אהלן, החלטתי לעשות שטיפה למערכת הקירור, רוקנתי את המים מהמערכת, ומילאתי מחדש, לאחר המילוי עקבתי אחרי חום המנוע, גם בלוח מחוונים וגם ברכיב obd, בין היתר שמתי לב שהונטה ברדיאטור מתחילה לעבוד ב103 מעלות, אני מניח שהטררמוסטט נפתח באותה הטמפ' פלוס מינוס, זה לא גבוה מדי?
מציין שהרכב מעולם לא התחמם מעבר לצפוי.