Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מתעסק עם VAGCOM / VCDS ויכול לעזור? SEAT IBIZA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ולילה טוב

 

אז לפי מה שהבנתי אני צריך לתכנת דרך תוכנה VAGCOM / VCDS בשביל לערוך/ליצור coming/leaving home module

 

יש פה מישהו מאיזור הצפון שיכול לעזור לי עם זה? מה אני צריך?

 

דוגמא:

 

 

 

תודה :)

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם (נערך)

צילום המסך הבא עשוי לעזור (לא ניסיתי את זה):

 

IBIZA-6J_VCDS.png

 

מקור: http://automobiles.fredericbazin.fr/PDF/TutoVCDS/PDF/Ibiza%206J%20VCDS%20Options%20EN.pdf

 

 

 

ועוד אפשרות שעשויה לעבוד והשלבים בה מפורטים (לא ניסיתי):

 

IBIZA-6J_VCDS2.png

 

מקור:

https://translate.google.com/translate?sl=nl&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.seat-online.nl%2Fshowthread.php%3F23177-SEAT-Ibiza-6J-VAG-COM-VCDS-2016-2017&edit-text=&act=url

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

פתח את הרכב מבלי להכניס מפתח לסוויץ

ואז משוך ידית וינקר לכיוון ההגה ואז במקביל הורד את הידית למטה מבלי לעזוב..

אצלי זה עובד ככה.

בהצלחה..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...