Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

היום החלפתי מסך בגלקסי S4 I9500 ואני חוזר הביתה

ולאחר שמנסה להתחבר לWIFI הוויפי לא כמו קודם.

הוא מתחבר ואז מתנתק מהרשת והוא לא קולט כמו קודם WIFI

יכול להיות שבמעבדה הרסו משהו או שניתן לסדר בעצמי לבדיקה?

 

אני אקפוץ למעבדה יום ראשון בלי קשר.

תודה על העזרה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אנטנת הוייפי ברוב מכשירי הסלולר היא מעין חוט עם קונקטור קטן בצד אחד. כנראה ניתקו לך את זה ולא החזירו. אם אתה בעניין של פירוק והרכבות תראה קצת יוטיובים ותסדר לבד, אם לא - תחזור למעבדה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אנטנת הוייפי ברוב מכשירי הסלולר היא מעין חוט עם קונקטור קטן בצד אחד. כנראה ניתקו לך את זה ולא החזירו. אם אתה בעניין של פירוק והרכבות תראה קצת יוטיובים ותסדר לבד, אם לא - תחזור למעבדה.

 

מעדיף לחזור למעבדה כי יש אחריות על התיקון תודה.

האם אתה חושב שרק זה הבעיה?

כי בטאבלט שלי הוא מתחבר אוטומטית ובגלקסי S4, לאחר ההחלפה הוא לא רואה את הרשתות שהטאבלט מזהה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
זה סימפטום מוכר, בגלל התנתקות האנטנה קליטת הוייפי גרועה.

 

מודה לך מאוד.

ידוע לך במקרה איך ניתן לדעת אם המסך שהחלפתי הוא מקורי?

שאלתי אותו והוא טוען שזה מקורי וגם כתוב בקבלה שזה מקורי, אבל זה מרגיש קצת שונה הרזולוציה של המסך

לעומת הקודם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אין לי אפשרות לערוך בנוסף יש בעיה חדשה ששמתי לב כרגע.

אני מנסה לעשות תקריב לתמונות שצילמתי עם האצבעות וזה לא נותן זה מעביר את התמונות במקום.

הקלקה על התמונה זה מקריב אבל לפני כן הייתי עושה עם 2 אצבעות כדי להרחיק את התמונה ולהקריב ועכשיו זה לא עובד.

האם מגן זכוכית משבש את זה או שהמסך ששמו לי דפוק?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
מה שאתה מתאר נשמע כמו מולטיטאץ' שלא עובד.

 

זה

פשוט מרגיז ללכת למעבדה ואפילו לתקן לא יודעים כמו שצריך.:?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

עכשיו המולטיטאץ עובד פעם כן פעם לא. האם מישהו יודע אם אני יכול להחזיר את המסך לקבל החזר כספי?

לא מצאתי בשום מקום את החוק להחזר של חלקי חילוף סלולר.

אין לי ראש ללכת שיחליף מסך ושוב פעם הבעיה תחזור בגלל זה חשבתי ללכת ולהחזיר את המסך.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ממליץ לך לבדוק אם יש לך קליטת GPS.

אצלי לאחר החלפת מסך ב-S4 גם יש בעיית WIFI וגם בעיה בקליטת GPS.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
ממליץ לך לבדוק אם יש לך קליטת GPS.

אצלי לאחר החלפת מסך ב-S4 גם יש בעיית WIFI וגם בעיה בקליטת GPS.

 

GPS קולט למרות שיותר איטי מבעבר אבל קולט.

הWIFI הכי מרגיז שלוקח לו זמן עד שהוא מתחבר ואפילו שהוא מתחבר הוא איטי ומתנתק לפעמים.

שפניתי למעבדה בטלפון הוא אומר לי שהוא החליף לי מסך מה קשור הWIFI למסך. :/

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בתהליך ההרכבה ייתכן שלא החזיר את כל הברגים למקומם או התבלבל במיקום,

בדרך כלל יש ברגים ספציפיים שמשמשים כאנטנה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
בתהליך ההרכבה ייתכן שלא החזיר את כל הברגים למקומם או התבלבל במיקום,

בדרך כלל יש ברגים ספציפיים שמשמשים כאנטנה.

 

לא

רק הWIFI בעייתי אלא גם שהשוותי היום את המסך החדש לגלקסי S4 הישן עם מסך מקורי מהיצרן

הוא נראה קצת שונה באיכות ובעוד כמה פריטים חיצונים.

הוא כתב במפורש שזה מסך מקורי ואני חושש שהוא לא מקורי כפי שהוא טוען.

הבעיה שאני לא יודע איך להוכיח לו שזה לא מקורי כדי לבטל עסקה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

האנטנה עצמה של ה- WIFI היא מעין פס זהוב מכופף על הלוח שנוגע באנטנה שהיא חלק מגב המכשיר הפנימי שמוחזק עם ברגים. מסומן בתמונה השנייה בלינק - "Antenna Contacts":

http://forums.androidcentral.com/verizon-samsung-galaxy-s4/425226-wifi-low-signal-issue.html

 

אחת מהאפשרויות היא שהפס התכופף חזק פנימה ולא נוגע יותר בגוף החיצוני ואז צריך לכופף אותו כלפי מעלה בעדינות. אפשרות שנייה הוא שהפס כופף ב- 180 מעלות וצריך ליישר אותו חזרה. האפשרות הגרועה - הפס נשבר.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...