Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עברתי על כמה סרטונים ביוטיוב ושמתי לב בכולם שיש אפשרות לראות את צריכת הדלק הממוצעת בסיאט איביזה, לצערי אחרי שהפכתי את חוברת הרכב ולאחר מספר ניסיונות חסרי תועלת לא מצאתי אם ואיך זה אפשרי?

 

מצרף סרטון של מה שהתכוונתי אליו (לאותו הדגם כמו שלי רק 2013):

 

יש שם צריכה ממוצעת באמצע המסך, האם זה אפשרי להפעיל את זה גם אצלי?

SEAT IBIZA 2015 AM5

105 כ"ס TSI (הדגם הכי נפוץ ופשוט שלהם),

 

תודה

פורסם

יש לך לחצנים על ההגה מצד שמאל, אתה מזיז עד שאתה בוחר DRIVE DATA משהו כזה ואז עם הגלגלת השמאלית יורד עד שאתה מוצא את זה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

בספר הרכב היה רשום שבחלק מהדגמים יש לחצן אדום על הידית של האיתותים... אין לי אותה, זאת אומרת שאין לי מחשב דרך?

פורסם

אכן.

הפשיטו את רוב האבזור מהדגם הזה.

יש לך רק טריפ שמאפסים מהכפתור בלוח שעונים.

אתה יכול למדוד צריכת דלק לפי איפוס של הטריפ כל תדלוק וחלוקת הקילומטרים שעברת עד לתדלוק בכמות הדלק שנכנסה למיכל.

פורסם

לא ידעת מה אתה מקבל כשקנית? נו באמת.

חברים, כשהולכים לרכוש, רואים בדיוק את מה שמקבלים, על מה התלונה?

יש רכבים שיש בהם, יש רכבים שאין בהם, לא ביג דיל בכלל, מתדלקים, נוהגים, מתדלקים וחוזרים על זה מספר פעמים עד שמבינים פחות או יותר מהי הצריכה, בתנאי שתוואי הנסיעה היה פחות או יותר זהה.

גם ברכבים של 190K אין מראות מתקפלות לפעמים, קורה... (אצלי למשל).

פורסם
תודה חברים.... לפחות קיבלתי הגה עם הרכב כי את כל השאר הורידו שם :(

 

אם היית מחכה שנה היית מקבל אבזור משמעותית טוב יותר באותו מחיר פחות או יותר.

גם לי יש את ה-am5 ולדעתי האבזור שלה מספיק (גם אני קצת התבאסתי שלא חיכיתי...)

אם אתה מתבאס על האבזור, תקריב עוד 25-30k ותשדרג ל2017.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

להקריב 25-30 אלף בשביל כמה כפתורים נוספים ומסך? אנשים באמת מתקשים לרכוש דירה בקצב הזה.

×
×
  • תוכן חדש...