Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

**סליחה מראש אם זה לא מפורסם במקום הנכון**

 

לא יודע מי מכם שם לב על ה"מבצע" שיש להם על ג'אנטים.

 

זה שלא כדאי לקנות מהם ג'אנטים זה נושא אחר. אבל בכל זאת נגשתי אתמול לאחד הסניפים בדרום כדי לברר על מה מדובר.

 

הנחתי שאם החל מ990 שקל מדובר ב''14 אז הקפיצות בין מידה למידה יהיו בסביבות 200-300 שקלים.

 

בואו נאמר שעד ''16 צדקתי פחות או יותר- גודל 16 עולה 1600 שקלים.

 

בפרסומת כתוב שהמבצע תקף גם על 17, והמחיר שקיבלתי הוא לא פחות מ3600 שקל!! כן,כן, מסתבר שהאינץ' הנוסף עשוי מיהלומים מצופים סגסוגת זהב וזעפרן.

 

כנראה שגם בהטעיה יש משהו מועיל כי תמיד זה אם כבר אני פה נקנה משהו, וקניתי מים למתזים אבל כנראה שבמקרה שלי הקניה הייתה בשביל לשכנע את עצמי שלא נסעתי לשווא :roll:.

 

 

thumb_1489693482286-0.jpg

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

צמד המילים "אוטו דיפו" מוקצה בפורום זה לפחות מאז הקמתו...מדהים שיש עדיין כאלה שנעזרים בשירותיהם, אבל זה לשרשור נפרד.

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לי הבנתי מה הבעיה, כתוב החל מ... ויש ג'אנטים למכירה כנ"ל, לדעתי, אין כאן הטעיה.

מי קבע שההפרש של כל אינצ' הוא 300 ש"ח?

זה "עונשו" של מי שברכבו יש מידות לא פופולריות.

ודרך אגב בקפיצה ל 15 אינצ' ול 16 אינצ' מה היו ההפרשים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שום הטעיה. רשום שיש להם ג'אנטים למידות מסוימות והמחיר החל מ990. לא רשום מחיר ספציפי לכל מידה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אסביר מדוע לדעתי מדובר בפרסומת מטעה ולמה התרגזתי.

 

כשנכנסתי לחנות שאלתי את המוכר לגבי המבצע של הג'אנטים, הוא אמר כן יש מבצע.

 

הוא שאל לאיזה רכב, אמרתי לו מונדאו, הוא שאל ''16 נכון? אמרתי לו לא, 17 אז הוא השיב ל17 אין מבצע.. רק ''14-16

 

התעקשתי ואמרתי לו שבפרסומת בפירוש כתוב גם 17, אז הוא אמר לי 3600 שקל זה לא מבצע.. עם הכסף הייתי הולך לסוף שבוע בים המלח מילים שלו.. וזה מה שהמחשב נותן אני לא ממציא מחירים. והסכמנו שהקפיצה במחיר בין 16 ל17 הזויה 2000 שקל!! .

 

(לא מאשים את המוכר, היה דווקא בחור נחמד..)

 

לא שאלתי כמה עלו 15 אבל בטח משהו באמצע בין 1600 ל990.. בטח בסביבות 1300-1400.

 

אתם יודעים מה? גם אם 17 היו עולים 2000-2200 הייתי קונה, אבל 3600?? על ג'אנטים סיניים?? בחיים לא..

 

ולגבי "העונש", מה לעשות שמונדאו טיטניום באה עם ''17, והם משופשפים כל כך שהתחשק לי להחליף? אני לא ארד מידה רק כדי להיות בגודל "פופולרי" בייחוד שהצמיגים שלי חדשים.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

נשמע בסה"כ כמו עובד שלא מעודכן בפרסום.

 

למה שלא תתקן את החישוקים המקוריים שלך במקום להתקין קשקוש סיני?

!AWDSOME

פורסם

האמת אני מאוד אוהב את הג'אנטים המקוריים שלי מבחינת העיצוב, והם גם נוסעים מעולה בכל המהירויות.

 

יש לך במקרה המלצה לסדנה שמתעסקת בשחזור ויזואלי של ג'אנטים באיזור השפלה? הם לא עקומים או משהו רק משופשפים ויבשים (חלקם להחריד).

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
צמד המילים "אוטו דיפו" מוקצה בפורום זה לפחות מאז הקמתו...מדהים שיש עדיין כאלה שנעזרים בשירותיהם, אבל זה לשרשור נפרד.

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

 

לא מסכים איתך.

מדי פעם יש להם מבצעים ממש שווים על עצי ריח.

:lol:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בן משפחה שגר באירופה רצה לקנות דירה בפרויקט יוקרתי במרכז ברלין.

במודעה היה רשום החל מ-2,500 ש"ח למטר (אני מתרגם מיורו). דירת 100 מטר במחיר הזה הייתה אמורה לעלות 250,000 ש"ח - סכום הזוי לדירה בגודל כזה בפרויקט חדש ויוקרתי במרכז העיר.

 

מה מסתבר? ישנה דירה אחת כזאת בפרויקט והיא בקומת קרקע, קומה שיש בה גם חנייה, היא ללא חלונות למעט הסלון שמשקיף לפחי האשפה של הבניין.

הדירה הבאה הזולה בפרויקט התחילה מ-6,500 ש"ח למטר.

עושים הכל בשביל פרסום שיביא לקוחות.

פורסם

פרוייקט יוקרתי במרכז ברלין ודירה בגודל 100 מטר עולה 650000 (הלכתי כבר על הנורמלית יותר). ממש הדגמה לכמה המחירי דיור כאן הזויים ברמות קשות ואף אחד עוד לא נכנס לכלא על זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ג'אנטים זה מצרך יסוד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תודה על ההמלצה, אכן דיברתי אתם היום. אהבתי 2 דגמי ג'אנטים. דגם אחד ב3K ואחד ב4.5K. נראה לי שפשוט אצבע את הג'אנטים הנוכחיים בהזדמנות וזהו.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
תודה על ההמלצה, אכן דיברתי אתם היום. אהבתי 2 דגמי ג'אנטים. דגם אחד ב3K ואחד ב4.5K. נראה לי שפשוט אצבע את הג'אנטים הנוכחיים בהזדמנות וזהו.

עדיף לך, יש מדריכים איך להעלים/לצמצם את השריטות והשפשופים, ואחרי פשוט לצבוע.

לוקח קצת זמן אבל תחסוך מעל 2500 שקל.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

×
×
  • תוכן חדש...