Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את היבואן בארץ לא מעניין סגמנט המשפחתית. האאוטלנדרים נמכרים יפה, וכך גם הספייס סטאר והאטראז' שגם קיבלה בוסט בזכות מכרז צה"ל. לא יודע כמה לאנסרים נמסרו במהלך 2016 אבל אני בטוח שהמספר נמוך משמעותית מהמתחרות.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יתכן שהמושבים בבנץ' היו פחות נוחים בגלל הק"מ הגבוה שהיא עברה?

בכל אופן לי זה נשמע מוזר שיפנית כלשהי תהיה עדיפה במשהו ממרצדס, גם אם ישנה (חוץ מאמינות וכו).

 

תתחדש!

פורסם

קשה לי להאמין שיש קשר לקילומטרז'. גם החלפתי ריפוד נהג שהיה קרוע בריפוד מקורי ועל הדרך נבדקה הכרית עצמה. המושבים קשים מדי ולא אוחזים בנהג כמו שצריך.

שוב, זאת היתה התחושה שלי, לא בטוח שכולם יסכימו.

פורסם

תתחדש.... הצחיק אותי הקטע על הסטוק שיש להם למאות שנים קדימה :-)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

קודם כל, תתחדש!

 

מספר הארות ברשותך.

 

ההתנהגות טובה ממה שהתרשמתי. היא מרגישה מאוד חדה בפניות

הרושם שלך מפתיע אותי, כי מנהיגה שעשיתי על הרכב כזה (גם לבן פנינה ואותו הדגם בדיוק :p), בפניות יש לה בודי רול גדול מאוד, היא לא הרגישה לי חדה בכלל מבחינה הזאת. המתלים רכים מאוד והיא מגהצת טוב מאוד את הכביש,נוסעת חלק, משקל עצמי לא קטן של הרכב תורם להרגשה של נסיעה סולידית. מבחינה הזאת, הנסיעה של מיצובישי אחת הטובות בקבוצה עבור אנשים שלא מחפשים לתקוף את הפניות.

 

זה משפט שאותי אישית מאוד הפתיע - מיצובישי התעלו על מרצדס בנוחות? תמיד חשבתי שאין ולא יהיה ממש תחרות למרצדס בתחום הזה.

גם אותי, במיוחד שהיו לי 3 מרצדסים בבעלותי (אחת S ושתיים E, אחת מהן מונית).

 

יש מרצדס ויש מרצדס. מדובר על c קלאס שהגיעה במפרט המיועד לנהגי מוניות, והמושבים היו דמויי עור עם תמיכת צד מועטת ואזורים ולא אוחזים. החלק התחתון היה נוקשה מדי לטעמי.

לא יודע לגבי חוסר תחרות למרצדס בתחום, אבל נראה לי שכל צרפתיה תהיה נוחה ממנה.

לא יודע לגבי הC, בדגם הזה נסעתי פעמים בודדות ולא נהגתי, אבל ממה שזכור לי ההתרשמות הייתה טובה מאוד מהמושבים. הייתה לי E מונית, אני עדיין מתגעגע לכורסאות שלה - מבחינה ארגונומית ותמיכה הם היו מעולים, לא המושבים הרכים ביותר, אבל קשיחים רק באותה מידה שצריך.

כל צרפתייה תהיה נוחה מC קלאס שהייתה לך? נהגתי על C5 עם מתלים הידרוליים, מאז לא הבנתי על מה משבחים אותה על נוחות. לא אהבתי את התחושה, זה עשה לי הרגשה לא נעימה בכיבה וגם לא יכול להגיד שהמושבים היו מעולים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
את היבואן בארץ לא מעניין סגמנט המשפחתית. האאוטלנדרים נמכרים יפה, וכך גם הספייס סטאר והאטראז' שגם קיבלה בוסט בזכות מכרז צה"ל. לא יודע כמה לאנסרים נמסרו במהלך 2016 אבל אני בטוח שהמספר נמוך משמעותית מהמתחרות.

 

צה"ל דוקא לא ממש מרוצה מהאטראג', למיטב ידיעתי כבר לא מספקים אטראג' חדשות וכרגע מספקים פיג'ו 301.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין מה לאהוב באטראז'

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לגבי המושבים, לדעתי הם נוחים מאוד, לא ממש אוחזים ודי קשה למצוא תנוחת ישיבה טובה. לגבי ההתנהגות, אני מסכים שהיא מאוד רכה ודי רוכנת בפניות, אבל אם משווים אותה למתחרות של אז (מאזדה 3, טויוטה קורולה, יונדאי איי 30 וכו') ההגה מאוד חד ומתקשר, ואפשר ליהנות איתה. זה היה פרמטר חשוב עבורי כשחיפשתי את הרכב הבא, והיחידה שענתה לי על זה בצורה יותר טובה הייתה הונדה סיוויק האצ'בק שעם אותם נתונים עלתה אז 20 אלף יותר.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

נראית אחלה תמורה.

 

 

אושריקו, לא סתם זה נראה מיושן בחלק מהדברים. לפי מה שקראתי מיצובישי לא נמצאים במצב כלכלי מזהיר ועיקר ההתמקדות שלהם תהיה במכוניות קטנות יותר. הם גם לא מתכננים יורשת ללאנסר...

 

כן, ניסן כבר בבעלות חלקית וזה רק עניין של זמן עד שתשתלט עליה לגמרי.

 

תם עידן יצרניות הרכב הקטנות... :-(

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מיצובישי ממש לא יצרנית רכב קטנה, היא מוכרת רכבים בכל העולם, והיא עצמה חלק מתאגיד ענק (מיצובישי מוטורס זה רק חלק קטן ממיצובישי גרופ), שיש לו יד בכל דבר אפשרי, כולל מוצרי אלקטרוניקה, נדל"ן, בנקים, תעשיות נייר ופלסטיק ועוד הרבה.

 

אז הם מכרו חלק מייצור מכוניות נוסעים שלהם (אפילו לא את המשאיות, זה נשאר אצל מיצובישי) לניסן, ביג דיל. זה כמו עם דייהו, שמכרה את דייהו מוטורס לGM, אבל שאר הדייהו עדיין מהווה חלק גדול בכלכלת דרום קוריאה, הם פשוט לא עוסקים במכוניות יותר, לא באופן ישיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...