Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

 

נסעתי באחת לא מזמן ופשוט הסלון של הרכב כולו מרגיש כמו הגיל האמיתי של הרכב..מלפני 8-10 שנים..מצד שני בחוץ עוד היא מצליחה לשמור על מראה יחסית מודרני.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה.

עוד פרט אגב שמאוד אהבתי אלה ידיות שמעיפות את המושבים האחוריים קדימה להגדלת תא המטען. נוח מאוד במידה ואתה עם תא מטען פתוח ורואה פתאום שחסר מקום. גלגל הספייר הוא קטן ולא גלגל רגיל, והרצפה גבוהה מאוד. תחתית תא המטען כפולה ויוצרת מאין שטח אחסון נסתר נוסף. לטעמי היה ניתן לוותר עליו ופשוט להוסיף עומק לתא המטען.

 

המזגן פשוט מצויין, אבל אין פתחי מיזוג לאחור, ואלה הקדמיים לא נסגרים. גם הצופר חזק באופן חריג שזה בעיקר טוב לנהג הישראלי :)

פורסם

או, הנה עוד חבר לרכב :)

אשמח לשמוע מידע מועיל. מה אתה יכול לספר לי על צריכת הדלק?

פורסם

תתחדש אני רואה שאתה מבסוט על הבחירה שלך. לדעתי לפחות לא הייתי שם סכום כזה על רכב שלמעשה הוא אותו הדבר כמו אחד שתקנה ב 30K ( כולל האבזור ) ובייחוד לאור העובדה שזה רכב אמין - לא הייתה לי בעיה לרכוש כזה שגם 3-4 שנים על הכביש.

 

תבלה

פורסם
או, הנה עוד חבר לרכב :)

אשמח לשמוע מידע מועיל. מה אתה יכול לספר לי על צריכת הדלק?

 

בתוך העיר בנהיגה קצבית אפשר להזדעזע מצריכה של 1 ל-7/8, נהיגה יותר רגועה תלך לכיוון של 1 ל-9/10. בבינעירוני הצריכה הרבה יותר טובה, במיוחד עם בקרת שיוט. אני נוסע יותר בכבישים מהירים עם תנועה זורמת אז יוצא לי ממוצע של 1 ל12, אם רוב הנסיעות שלך בעיר תתחיל לעשות שעות נוספות בעבודה :lol:

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

רוב הנסיעות שלי הן רחובות-יבנה ומדי פעם רחובות-אשדוד.

הייתי מגדיר את זה כנהיגה משולבת.

פורסם
המחיר שלה כחדשה הוא 120 אלף. אני מאמין שיש הנחות כאלה ואחרות. במחיר הזה היא לא רחוקה מהמתחרות המודרניות ממנה. ב-30 אלף פחות זה כבר סיפור שונה.

 

קבלת הנחה של 20,000, לא 30,000 כפי שנדמה.

אין ישראלי ששילם על הרכב 120,000 שקל ואם כן הוא ממש פראיייר.

ממתי התחילה האחריות לרכבך?

 

הספורטבק שרכשת גם יותר שימושית וגם יותר סחירה מהרגילה.

פורסם (נערך)
קבלת הנחה של 20,000, לא 30,000 כפי שנדמה.

אין ישראלי ששילם על הרכב 120,000 שקל ואם כן הוא ממש פראיייר.

ממתי התחילה האחריות לרכבך?

 

הספורטבק שרכשת גם יותר שימושית וגם יותר סחירה מהרגילה.

אמצע יוני השנה. יש עוד שנתיים וחצי.

הסדאן כבר לא נמכרת בארץ.

לא נדמה לי שקיבלתי הנחה של 30 אלף. אני מודע לזה שאני נחשב יד שניה עליו.

עריכה אחרונה על ידי GOLF
פורסם

דווקא חבל שלא מוכרים יותר לנסר סדאן 1.8cvt. אהבתי את הצורה שלה הרבה יותר מהספורטבק.

 

אני חושב שמיצובישי קלעו בול עם העיצוב של הלנסר הזאת. כשהיא יצאה, המתחרות שלה (חוץ מהונדה סיוויק) נראו הרבה פחות טוב ממנה. קורולה הייתה מגושמת וגמלונית, מזדה 3 דור שני נראתה כמו ג'וק, סוזוקי הייתה, ובכן, סוזוקי, לניסן היה את הטידה המזעזעת, ורק מיצובישי הציגה עיצוב "אלפא יפנית" שלא נראה מיושן גם אחרי 10 שנים.

 

קראתי איפשהו שזה היה אותו מעצב שעיצב בזמנו את הגלאנט, מאגנום והקולט. אחרי זה העבירו אותו לתפקיד ניהולי כלשהו, וככה קיבלנו את האטראז' והאאוטלנדר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יביאו את הסדאן, כי אף אחד לא יתמחר משפתחתית בפחות מ-130 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...