Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האתר כולו נפל, ודוקא עכשיו כשבאתי לקרוא את המבחן שחיכיתי לו...

 

בלחיצה על הלינק הראשי זה מה שאני רואה:

Screenshot_20170627-092850.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אופציה לקבל את סלון הרכב בצבע בהיר בגירסת הכניסה?

או שהעניים שבנינו, אלה שמוכנים להוציא "רק" 185K ש"ח על רכב, זוכים לרכב בצבע שחור על שחור?..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בעיה עם טאפאטוק, תפתח את הלינק דרך הדפדפן.

 

כל הניסיונות היו דרך הדפדפן

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD

SEAT Leon 2011 - R.I.P

Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי - לא הרבה, אבל מספיק כדי להתרשם.

 

רכב נוח מאד, ומנוע ה1.4 מספק ביצועים נאותים.

 

מערכת המולטימדיה לא ידידות בעליל, ואני די מיודד עם מערכות ממוחשבות.

 

הקטע עם הרמקול אמיתי, ומכיוון שהמערכת לא ידידותית לא הצלחנו לבטל את התכונה הזאת ולכן שמענו את עצמנו עם הד.

 

חבל שצ'מפיון לא צירפו ספר רכב למכונית המבחן, כך היינו יכולים לבחון יותר תכונות שקיימות ברכב.

 

למרות מערכת המולטימדיה הלא-ידידותית - הקודיאק הוא בהחלט מועמד רציני להחלפת הסקודה יטי (כשיגיע זמנה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלינק לא עובד, מראה את ההודעה הנ"ל:

CDbConnection failed to open the DB connection.

אכן הלינק לא עובד גם אני מקבל אותו שגיעה דרך דפדפן כמו ספון83

 

כן, נראה שעמוס פשוט לא הצליח להתמודד עם כמות העניין הקולוסלית בקודיאק :lol:

אנחנו עובדים על פתרון לזה, נעדכן כאן ברגע שנצליח.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש חוק מרפי, דוקא עכשיו. אפשר להעתיק לכאן את המבחן?

 

נהגתי - לא הרבה, אבל מספיק כדי להתרשם.

 

רכב נוח מאד, ומנוע ה1.4 מספק ביצועים נאותים.

 

מערכת המולטימדיה לא ידידות בעליל, ואני די מיודד עם מערכות ממוחשבות.

 

הקטע עם הרמקול אמיתי, ומכיוון שהמערכת לא ידידותית לא הצלחנו לבטל את התכונה הזאת ולכן שמענו את עצמנו עם הד.

 

חבל שצ'מפיון לא צירפו ספר רכב למכונית המבחן, כך היינו יכולים לבחון יותר תכונות שקיימות ברכב.

 

למרות מערכת המולטימדיה הלא-ידידותית - הקודיאק הוא בהחלט מועמד רציני להחלפת הסקודה יטי (כשיגיע זמנה)

 

מה??? זהו??? וואו, ביקורת קצרה וצוננת...

 

הייתי שמח לפירוט יותר מורחב ממך, עם השוואה מתבקשת לאאוטלנדר (ולא רק בקטע של מנוע וביצועים...)

 

אתמול הצלחתי להגדיר סוף סוף את תחושת הנהיגה באאוטלנדר. מיהרתי מאוד להגיע למקום מסויים, לחצתי חזק על הגז והרכב השתולל, מנקודה A לנקודה B במהירות מטורפת. אני מדבר על כבישים עירוניים, הדרך מרמזור לרמזור היתה נראית כמו שניה וחצי. אממה? הרגשתי שאני משתולל עם משאית... מין תחושה כזאת של חוסר קלילות וגמישות.

 

בקטע הזה מעניינת אותי ההשוואה לסקודיאק.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאלה המתבטאים בסופרלטיבים - בטח לא במקומות שהם לא שייכים. לא מדובר ברכב ספורט שמטרתו לרגש, מדובר בקרוסאובר מגודל ושימושי, שעושה את עבודתו מצויין. אם אתה רוצה השוואה טובה - למעבר מאאוטלנדר לקודיאק, דומה למעבר בין לנסר לסופרב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. ההשוואה מוגזמת בעיני, אבל עוד לא נכנסתי לרכב הזה אז מי אני שאפקפק. תוכל להרחיב על ההבדל בחווית הנהיגה, שזהו בעצם השיקול שלי להחלפת האאוטלנדר בקודיאק?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אתמול הצלחתי להגדיר סוף סוף את תחושת הנהיגה באאוטלנדר. מיהרתי מאוד להגיע למקום מסויים, לחצתי חזק על הגז והרכב השתולל, מנקודה A לנקודה B במהירות מטורפת. אני מדבר על כבישים עירוניים, הדרך מרמזור לרמזור היתה נראית כמו שניה וחצי. אממה? הרגשתי שאני משתולל עם משאית... מין תחושה כזאת של חוסר קלילות וגמישות.

