Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? אירוע עיתונאים לרגל השקת רנו זואי


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קניתי את הרכב, אני נוסע איתו רק לעבודה וחזרה ומטייל איתו בעיר. אם אני נוסע קצת רחוק, יש לי בדרך עמדת טעינה.

השאלה היא איזה סוג טיפולים הרכב עובר? הרי אין גיר או מנוע שמצטריך החלפה של שמן מסוים. אבל בכל זאת יש שמן בלמים (האם יש מוסך שיחליף את הנוזל במלאו?) ורפידות. כל כמה זמן הוא צריך להיכנס למוסך לבדיקה? האם כל מוסך יכול לטפל ברכב הזה לפי הוראות היצרן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא הבנתי.

האם, על מנת להטעין את הרכב, אני מחוייב להציב עמדת הטענה כמו במקרה של בטר-פלייס?.

 

במידה ואני גר בבית פרטי, אין לי אפשרות לחבר את הרכב לחשמל הביתי וזהו?.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב זה, רנו לא מציעים טעינה באמצעות כבלי Mode2. כלומר, כן, אתם חייבים עמדת טעינה בבית.

המידע לגבי מרווח טיפולים ומה נדרש לעשות במסגרתם לא מופיע במפרט של הרכב, אנחנו נברר ונחזיר תשובה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זה לא מדויק. החשמל מופק מגז ופחם. סוללות ליטיום תהליך הפקת ליטיום מזהם מאוד וכך גם תהליך מיחזור.

וגם לצורך ייצור של רכב חשמלי משתמשים בסגסוגות קלות יותר וחומרים קלים יותר - לעיתים זה כולל כבישה חמה. זה צורך יותר אנרגיה ובהתאמה הזיהום גדול יותר עוד בשלב הייצור.

 

נכון שלאומת רכב בנזין, כעבור מספר שנים הנזק הסביבתי של רכב החשמלי מתאזן לאומת בעירה פנימית ומשם היחס משתנה לטובתו, אבל זה עדיין לגמרי לא 0 זיהום אויר.

 

טוב, אז אדייק ואגיד שזה 0 זיהום אויר עבור השכונה/העיר בה אני מתגורר. שזה מה שחשוב בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רחוק מהעין רחוק מהלב?

 

כולנו על אותה סירה. בארץ יש מספיק ערים עם תחנת כוח קרובה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הכורח הזה של עמדת טעינה, אני לא רואה מי קונה אותה ולא את צמד ההיברידיות הקוראניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הכורח בעמדת טעינה, שאני מתאפק לא להיכנס לעלות של ההתקנה שלה ולעלות הפעלה שלה.

זה מזכיר את בטר-פלייס...

 

אני עובד בתל אביב ונוסע ברכב יום-יום, בגלל תחבורה ציבורית נוראית, ומשתוקק לרכב חשמלי.

אבל זה מטורף

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בממלכה המאוחדת המחיר (של הדגם המאובזר ביותר) דומה למגאן.

מה התירוץ של היבואן לדרוש בערך פי 3 מעלות היבוא אם המיסים נמוכים בהרבה?

בדיחה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשלם להם את הסכום או שהם משלמים ללקוח כדי שמישהו יקח אותה? אני בסדר מבחינתי אין לי בעיה לנסות אותה תמורת תשלום הולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הנחת מחיר של 131,000 שקל לדגם החשמלי, למה?, כי אפשר.

ולעניות דעתי, אין תחרות בתחום הרכב, אז עוד סיבה לקחת מחיר גבוה.

 

אם היה לרכב הזה, מחיר אטרקטיבי, אז גם עם עמדת טעינה, היו חוטפים.

 

לא שאני משווה, אבל לדוגמא את הסוזוקי אלטו, קופסת שימורים שהדביקו לה שם של רכב, נחטף בכמויות בגלל המחיר, שעדיין יקר באופן יחסי, אבל הכי זול בשוק.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה למחיר כבר הוסברה, הוא לא בשבילנו, הוא בשביל חברת הליסינג/שכירות. שיחנקו עם המחיר הזה :-) עכשיו העיריה גם תשמור להם מקומות חניה עם טעינה על חשבון חניה לכולם, ורק נותר לבדוק כמה מניות יש למישהו בעיריה - בחברה ההשכרה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולעניות דעתי, אין תחרות בתחום הרכב, אז עוד סיבה לקחת מחיר גבוה.

דווקא יש לה מתחרה בדמות הניסן ליף ועם תג המחיר הזה, היא תמכור בערך כמו הליף!

 

גם בליסינג, אני לא רואה מי רץ לקחת את הרכב הזה עם מגבלותיו (החשמליות והגודל) ועם שווי שימוש של איוניק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעשה עדכון לגבי הטעינה הביתית או בכל מקום אחר:עד ליולי 2016 היה מותר לטעון עם עצדת טעינה ניתנת לפיקוח (MODE 3ׂ)

החל מיולי 2016 מותר לטעון במדינת ישראל טעינה לא מבוקרת (MODE 2ׂ ). מה שזה אומר שאתה לא חייב עמדת טעינה יעודית אלא אתה יכול לטעון מהרשת ישר- אבל- כמו כל דבר בארץ שמנוהל על ידי לוביסטים--אתה צריך כבל עם תקע כמו למזגן . ושקע מזגן בצד השני שכל חשמלאי יכול להתקין. יש הגבלה של 10 אמפר בשעה (לוביסטים) אבל לא נראה לי שמישהו יאכוף את זה.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...