Jump to content

itzik_bb

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של itzik_bb

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. עדכון נוסף, עשיתי כמובן כמה טלפונים לבתי עסק/יבואנים וכרגע נכנס לתמונה גם המגבר של Alpine PDX-F6 שהוא לדעתי הטוב מכולם ובמחיר מפתיע של 2000 ש"ח לחדש אז ככה שאני שוקל ברצינות גם את האופציה הזו. (באנטרנט נמכר סביב ה3800)
  2. אודיו קינג קודם כל תודה אישית אישית על הייעוץ וההסבר המפורט! סליחה על הבורות אבל מה אומר הקלאס בדיוק? והאם ab עדיף על d? והתלבטות אחרונה שלי (מבטיח חחחח) זה לגבי ה100.4 md.lab שגם הציעו לי בחנות בערך במחיר של 1600 שח והיתרון שהוא מגיע עם dsp מובנה במגבר מה שמאפשר לי לחבר את הסט אקטיבית ואני מאמין שזה כבר יהיה עולם אחר מבחינת כיוונים וצליל שיהיה ניתן להפיק. החסרון הוא כנראה ברכשית מונו בלוק לסאב שכן חיבור אקטיבי ידרוש את כל ה4 ערוצים לקומפוננטים בלבד
  3. אם מתקדים כרגע בשתי אפשרויות שהוצעו לי פה: מגבר audio system תוצרת איטליה חדש במחיר של 1700 בערך מול ה hertz hdp4 משומש במצב חדש בסביבות ה1300 מה לדעתכם תהיה הבחירה הנכונה עבורי? תודה מראש על העזרה והייעוץ!
  4. נעשה קצת סדר... כן בית העסק שדיברתי עליו הוא exsound מאשדוד. לגבי ה audio system hx85.4 הוא חורג מהתקציב ולכן פחות רלוונטי. ולגבי הaudio system תוצרת איטליה באמת נראה אחלה של מגבר ואופציה בהחלט טובה. דבר נוסף, לחבר שלי יש מגבר של Focal מדגם fpp4100 , שיעלה לי בסביבות ה1000 שזה מבחינתי אחלה השקעה השאלה רק אם זה באמת יצליח לנצל בצורה אופטמלית את הfocal k2power. במידה ויש מגבר יד שנייה שמוצא בפורום למכירה ויהיה בחירה טובה יותר עבורי? תודה מראש
  5. לא, המגבר שלי זה JBL PX300.4 בכל מקרה עדכון, דיברתי עם הבחור, המגבר שכולל בתוכו DSP מובנה הוא של MDLab AM-100.4DSP רוב התוצאות שאני מוצא הם ברוסית כנראה שהוא מתוצרת רוסיה. זה אתר שמצאתי https://de1052952911.fm.alibaba.com/product/50018608535-230519614/MDLab_AM_100_4DSP.html והאופציה הנוספת זה מגבר 4 ערוצים או 6 ערוצים של Audio System Germany שזה האתר הרשמי שלהם עם כל המוצרים http://www.audio-system.de/ וכמובן, במידה ויש מגבר מומלץ אחר בטווח מחירים של 1500-1700 ש"ח אשמח שתמליצו לי שבת שלום
  6. לא ממש הבנתי למה הכוונה שלך עם ה PBX? זה מגבר שאתה ממליץ עליו? לא מצאתי משהו רלוונטי
