Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

האם למישהו יש סורק תקלות ויכול לעזור מחר בסריקת תקלה לאחר שנורת בדוק מנוע נדלקה. מחפש בעיקר באזור ראשון, חולון ובת ים.

תודה לעוזרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ערב טוב חברים, ראשית תודה לשני חברת הפורום מרשל"צ שעזרה עם הסורק.

נמצאו 2 תקלות P0122 ו-P1233

P-0122- כשל מעגל מפסק A, חיישן מיקום דוושת גז או חיישן מצערת, אות נמוך.

P-1233-תקלת תקשורת בין מחשב מנוע למצערת אלקטרונית.

התקלה אשר קרתה באוטו- שנדלקה נורת בדוק מנוע וכמה פעמים דוושת הגז לא הגיבה לאחר הנעה ותחילת נסיעה (דימום והנעה מחדש פתרה את הבעיה).

בוצע ניקיון מצערת והיה נראה כי פתר את הנושא אך לאחר כשבוע וחצי נורת הבדוק מנוע חוזרת לדלוק לפרקים ודוושת הגז לא הגיבה פעם אחת.

הרכב הוא מיצובישי לנסר 2010, מנוע 1500.

אשמח לשמוע את דעות ועצות המומחים ממה יכול הדבר להיגרם וכיצד ניתן לפתור.

בנוסף האם הדבר יכול למנוע הכשלת טסט?

:|

סריקת תקלות.jpg

עריכה אחרונה על ידי VVWpolo
פורסם

זאת לנסר, כנראה מהדור שאחרי 2008. מה שאומר מצערת אלקטרונית.

 

ניקוי המצערת בוצע כמו שצריך? זאת אומרת פירוק של המצערת מהסעפת ולחיצת פול גז עם סוויץ ב-ON (כדי לפתוח את הפרפר) ? ואז ניתוק מצבר לאיפוס המחשב?

Stay Dirty

פורסם
ערב טוב חברים, ראשית תודה לשני חברת הפורום מרשל"צ שעזרה עם הסורק.

נמצאו 2 תקלות P0122 ו-P1233

P-0122- כשל מעגל מפסק A, חיישן מיקום דוושת גז או חיישן מצערת, אות נמוך.

P-1233-תקלת תקשורת בין מחשב מנוע למצערת אלקטרונית.

התקלה אשר קרתה באוטו- שנדלקה נורת בדוק מנוע וכמה פעמים דוושת הגז לא הגיבה לאחר הנעה ותחילת נסיעה (דימום והנעה מחדש פתרה את הבעיה).

בוצע ניקיון מצערת והיה נראה כי פתר את הנושא אך לאחר כשבוע וחצי נורת הבדוק מנוע חוזרת לדלוק לפרקים ודוושת הגז לא הגיבה פעם אחת.

הרכב הוא מיצובישי לנסר 2010, מנוע 1500.

אשמח לשמוע את דעות ועצות המומחים ממה יכול הדבר להיגרם וכיצד ניתן לפתור.

בנוסף האם הדבר יכול למנוע הכשלת טסט?

:|

יש צורך לבדוק את ההגדרה של TPS and IDLE SWITCH

פורסם
יש LIVE DATA-עושים זאת בבדיקה נורמלי

לקרוא קודים,,,,,זה כמו תקיעת אצבע בשמים

איזה נתונים אתה יכול לקרוא בלייב דאדה שיכול לאבחן תקלה במצערת? מעניין אותי לדעת..

 

תודה.

או בכללי, אילו נתונים היית מסתכל, אילו היה לך LIVE DATA?

פורסם
סורק Bosch

תודה על התשובה, אבל לא בדיוק שאלתי איזה סורק משתמשים.

 

שאלתי על אילו נתונים מסתכלים דרך הסורק בוש לצורך העניין?

תודה לך.

פורסם (נערך)
תודה על התשובה, אבל לא בדיוק שאלתי איזה סורק משתמשים.

 

שאלתי על אילו נתונים מסתכלים דרך הסורק בוש לצורך העניין?

תודה לך.

צור איתי קשר

חופשי

עריכה אחרונה על ידי gershon1
×
×
  • תוכן חדש...