 

 

אין, אתה קורע. הייתי צוחק אבל יש מצב שאתה אשכרה התכוונת לכך ברצינות :shock:

 

ולעניין: הייתי לפני שעה קלה בסוכנות סקודה בחיפה, לא ייאמן מה הולך שם ליד הקודיאק. התקהלות (אפילו התגודדות), צילומים של הקודיאק בסלולרי משל היה מינימום בר רפאלי, ובכלל: אולם תצוגה גדוש ביום חול בצהריים (ובלי מבצעי מכירות) זה מחזה די יוצא דופן.

אין ספק שהבאזז שהרכב הזה יצר (ועדיין יוצר) הוא גדול ולא צריך להיות נביא גדול כדי להבין שהוא הולך להיות להיט גדול, אולי הלהיט הכי גדול של סקודה עד כה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר מאאוטלנדר לקודיאק, דומה למעבר בין לנסר לסופרב.

בתור בעל אאוטלנדר אני מוחה.

זה ממש לא ככה.

זה בערך כמו לעבור בין גלאנט לסופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

 

 

אתמול הצלחתי להגדיר סוף סוף את תחושת הנהיגה באאוטלנדר. מיהרתי מאוד להגיע למקום מסויים, לחצתי חזק על הגז והרכב השתולל, מנקודה A לנקודה B במהירות מטורפת. אני מדבר על כבישים עירוניים, הדרך מרמזור לרמזור היתה נראית כמו שניה וחצי. אממה? הרגשתי שאני משתולל עם משאית... מין תחושה כזאת של חוסר קלילות וגמישות.

 

בקטע הזה מעניינת אותי ההשוואה לסקודיאק.

אדון אאוטלנדר, לטעמי לא הצלחת עדיין להגדיר את האאוטלנדר.

שמע לעצתי, אם הרכב משתולל ונוסע במהירות מטורפת, חבל על הזמן והכסף שלך, תהנה (ותשתולל מדיי פעם...) מהרכב שלך עוד כמה שנים ואז תשדרג אותו.

עזוב אותך ממבחני דרך ועצות מומחים תהנה ממה שאתה נהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיל את השרת, וכנראה במידה לא מבוטלת של צדק. כאחד שנהג בקודיאק אני יכול לומר שהוא אולי לא מושלם, אחרי הכל לא כל רכב יכול להיות אוטלנדר, אבל זאת חתיכת מכונה, שהשלם שלה, לטעמי, גדול מסך חלקיה.

 

סך החלקים הוא מחסן החלקים הגנרי של ואג (סניף מזרח אירופה), בתוספת עיצוב גנרי. בפועל הוא נראה לא רע בכלל מבחוץ, מצליח (קצת) להחביא את היותו בהמה די גדולה, ונראה איכותי ומזמין ביותר בפנים.

 

כוונון המושבים מאפשר למצוא תנוחת נהיגה טובה, והמושבים מרגישים ככאלה שגם לאחר נסיעות ארוכות לא תתעייף יתר על המידה. המושב האחורי (האמצעי כמובן, לא השורה השלישית) גם הוא נוח מאד, ומרווח מאד. יש פתחי מיזוג והאוירה נינוחה ונעימה. המינוס היחיד של תא הנוסעים הוא אותו מיקרופון שדיברו עליו לפני - אתה ממש מרגיש הד כשאתה מדבר. לא הכי נעים, גם אם לא דיל-ברייקר וחייבת להיות אפשרות ביטול.

 

כיול המתלים הוא על הצד הקשיח, ונראה שהעדיפו שיוט בינעירוני על פני נסיעה בשברי כבישים עירוניים, למרות שגם שם המצב רחוק מלהיות קטטוני. הפלוס, פרט לאותו שיוט, הוא התנהגות כביש מצוינת, גם בהתייחס לגודל וגובה הבהמה, וגם בלי קשר אליו - הקודיאק פשוט מתנהגת מצוין, גם בכבישים מפותלים אליהם ספק אם יועדה, במהירויות אשר ספק אם מישהו מרוכשיה אי-פעם ישקול להגיע אליהן בכבישים אלה. ממש הפתעה נעימה.

 

150 כ"ס לא נשמעים כמו הרבה למכונית בגודל ובמשקל של הקודיאק, אבל המנוע נמרץ דיו ומזיז את הרכב ביעילות, ובחסות הגיר המצוין גם ברכות. אין קפיצות, אין דיליי בהעברת הילוכים- הכל עובר מצוין.

 

ירידה קצרה לשביל גילתה שהקודיאק לא רע גם על עפר, בחסות המתלים המרוסנים ומרווח הגחון הנדיב.

 

מכיוון שאייל סיכם את רוב הדברים החשובים במבחן, הסיכום שלי הוא שמדובר במכונית שעונה על הרבה דרישות. למשפחה מרובת נפשות היא מספקת שורת מושבים שלישית ומרווח נדיב ביותר בשורה השניה. למי שחפץ ברכב יוקרתי הוא מספק, בדומה לסופרב, איכות פנים מצוינת ובידוד רעשים מעולה. למי שרוצה ג'יפוזה - היי, זה ג'יפוזה לכל דבר ועניין. לכן השורה התחתונה היא שהקודיאק רכב מצוין, שסביר מאד להניח שיימכר במספרים גבוהים ולפחות לפי דעתי - בצדק רב.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...