  7. היי חברים, מותקנת לי כרגע המערכת שמופיע בחתימה. קיימת בעייה מוזרה ברכב שכנראה נובעת מהמגבר (JBL PX300.4) רוב הסיכויים שהוא תקול. בווליום נמוך יחסית לא כל הרכיבים מנגנים פתאום רמקול מנגן פתאום לא כנל גם הסאב, יש כאלה רעשים של חרחור בדיוק במצבים שהוא מתחיל ומפסיק לעבוד. כשאר מגביהים פתאוום דברים מתחילים לנגן אבל גם לא באופן מושלם. בכל מקרה, מעוניין להחליף את המגבר הקיים בחדש, הייתי היום אצל חנות באשדוד, חברה שנראים באמת מקצועיים עם אהבה טהורה למוזיקה שהולכים למפגשים בחו"ל ומיבאים בעצמם רכיבים מגרמניה ואמריקה. הציעו לי להחליף למגבר של חברת audio system הגרמנית, מגבר 4 ערוצים 4*80 שמכיל DSP מובנה ולחבר את הרמקולים אקטיבית. ראיתי בעצמי איך הם מבצעים כיוונים ללקוח אחר דרך המחשב - מטורףףףף ובנוסף להוסיף מונו בלוק ולחבר לסאב. וכמובן לבצע עבודה מחדש שכרגע לטענתם העבודה ממש לא מקצועית והם צודקים. המגבר 4 ערוצים במחיר של 1600 בערך ומונו ב600. כולל עבודה נזק של 2500 ש"ח בערך. מה דעתכם??? אני קצת חושש לקנות מגבר שאני לא ממש מכיר אבל אין ספק ששמעתי וראיתי איך הם עובדים ונהנתי מכל רגע שהייתי שם. יש הצעות למגברים אחרים שינצלו את מלוא הפונטיאל של הסאט שלי (Focal K2P) בטווח מחיר של 1600-1700 ש"ח. אני פתוח גם להצעות יד שנייה במידה וזה באמת במצב שמור וטוב שבת שלום ותודה מראש על העזרה
  8. תודה רבה על הייעוץ!
  9. אפשר לקבל קצת פירוט? במידה ויורדים ל2 Ohm (אם זה אפפשרי בכלל) אני לא משיג תוצאות הרבה יותר טובות?
  10. היי חברים, יש לי הזדמנות לקחת מחבר את המגבר שלו (ישן אבל טוב) Hifonics zeus ZX6400. במקום המגבר שיש כרגע אצלי ברכב JBL PX300.4. (את שאר הרכיבים ניתן לראות בחתימה) השאלה שלי האם הכדאי לי להחליף ואם זה יחשב כ"התקדמות"? להבנתי מדובר פחות או יותר מאותם רמות שאלה נוספת שיש לי, ראיתי שבמפרט של הhifonics שההספק ב 4Ohm הוא בסך הכל 4X85W ורק כשיורדים ל 2Ohm ההספק הוא 4X170. לעומת זאת אצלי במגבר של הJBL ההספק ב4Ohm הוא 4X125. ועכשיו השאלה האם הרמקולים שלי מסוגלים לרדת ל 2Ohm ואם כן איך בדיוק עושים זאת ומה הסיכון בזה? עוד דבר שאולי בגללו אני רוצה לנסות להחליף מגבר, הוא בגלל משהו מאוד מוזר שלדעתי קשור במגבר. כשאני שומע מוזיקה על ווליום יחסית בינוני, ווליום כזה שאמורם כבר לשמוע באסים עדינים, יש מאין מצב כזה שלפעמים המגבר מנגן באסים ולפעמים הוא "מתעלם" מכמה, במילים אחרות שזה בווליום ביניים הוא כאילו כאילו מפספס תדרים ולא משמיע באסים בחלק מהמקרים ואז יש הרגשה שפתאום הוא מנגן באסים ופתאום לא. אשמח לשמוע את דעתכם
  11. אז ככה לאור מה שאתם אומרים. משום מה היציאות RCA הקדמיות בHU אינן תקינות, כשאני מתחבר אליהם הרמקולים מנגנים ממש חלש ולא איכותי. כשמחברים ליציאות האחוריות הכל מסתדר. לפני כן עדיין הייתי מחובר ליציאות האחרויות אבל הייתי עובד במצב רשת (network) והכל עבד כמו שצריך, כרגע אחרי שהבנתי שאני צריך לעבוד על מצב רגיל וכך עשיתי כבר לא שומעים כלום בזמן שיחה. יש דרך לפתור את זה? כי כרגע היציאות הקדמיות לא תקינות זה רק לשלוח את הדאבל דין לתיקון, ומהניסיון שלי אחרי תיקון רק מתחילים הבעיות אחר כך. וכמובן שבמצב רשת היו שומעים ממש גרוע וזה מה ששינה לי את הסאונד באוטו.
