Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח להמלצה לרכב שיסע 1200ק"מ בחודש,

הרכב צריך להיות אמין ובטוח, עדיף חסכוני, שיתאים ל זוג + 2

 

תקציב: 40 אלף ש"ח גמיש קצת

 

תודה :-P

פורסם

אני לא מבין הרבה בנושא, אבל מקריאה של מאמר כלשהו ה I20 מדורגת במקומות האחרונים, ממליצים שם על פיז'ו 208, מה דעתכם?

פורסם (נערך)

טויוטה קורולה 2010 אוטומטית

אמין,איכותי,וחסכוני.

יונדאי i25 הוא רכב דל תקציב (רכב משפחתי למדינות עולם שלישי) איכותי הוא לא,אמין הוא כן (משתמש במנועים ותיבות ישנות ומועטות הילוכים) חסכונית היא לא אך כן אוטו אמין אציין לחובה...

טויוטה קורולה e121 גם תיבה מדור הקודם אך האוטו הוא אמין ביותר גם במנוע גם תיבה גם איכות פלסטיקה גודל בגאז',שקט יותר לנסיעה וגם שקט יותר.

משטרת ישראל לא טועה,טויוטה מוכיחה את עצמה יום יום.

אני עצמי יש יונדאי i30 cw אחרי טויוטה קורולה רובוטית,כן מבסוט מהיונדאי אוטו פרקטי אך לא איכותי כמו הטויוטה,ולמה מכרתי,כי הגיר הרובוטי הרס אותי לצערי ואם היה אוטומטי לא הייתי מחליף עוד הרבה זמן

 

 

Отправлено с моего SM-G935F через Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי @monia2581
×
×
  • תוכן חדש...