Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

הבנתי שזו מחלה ידועה במאזדות ושהגלג"ש נטחן ואז החלון מפסיק לעלות/לרדת.

 

איפה אפשר להשיג חלקים , או לחילופין קישור לקניה באינטרנט ?

 

תודה IMG_9501.jpg

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
Look what I found on AliExpress

https://s.click.aliexpress.com/e/CRJF65i

הזמנתי מפה החלפתי תוך 10 דקות.

איך מבצעים את ההחלפה?

איך אפשר לדעת אם זה מתאים עבור מאזדה 3 שנת 2008?

ואיך ניתן לדעת האם זה גם התקלה אצלי אם החלון לא נפתח כלל ואין שום רעש בפתיחה?

 

תודה

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 8.6.2017 בשעה 12:46, natco כתב:

אין שם שום בורג שצריך לחזק (ושיכול למוע את הבעיה).

הבעיה נובעת מכך ש"בולם הזעזועים" (שהוא הגומי השחור שיושב בין שני גלגלי השיניים) לא מספיק "בולם", כך שכוח המנוע טוחן טיפה את הגלגל כל פעם שהוא מגיע לקצה מהלך.(עד שהמנוע "מרגיש" ומתנתק).

 

בכל מקרה, תראה את זה. אם אתה מסוגל להתמודד, תחסוך הרבה כסף.

גם אני מוכן לסייע בכיף, מהשלב של דיפון דלת מפורק והלאה (לא רוצה אחריות על קליפסים שבורים ).

אני מחדרה. יותר קרוב לך

היי , אני מחדרה ויש לי את אותה הבעיה במאזדה 6 מודל 2006 

שלושה חלונות ככה עם הרעש כמו בסרטון שלו .

כמה תיקח כדי לסדר את כולם ? 

פורסם

סטופר בב"ש מסדרים את הבעיה ב100-200, אתה יכול לעשות את זה לבד עם גלגל שיניים שעולה בחנות חלפים ( יש בדרך חברון מול השוק) שעולה בערך 20-50, זה לא בעיה להחליף רק צריך הרבה עדינות, בקלות אפשר קליפסים ופלסטיקה יבשה מאוד

פורסם
בתאריך 7.4.2020 בשעה 08:35, ג'וני332 כתב:

היי , אני מחדרה...

 

לפני 4 שעות, daniel2018 כתב:

סטופר בב"ש... ( יש בדרך חברון מול השוק)...

ממש עוזר לו 😲 ועוד בימי קורונה 😷

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...