  12. המכשיר שלי זה pioneer avh-x2750bt, בעבר הכל היה תקין ועבד וביצעתי ניתוק של המערכת לצורך כמה בדיקות שעשיתי (דובר על זה בפוסט אחר שלי) בכל מקרה החזרתי הכל וכרגע זה לא עובד תקין. יש לציין שהמקרופון מחובר ושומעים אותי אבל אני לא שומע כלום דרך הרמקולים בזמן החיבור לבלוטוס. כמו כן שאני מפעיל שירים דרך הטלפון שומעים דרך הרמקולים. בדקתי בהגדרות לא מצאתי משהו שקשור כל כך, יכול להיות שלא חיברתי משהו בחזרה כמו שצריך?
  13. תודה תום, כן יש חוברת הוראות מה בדיוק אתה רוצה שאני יבדוק שם? ולגבי החיתוכים? באיזה נקודות עליי לחתוך כל דבר? איקולייזר להשאיר על שטוח? חחחחחח ודן כן נשאר לעזור לי הוא קצת מיהר פשוט, וכיוון לי לפי מה שאפשר לראות בתמונות של מצב רשת עם הHPF ו LPF. אתם בטח יודעים איך זה, החלפתי סט קומפוננט ואין לי פשוט סבלנות לחכות לפעם הבאה ואני כבר רוצה לנסות לכוון בעצמי
  14. מדובר ב pioneer avh-x2750bt , ביצעתי שחזור להגדרות יצרן ולאחר בחירה של השפה, יש מסך מוזר שמבקש לבחור בין 2 מצבים: מצב רגיל, ומצב רשת. יש מספר הבדלים ששמתי לב שמשתנים בהגדרות סאונד: *בהגדרות של כיוון הסאונד במצב הרגיל יש אפשרות לשנות לכל הכיוונים - קדימה אחורה ימין שמאל. במצב רשת יש אפשרות רק לימין ושמאל. *בהגדרות של הקרוס אובר (חיתוכים) זה נראה אחרת ואני מצרף תמונות במצב רשת זה נראה כך: במצב רגיל זה נראה כך: אני רק אציין שאני עובד עם מגבר 4 ערוצים 2 לרמקולים קדמיים וסאב בגישור, ללא רמקולים אחוריים, אבל שחיברתי את הRCA של הרמקולים ליציאות הקדמיות בHU הם לא עבדו טוב, נשמעו חלש ולא טוב. הם לא שרופות כמו שזה נראה אבל הם לא תקינות - אז מה שעשיתי זה חיברתי ליציאות האחוריות והם עבדו כמו שצריך. ישמח לשמוע ממכם איך לפתור את זה במידה ואפשר. בכל מקרה זה ככה פירוט של איך הדברים מחוברים אצלי כרגע (זו הסיבה שלדעתי רשום אמצעי ולא קידמי בכיוונים) כרגע האיקולייזר נמצא במצב flat שטוח מהתרשמות ראשונית נשמע שבמצב רגיל הרמקולים נשמעים טוב יותר ופתוחים, אך ישמח לשמוע ממכם באיזה מצב עליי לעבוד ואיך לבצע את החיתוכים נכון
  15. טוב חברים לשמחתי הבעיה נפתרה והיא הייתה בHU. דן הביא כבל מיוחד שצד אחד שלו זה חיבור AUX שמתחבר לטלפון ובצד השני שני בננות RCA שמתחברות למגבר ובכך למעשה מבטלים את השימוש בHU והטוויטרים קמו לחיים. מה שעשינו זה שחזור להגדרות יצרן של הHU ולשמחתי הרבה זה פתר את הבעיה. עכשיו יש לי כמה שאלות נוספות בנוגע לכיוונים והגדרות בHU אבל אני יפתח לזה כבר שרשור נפרד כי זה לא ממש רלוונטי לנושא שבגללו נפתח השרשור. המון תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...