Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בשעה טובה הזמנתי פולקסווגן גולף החדשה



ו הכל מוכן לעליה לכביש חוץ ממשהו אחד!

אני צריך ביטוח לרכב

:razz:

יש מישהו שיכול להמליץ לי על סוכן ביטוח טוב ?

עריכה אחרונה על ידי cartv59
פורסם

שוקה זה שם גנאי לדעתי...הפרסומות של 6 מיליון מאד מצחיקות,

אבל משמיצות מעט.

 

אני עושה ביטוח בישירים,מה רע בהם,

 

טוב אז אני שם מאז שנת 1995,אחרי שעזבתי סוכן ביטוח,

שהתיש אותנו לחינם על החזר קטן מסויים,

כמובן שזה לא מעיד על הכלל,פשוט התרגלתי עם השנים לעבוד עם

הישירים,

כל מקרה תשווה מחירים כולל השתתפות עצמית,צד ג' וכו'.

תתחדש.

פורסם

1+ לאלייד - יש להם תנאים מצויינים ללקוחות צ'מפיון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שוקה זה שם גנאי לדעתי...הפרסומות של 6 מיליון מאד מצחיקות,

אבל משמיצות מעט.

 

אני עושה ביטוח בישירים,מה רע בהם,

 

טוב אז אני שם מאז שנת 1995,אחרי שעזבתי סוכן ביטוח,

שהתיש אותנו לחינם על החזר קטן מסויים,

כמובן שזה לא מעיד על הכלל,פשוט התרגלתי עם השנים לעבוד עם

הישירים,

כל מקרה תשווה מחירים כולל השתתפות עצמית,צד ג' וכו'.

תתחדש.

 

*9 מיליון

 

אני בדקתי תמיד את הסוכן ביטוח שלי מול הישירים ובאופן מוחלט תמיד הסוכן ביטוח היה זול לפחות ב800 שקל מהישירים - כך שלא מצאתי סיבה לבטח בישירים(ובכל שנה אני עדיין בודק - תמיד טוב לעשות סקר שוק למחירים).

 

הרכב שלי החדש אפילו לא קיים בקטלוג ביטוח של הישירים ורק סוכנים היו מוכנים לבטח אותו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ממליץ על אלירן גלובן, ההצעות שלו טובות (גם לאחר השוואות בWOBI) אבל מה שיותר חשוב - הוא ממש עוזר ומוודא שאתה לוקח דברים שתואמים את הצרכים והדרישות שלך.

לי הוא עזר רבות עוד לפני שהייתי לקוח שלו... מזמנו הפרטי. הוא אפילו ייעץ לי לעיתים הצעות שגרמו לי להשאר במקומות אחרים, בידיעה שזה מה שיקרה.

בחור חכם - ידע שיושרה תנצח אופורטוניזם, כעת אני מבטח כמעט את כל הדברים שלי אצלו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אני מודה ומתוודה שאני מקנא במי שיש לו סוכן ביטוח קרוב

לביתו וליבו, כאמור אני מעל לשני עשורים מבוטח בישירים,

עד שהתרגלתי אילהם.

 

לפני כמה שנים פגשתי באקראי סוכן ביטוח שהוא חבר לשעבר

שיכנע אותי לעבור איליו למרות שאמרתי שאני לקוח מרוצה באחת

מחב' הביטוח ישיר,

 

הסכמתי לנסות.

 

השיג לי מחיר מתחרה והכל הלך יפה אלא מאי? לקראת סוף

התקופה פגע בי צד ג' ששכח לשים רוורס והדרדר על הטויוטה החונה

שלי,

 

לקח לו יותר מחודשיים בכלל לשלוח את הטפסים(??!!??) רק אחרי שהתחלתי לנדנד

לו ולפקידות מסתבר ששלח בפקס ואפילו לא וידא שהגיע,

 

לקחתי אני את הטפסים ושלחתי אותם לחברת הפוגע.

וממש כמה ימים אח''כ קיבלתי מהם זיכוי מלא.

 

לעומת זאת,שם בישירים,יש שקיפות מלאה על כל תהליך התביעה,

באתר או מולך באי מייל/אס אם אס וכו'

 

(בטויוטה הקודמת עברתי 4(!!) פעמים ת''ד באשמת נהג צד ג')

כל תהליך התביעה גלוי וכל צעד

נחשף לעיינך או לידך מייד,

המחיר זול יחסית בלי טובות של סוכן ואתה יודע מה?

אין לי אי נעימות גם כלקוח ותיק. במידה ואינני מרוצה אני פונה ישר לעו''ד שיתנהל

מולם,אין לי אי נעימויות מסוכן שהוא חבר וכו'.

תודה לאל זה לא קרה עדיין למעט נזק גוף.

 

כן,שורה תחתונה,אני מוכן לשלם עוד קצת כסף לסוכן טוב אבל

לצערי מה שמצאתי זה הרבה יותר יקר ולא מצדיק.

גם הישירים לא מלאכים ממש לא אבל עם השנים למדתי איכשהו איך

להסתדר איתם.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

היום תמצא שסוכנים זולים יותר !! בדרך כלל הישירים מיצגים חברה מסויימת ולא תמיד זולים גם WOBI שעושים השוואה לא מכניסים למשוואה את כולם ולא זולים .

×
×
  • תוכן חדש...