Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוזניות קשת בטווח ה500 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברה יש יום הולדת בקרוב, למזלי יש לי בת זוג שיודעת מה היא רוצה ככה שאני לא צריך לשבור את הראש.

אני מחפש משהו מעוצב יחסית שיראה טוב, סגנון Beats (אך לא Beats משום שהבנתי שניתן למצוא אוזניות יותר טובות בפחות כסף)

התקציב הוא 500 ש"ח אבל ניתן לחרוג ב100-200 ש"ח לטובת משהו באמת יפה/איכותי/שווה

 

המשך שבוע מצוין!

 

פורסם

JBL Everest V300

 

אני איתם כבר חצי שנה , אלחוטיות וממש נוחות , סוללה מעולה .

והם גם במבצע עכשיו בכמה חניות.

האיכות היא כהשוואה לאלחוטיות, מעולה למחיר , כמובן שחוטי יותר איכותי אבל הפרקטיות מנצחת .

 

 

 

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

פורסם

אני מאוד אוהב את האוזניות של Bose, אין לי את הדגם המדויק אבל יש בדיוק ב-500₪

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם (נערך)

היום קניתי בבאג את הJBL האלו - אמנם לא קשתיות אבל..שוות http://techaeris.com/2015/12/30/jbl-reflect-mini-bt-review-fantastic-sounding-wireless-sport-ear-buds/

 

סאונד מעולה+ שן כחולה ומתאמים שיושבים מצויין על האוזן.

 

400ש"ח

 

 

עשיתי שדרוג קטן גם שלא יעלמו לי כאשר הן תלויות על הצוואר,neodymium magnet

IMG-20170420-WA0019-1.jpg

IMG-20170420-WA0021-1.jpg

IMG-20170420-WA0023-1.jpg

עריכה אחרונה על ידי nimo
×
×
  • תוכן חדש...