Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008 החדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מישהו יודע מה המחיר בפועל על הכביש של ה-3008 בגרסאות הבסיסיות של הדיזל והבנזין (active)?

אשמח אם מישהו מכם שקיבל הצעת מחיר ל-3008 ירשום אותה כאן ומה היא כוללת.

וגם, האם בלובינסקי נותנים נסיעות מבחן בלי בעיה, כלומר לא דורשים לפני זה לבוא להצעת מחיר?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסוף השבוע הזה, בימים רביעי עד שישי, יש ימי מכירות של פיז׳ו

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
שלום רב,

מישהו יודע מה המחיר בפועל על הכביש של ה-3008 בגרסאות הבסיסיות של הדיזל והבנזין (active)?

אשמח אם מישהו מכם שקיבל הצעת מחיר ל-3008 ירשום אותה כאן ומה היא כוללת.

וגם, האם בלובינסקי נותנים נסיעות מבחן בלי בעיה, כלומר לא דורשים לפני זה לבוא להצעת מחיר?

עד כמה שידוע לי, מעבר להנחה שנותנים במסגרת המבצע אין עוד הרבה מעבר, אם בכלל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ביקרתי בסניף פיג'ו הרצליה, התעניינתי עבור קרוב משפחה שלי, ה3008 מאוד מרשים כבר החל מרמות הגימור הבסיסיות, המחירים מעט גבוהים, הם גם טיפסו גבוה ולא היו מוכנים לדבר איתנו על שום הנחה\הטבה, התעניינו ברמת הגימור פרימיום בגרסת הבנזין (כ180 אלף ש''ח על הכביש), גם ניסיון לקבל הטבה בדמות טרייד אין לרכב הנוכחי שלו היה מגוחך ובין השורות ניתן היה לקרוא שאינם מעוניינים להתעסק בט''א.

מכונית באמת מעניינת אבל אותנו הם הפסידו, מעניין איך השוק של הרכב הזה יתנהג בעתיד, עושה רושם שאולי דווקא שוק המשומשות יהנה ממנו יותר

פורסם

למה הפסידו אותכם? בימים רגילים כשאין מבצעים אז אין מבצעים וזה מקובל אצל הרבה יבואנים.

 

קורב המשפחה רוצה מבצע שיטריח את עצמו בסוף השבוע לאחת הסוכנויות או שאפילו ירים טלפון, יהיה גם טרייד אין במחיר מחירון וגם הנחות מהמהחיר, בחלק מהדגמים אפילו במשולב, לגבי ה- 3008 אני לא יודע.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

זה לא קשור לימי מבצעים, ( אגב בימי המבצע אין שום הטבה ברכישת ה3008 ) פיג'ו מחזיקה במוצר נהדר ואכן שהוא הושק המלאי נחטף, גם המשלוחים האחרונים נמכרים יפה, מצב בו הם על הגל, מבחינתם להיט מכירות שאין עליו שום הנחה גם בגרסאות היקרות והבכירות.

מבחינתי השוק רווי מתחרות שכן מציעות הטבות וחלופות לא פחות ראויות, מה עוד שעניין ירידת הערך והסחירות העתידית עומד בסימן שאלה גדול מדי, אין לי כדור בדולח אבל במבט לאחור הצרכן הישראלי וגם לובינסקי עצמה לא בדיוק מעריכים את המותגים האירופאים (בדגש על צרפתים).

לאור בעיות עבר עם מנועי הפרינס שיצרו נזק תדמיתי ציפיתי מפיג'ו לגשר על הפער, לחזק את המותג וכן להכניס למשוואה אלמנט נוסף שימתיק את הגלולה המרה.

אופן ההתנהלות של הסוכנות היה סביר, אין חניה מוסדרת למרות שנקבעה פגישה מסודרת מראש, גם שהגענו לסוכנות נראה שהסוכן ישן בעמידה וכשזה מתעורר הוא מדקלם כמו תוכי את הבדלי האבזור בין האקטיב לפרימיום...

פורסם (נערך)

הציבור לא יודע מה זה מנוע פרינס. המלאים נחטפים כאילו לא היה פרינס. תעשה ניסוי אחר: תכנס לסוכנות קיה ותבקש הנחה על ספורטאז'( שכנראה נחות מה 3008 ברוב הפרמטרים) מה תקבל ? רמז: סירוב מנומס והנחת שקר כלשהיא על חיישני רוורס.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אגב בימי המבצע אין שום הטבה ברכישת ה3008)

 

אם ה- 3008 לא כלולה בימי המבצע באמת אין מה לחפש שם...

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
הציבור לא יודע מה זה מנוע פרינס. המלאים נחטפים כאילו לא היה פרינס. תעשה ניסוי אחר: תכנס לסוכנות קיה ותבקש הנחה על ספורטאז'( שכנראה נחות מה 3008 ברוב הפרמטרים) מה תקבל ? רמז: סירוב מנומס והנחת שקר כלשהיא על חיישני רוורס.

 

הספורטאז' נמכרת בהנחה נאה ב-0 ק"מ. את ה-3008 לא ראיתי בכלל ב- 0 ק"מ.


×
×
  • תוכן חדש...