Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S90 בישראל


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא אמרתי שחסר לי משהו.

אמרתי שלטעמי הפרשי המחירים מטורפים, וההשוואה שלי היא לאירופה שם ההפרש בין הרמת גימור הבסיסית (מומנטום) ליקרה הוא בדיוק רבע מזה.

אבל זה בסדר, כולנו פה רגילים לחזירות של

היבואנים ושום דבר לא ישתנה.

אני מאוד אוהב את הרכב וכבר יצא לי לנהוג בו, אבל פשוט קשה לי לראות אותו גונב הרבה לקוחות משלישיית הגרמניות במחיר הזה.

הכל בסוף יתבסס על כמה הנחות יהיו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

גרסאות הדיזל והסטיישן לא על הפרק כרגע לגבי הדיזל, הדבר יישקל אם יהיה ביקוש.

לכשתגיע גרסת ההיבריד לייצור ייבחן היבוא שלה.

 

 

מדי פעם הם משווקים את הדיזל לשוק המוניות לשנה-שנתיים ואז מפסיקים.

יש צפי לכניסה נוספת עם דגמי הדיזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עכשיו כל מה שנותר לעשות זה לחכות שנה וחצי שנתיים ולקנות S90 מאובזרת במחיר ריצפה.

מלבד זאת וולוו באמת שיחקו אותה הפעם, גם הצליחו להשאר בקופסאתיות הידוע שלהם,וגם ליצור עיצוב דינמי וקרבי.

Porsche 944 turbo

פורסם

נראית טוב יותר בשחור:

 

29626228954_18a6742857_b.jpg

 

 

צילמתי באירוע וולבו של מועדון החמש שהיה בשביעי לחודש. יענקל'ה שחר הגיע עם S90 "טרום השקה":

PA070189.JPG

פורסם (נערך)

וואו.

נראית מעולה לטעמי, אלגנטית ונקיה מאוד.

הרבה יותר יפה מהקו המצועצע והעמוס של מרצדס למשל.

אני אפילו אגזים ואגיד שתא הנוסעים מעוצב בצורה מושלמת. נקי, מדוייק ולא מלא בלינג.

עריכה אחרונה על ידי Mike808
פורסם

ביקרתי בסוכנות וולוו לאחרונה ובחנתי את הS/V90 בצורה סטטית. עיצוב פנים מאד נעים ויוקרתי, אבל המסך נראה ממש לא במקום. גם דגלי שוודיה על המושבים לא ממש ברורים לי. מבחינת עיצוב אהבתי הרבה יותר את דגם הסטיישן שנראה כמו וולוו קלאסית, הישבן של הסדאן נראה כמו קופסא, והפנסים למרות היותם מקוריים, מקנים לרכב מראה כבד ומגושם. חבל גם שהמושבים הפכו לקשים, אין על המושב של הS80 הראשונה. גם העניין עם מנועי הארבעה צילינדרים לא ברור, אני מאמין שמי שמבין ברכבים קצת יותר (בסגמנט הזה חלק קטן) יבחרו ברכב אחר.

בקשר לבחור שהתלהם על הבדלי המחיר בין הגרסאות, אז מאז ומעולם בארץ רכבי "פירמה" תמיד תומחרו בצורה בלתי פרופורציונלית ביחס לרכבים אחרים. זאת גם הסיבה למה בארץ למרותהכמות ההעצומה של רכבים חדשים, לא רואים הרבה רכבים עם "שם". מוזר שביבוא אישי לא מגיעות כאלה בכמויות יותר גדולות.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אני עדיין לא מבין איך 60 אלף שקל זה מחיר מוגזם.

הרשימה הזאת כוללת דברים מאוווד יקרים, רק המתלי אוויר עולים באנגליה 1500 פאונד, עכשיו לך תוסיף את שאר הדברים.

להשוות בין הרמות גימור שלהם זה לא נכון כי הרמות גימור לא חופפות לארץ.

לפני שצועקים "חזירים" רצוי לקחת רגע ולבדוק מי מו מה.

[תיכף יגידו שאני מנהל מותג וולוו]

המחיר לדעתי חבל על הזמן, אצל המתחרים התוספות האלו עולות יותר, מוזמנים לבדוק.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...