Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום

המסורים והמומחים

קודם כל כמה מילים על המיומנות

כבר כמה פעמים שבמוסכים שיגעו אותי, וכאן נתנו מענה מדויק ופרטני שפתר לי את הבעיות בתיקון עצמי ובזול

כרגע יש לי בעיה כזו:

א. מידי פעם הגיר נכנס לחירום ונותן תקלה P1780

ב. בנוסף הוא נותן לי קודי תקלות אלו :p 1624 mil request sign active

 

P 0140 02 sensor circuit no activity detected bank 1 sensor 2

 

P0113 intake air temperature sensor 1 circuit high

 

P 0342 camshaft position sansor a circuit low bank 1 or sigle sensor

 

P 0102 mass or volume air flow a circuit low

 

האם יש קשר בין הדברים ?

האם יתכן שהמחשב מזייף ולכן נותן לי כל כך הרבה תקלות

גם אחרי שאני מאפס אותו אחרי כמה דקות הוא נותן לי שוב תקלות אלו

או שפשוט יש הרבה סנסורים מתוקלים ?

 

אשמח לקבל חוות דעת ממקצועני הפורום

 

באהבה

 

חובב מכוניות וידיים שחורות

פורסם

זה הקודים שהוא מוציא לי אחרי איפוס

 

זה התחיל אחרי שהמנוע התחמם ועשו לי ראש מנוע

 

אני לא יודע מה כתוצאה מההתחממות ומה תוצאה של המוסך

פורסם
זה הקודים שהוא מוציא לי אחרי איפוס

 

זה התחיל אחרי שהמנוע התחמם ועשו לי ראש מנוע

 

אני לא יודע מה כתוצאה מההתחממות ומה תוצאה של המוסך

 

תאפס ותראה מה חוזר ולאחר מכן

LIVE DATA-נתונים בזמן שמנוע עובד סרק,בזמן שרכב נסיעה

לצלם אותם ולשלוח לכאן

×
×
  • תוכן חדש...