Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן עילי לחדר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לקראת הקיץ אני מתכוון להצטייד בשני מזגנים עיליים לשני חדרי שינה, כל חדר 10-15 מ"ר.

הסתובבתי במחסני חשמל, א.ל.מ ודי הלכתי לאיבוד בשלל המזגנים והדגמים של 2017, קבלתי המלצות על מזגן סמסונג, אבל לא מצאתי שום ביקורת על המזגנים שלהם ברשת. לפי המלצות מאתרים שונים, המובילים הם תדיראן, אלקטרה ומיצובישי שהם המומלצים ביותר.

מישהו התנסה לאחרונה ברכישת מזגן עילי לחדר ויכול להמליץ על דגם מסויים?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

יש לי ניסיון בכלל לא טוב עם LG.

ואין טעם להתעקש על מיצובישי.

 

בכלל, תחשוב חלקי חילוף.

 

אלקטרה פלטינום הם אחלה.

גם תדיראן אלפא מעולים.

יש גם את מידאה - שמייצרים לאלקטרה, בעבר ייצרו לטורנדו בחתקופה הטובה שלהם.

פורסם

מיצובישי מעל כולם (אבל אני לא רואה באמת סיבה להשקיע. אלא אם כן זה חדר שרתים או לחלופין הפרוטה ממש מצויה בכיסך).

 

תדיראן ואלקטרה רמה אחת מתחת, ומבחינתי הם הפייבוריטים. אני אישית מתחבר יותר לתדיראן.

 

כביכול במקביל אליהם יש את lg sumsong וכו'. לא יודע. פחות מכיר.

 

אח''כ יש כבר את כל הדרעק. מזגני מדבקה סיניים שאחד יכול לעבוד כמו סוס 10 שנים בלי תקלות ואחר בדיוק מאותו דגם ואפילו מאותו משלוח יתעלל בבעליו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מיצובישי,פוגיטסו, דייקין רמה אחת מעל כולם- הם רלוונטים יותר למי שגר בירושלים.

סמסונג לא רעים בכלל ועם 3 שנות אחריות, אבל השירות של אלקטרה\תדיראן נגיש יותר אם יש בעיות.

פורסם

מיצובישי זה הלוקסוס, אם לא חסר לך כסף לך על זה.

תידראן ואלקטרה !

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

כל הממליצים על מיצובישי. יש לכם ניסיון איתו?

 

כי לנו יש מרכזי שלהם בעבודה והוא לא מרשים באופן מיוחד וגם לא פעם עושה תקלות.

פורסם

אשתי עובדת בחברת מיזוג קטנה (5 צוותי מתקינים + 2 צוותי שירות).

 

היא אחראית בין היתר על סידור קריאות שירות.

 

למיצובישי יש 95٪ פחות קריאות שירות!

 

עד כדי כך, שכל פעם שהיא צריכה לפתוח קריאה משותפת לטכנאי שלהם + טכנאי מיצובישי, הם מוציאים לה את המיץ, כי הם לא מאמינים שיש תקלה - וברוב המקרים הם בסוף צודקים, כי הבעיה היא בהתקנה או בתחזוקה לקויה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מיציבושי טובים אבל מאוד מאוד יקרים.

אם ההתלבטות היא בין אלקטרה לתדיראן - הייתי הולך על תדיראן. לשתיהן יש מזגנים מעולים, אבל שירות הלקוחות של תדיראן הרבה יותר יעיל, מהיר וזמין במגוון פלטפורמות. לומדים להעריך את זה כשנתקלים בבעיה באמצע אוגוסט.

פורסם

אגב, אם אתה מחפש המלצה לדגם ספציפי, לך על אחד המזגנים מסדרת האלפא שלהם.

עצמתיים, שקטים, חסכוניים בחשמל ועושים יופי של עבודה.

פורסם

יש היום מלא שחקנים חדשים בשוק המיזוג.

חברת יורוקום החלה לשווק מזגני tcl

שזה אחד היצרנים הכי גדולים בעולם, מחירים טובים מאוד, 3 שנים אחריות. מזגנים ממש טובים.

קחו בחשבון שאלקטרה, טורנדו, תדיראן כל אלה מותגים שהמציאו בארץ ולא מכירים בעולם. הם קונים מיצרנים שונים בעולם ומביאים אותם לארץ תחת השם שלהם.

לתדיראן יש שירות מעולה מנסיון אישי, ממש יוצא דופן!!!

צריך לבדוק מחירים, להשוות תכונות כמו

Btu

C. O. P

ספיקת אוויר

אחריות

דירוג אנרגטי a כמובן!

לחשוב גם מי עומד מאחורי המותג, גודל החברה, נסיון עבר עם השירות.

בסופו של דבר מדובר ביבואנים, שכל אחד יש מערכך שירות שונה.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

תדיראן ואלקטרה מייצרים חלק מהמזגנים הגדולים בארץ, המזגנים מיובאים בהתאם למפרט שהם מכתיבים.

לא כולם קונים מצירנים שונים.

אחרי שאלקטרה "גנבה" לטורנדו את היצרן מידאה, הם עברו לעבוד עם כמה ספקים במקביל. לתדיראן יש הסכם בלעדיות עם GREE.

 

כל יצרן מייצר בכמה רמות איכות, הכל תלוי בתשלום.

×
×
  • תוכן חדש...