Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הרכב שלי לא נוסע הרבה וקניתי מצבר חדש ואני רוצה לשמור על המצבר

כמה שיותר תקין וטעון לאורך זמן.

יש לי מטען בבית של חברת bentpm bx1 מטען מצברים.

מה כדאי לעשות כדי לשמור על המצבר תקין וטעון לאורך זמן?

להשאיר את המצבר מחובר למטען בבית? אם אני מנתק את המטען שאני לא בבית מהחשמל

זה בסדר או שחייב להשאיר את זה תמיד מחובר לחשמל?

תודה המצבר 62 אמפר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

היות ומצבר עולה כמה מאות שקלים יש גבול לכמה שווה להתעסק איתו כדי להאריך את חייו

 

אם הוא ממילא יושב בבית, להטעין פעם בחודש נראה לי די והותר

פורסם

כן אבל מה הדרך הכי כדאית כדי לשמור אותו תקין ושמיש?

פעם בחודש זה בסדר לא כדאי להשאיר אותו מחובר למטען באופן קבוע?

אני רוצה שברגע שאצטרך להניע שיהיה לי מצבר טעון ומלא ושלא אצטרך כבלים מרכב אחר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כשקנית אותו בחנות, הוא היה מחובר למטען?

 

כל עוד הוא מנותק ולא נלקח ממנו זרם, הוא מחזיק חודשים בלי בעיה

 

דוקא הטענה קבועה יכולה לגרום לו להתייבש ולהתקלקל, אם המטען לא איכותי

פורסם
כמה זה לא נוסע הרבה? כמה זמן אתה נוסע וכמה זמן הרכב חונה?

 

רוב הזמן הרכב חונה פחות נוסע.

בוא נגיד את זה ככה הוא כמעט ולא נוסע יותר עומד לעת עתה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חשבתי על זה אבל לא יודע אם זה יפתור את הבעיה.

מה שגם אני לא יודע איזה בוסטר מומלץ למנוע 3.1 ליטר. :(

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תתקין מתג לניתוק מינוס.

כשאיו זליגת זרם, פריקה עצמית של המצבר איטית מאוד, מספיקה נסיעה של חצי שעה פעם בחודש - חודשיים כדי לשמור אותו טעון.

 

אם נפרק ולא מניע, קח אותו הביתה וחבר למטען.

 

 

פורסם
תתקין מתג לניתוק מינוס.

כשאיו זליגת זרם, פריקה עצמית של המצבר איטית מאוד, מספיקה נסיעה של חצי שעה פעם בחודש - חודשיים כדי לשמור אותו טעון.

 

אם נפרק ולא מניע, קח אותו הביתה וחבר למטען.

 

אם מנתקים רק את הקוטבים זה לא אותו דבר כמו המתג?

ראיתי כזה דבר מתג כזה האם זה מתאים ל62 אמפר? ואיך מחברים את המתג הזה למצבר?

 

http://www.e-shetach.co.il/pl_product~130006-000~16~68.htm

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כמובן אם אתה מנתק את המינס פיזית זה עושה את אותו הדבר, זה סתם לא נוח והבורג של נעל הכבל ישחק עם הזמן עקב פתיחות/סגירות רבות.

 

יש מתג ניתוק מימוס יותר פשוט להתקנה ממה שצירפת, כזה שמורכב על קוטב המצבר עצמו.

 

 

פורסם

תודה.

שמתי לב שטעיתי בקניית המצבר לפני כמה ימים. :shock:

קניתי מצבר עם קוטבים למטה במקום למעלה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
נו אז תחליף אותו. אם לא הרכבת אותו ועברו רק כמה ימים, יחליפו לך אותו בלי בעיה.

 

אעשה

זאת מקווה שלא יהיה בעיות.

תודה רבה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...