם (נערך)

המגבר שלך הוא מסידרת ה POWER הישנה של JBL בשיתוף CROWN

אגב JBL BPX זאת בדיוק אותה סידרה רק שמדובר בדגמי המונובלוק.

 

יש לך פה את הדגם הישן של אותו מגבר http://www.cheaper.co.il/product/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-md-lab-%D7%93%D7%92%D7%9D-am1004dsp

וכאן יש לך את האתר שלהם

http://www.mdlab-audio.com/

 

אני לא מכיר את החברה ואין לי חוות דעת עליה

העקבות של הדומיין שלהם ב WHOIS מובילות לגרמניה

יש מצב שמדובר ביצרן גרמני בפועל ,עשיתי פעם מחקר בעניין ויש דיי הרבה

מותגי אודיו לרכב תוצרת גרמניה שרובם עלומים ולא הרבה שמעו עליהם.

 

החנות שאתה מדבר עליה היא אקסאונד אני מניח

 

אם אתה מחפש מחליף ראוי

אז המגבר הזה יהיה יופי של תחליף

http://exsound.co.il/audiosystem-italy-twister-iv-f4-650.html

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

בתקציב שציינת הייתי הולך על רוקפורד p400.4

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

באתר Exsound תוכל למצוא מגבר של חברת Audio System מדגם HX85.4.

זהו מגבר מהסדרות הגבוהות של החברה שזכה לביקורות מצוינות בעיתונות מקצועית.

מחירו של המגבר באתר 2500 ש"ח להפתעתי למרות שמחירו באמזון גרמניה לדוגמה הוא 674 אירו (כמעט 2800 ש"ח).

בגלל הביצועים של המגבר ומחירו הנמוך במיוחד שווה לעשות עוד מאמץ ולרכוש אותו.

פורסם

נעשה קצת סדר... כן בית העסק שדיברתי עליו הוא exsound מאשדוד. לגבי ה audio system hx85.4 הוא חורג מהתקציב ולכן פחות רלוונטי. ולגבי הaudio system תוצרת איטליה באמת נראה אחלה של מגבר ואופציה בהחלט טובה.

דבר נוסף, לחבר שלי יש מגבר של Focal מדגם fpp4100 , שיעלה לי בסביבות ה1000 שזה מבחינתי אחלה השקעה השאלה רק אם זה באמת יצליח לנצל בצורה אופטמלית את הfocal k2power.

 

במידה ויש מגבר יד שנייה שמוצא בפורום למכירה ויהיה בחירה טובה יותר עבורי?

 

תודה מראש

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

הפוקל הנ"ל מוצהר 75X4 RMS הוא מגבר איכותי אך מבחינת הספקים

הוא לא מתקרב להספקים של האודיו סיסטם שהמלצתי לך עליו

מגבר נוסף שכדאי לך לשקול הוא ה hertz hdp4.

פורסם

אם מתקדים כרגע בשתי אפשרויות שהוצעו לי פה: מגבר audio system תוצרת איטליה חדש במחיר של 1700 בערך מול ה hertz hdp4 משומש במצב חדש בסביבות ה1300

מה לדעתכם תהיה הבחירה הנכונה עבורי?

 

תודה מראש על העזרה והייעוץ!

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם (נערך)

האודיוסיסטם הוא מגבר מצויין קלאס AB עם הספקים רציניים

החיסרון שלו זה גודל פיזי וצריכת מתח גבוהה יותר מההרץ.

 

ההרץ הוא מגבר פול ריינג קלאס D מהטובים בשוק

עם הספקים גבוהים גודל פיזי נמוך צריכת מתח נמוכה ,ועם ריצפת רעש וניקיון מרשימים.

זה המחיר הכי נמוך שמצאתי אותו לחדש

ידוע לי שמוכרים אותו בחנויות כאלו ואחרות באזור 1800 שח אבל צריך לחפש.

http://www.bombuy.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2608

כמובן שיש כאן בחירה בין חדש למשומש שזה פקטור לא קטן.

 

מעבר לזה ,אני לא מאמין שתתאכזב בין אם תבחר באחד או באחר מדובר

בשני מגברים 4 ערוצים מהטובים ביותר שניתן לרכוש בתקציב של עד 2000 שקל.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

אודיו קינג קודם כל תודה אישית אישית על הייעוץ וההסבר המפורט!

סליחה על הבורות אבל מה אומר הקלאס בדיוק? והאם ab עדיף על d?

והתלבטות אחרונה שלי (מבטיח חחחח) זה לגבי ה100.4 md.lab שגם הציעו לי בחנות בערך במחיר של 1600 שח והיתרון שהוא מגיע עם dsp מובנה במגבר מה שמאפשר לי לחבר את הסט אקטיבית ואני מאמין שזה כבר יהיה עולם אחר מבחינת כיוונים וצליל שיהיה ניתן להפיק. החסרון הוא כנראה ברכשית מונו בלוק לסאב שכן חיבור אקטיבי ידרוש את כל ה4 ערוצים לקומפוננטים בלבד

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

עדכון נוסף, עשיתי כמובן כמה טלפונים לבתי עסק/יבואנים וכרגע נכנס לתמונה גם המגבר של Alpine PDX-F6 שהוא לדעתי הטוב מכולם ובמחיר מפתיע של 2000 ש"ח לחדש אז ככה שאני שוקל ברצינות גם את האופציה הזו. (באנטרנט נמכר סביב ה3800)

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

×
×
  • תוכן חדש...