Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

לפני שעה הייתי בחוץ וראיתי שהפנס שלי התעקם כלפי מטה.

פתחתי מכסה מנוע וניסיתי להעלות אותו עם המנגנון עלרוד שיש שם לכוון אלומת האור ואז שמתי לב ששברו לי את העיגול פלסטיק שמעגן את הפנס לרכב..יש שם עיגול כזה..אז הייתי חייב למצוא פתרון ...איכשהו הוצאתי אזיקון וקשרתי את זה ועכשיו עדיין אלומת האור מופנת קצת לרצפה...

 

בקיצור מה עלי לעשות? לרכוש פנס חדש\יד שנייה???. מאיפה? מה העלות? (איזה אנשים לא יודעים לנהוג!!!! קצת זהירות אלוהים...אני לא מאמין שאני צריך להשקיע כסף עכשיו על טעויות של אחרים..).

 

תודה ובברכה.

פורסם

ראשית יתכן ויש אפשרות להשיג רק את מחבר הפלסטיק ולהחליפו.

בכל מקרה פנה אל חנויות החלקים המתמחות בפנסי רכב חדשים ומשומשים מפרוקים:

1. "שוני קאר חלפים", גלגלי הפלדה 19 א.ת הרצליה פיתוח,

טל' 09-9566610, בקש את דותן.

2. "אוטו מור", הירקון 8 בני-ברק (ליד קניון אילון), טל' 03-5701704,

בקש את קובי או אלי.

בהצלחה (למצוא החלקים) - רפי לין :-)

פורסם

פנס מקורי עולה 180 שקל

תושבת קטנה אם לא נשברה בתאונה יתכן תישבר בפירוק 39 שקל המיקום שלה תמיד ליד הגריל תלוי מאיזה צד נפגע

תושבת הכיוון (גדולה) 90 שקל

הפנס מחובר בשני קליפסים אחד על האיתות ואחד על התושבת הקטנה ,וגולה לכיוון

 

החלקים נקנו מזאן במקרה שלי

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI

×
×
  • תוכן חדש...