Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב :lol:

 

אני מחפש קישורים לקניה של מספר מוצרים אני חיפשתי ולא מצאתי משהו שמתאים מבחינת משלוח לארץ, לכן אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא בעדיפות שכולם יהיו מאותו אתר בכדי לחסוך במשלוח.

 

1 שמפו מקסי סדס 2 גלון

 

2 srp של autoglym

 

3 אפליקייטור ליישום הsrp

 

4 panel wipe

 

5 מגבת לייבוש אובר

 

 

מצטער על החפירה אלו מוצרים שממש נחוצים לי אשמח לכל עזרה תודה!

פורסם

את כל המוצרים האלה אפשר להשיג מאיביי/אמזון בחיפוש קל. לא מזמן קיבלתי את הכפפה של פארקלה,SRP ווייפ פאנל שהזמנתי מאיביי(נזק כולל של בערך 250 שקל~)

פורסם
את כל המוצרים האלה אפשר להשיג מאיביי/אמזון בחיפוש קל. לא מזמן קיבלתי את הכפפה של פארקלה,SRP ווייפ פאנל שהזמנתי מאיביי(נזק כולל של בערך 250 שקל~)

 

מצאתי חלק מהמוצרים באמת באיביי הבעיה שאני לא יודע כמה אמור לעלות המוצר ככה שאני לא יודע אם זה מחיר זול או לא

 

ומוצר אחד שלא מצאתי זה את הסבון maxi suds 2 שהוא הכי חשוב לי מבין כל הרשימה.

 

תודה לעוזרים

פורסם

יש לי מגבת אובר חדשה בשקית אני נמצא בפתח תקווה צור קשר

אם תרצה גם במקום מקסי סודס, יש לי הונידו 1 ליטר

דבר איתי

פורסם
יש לי מגבת אובר חדשה בשקית אני נמצא בפתח תקווה צור קשר

אם תרצה גם במקום מקסי סודס, יש לי הונידו 1 ליטר

דבר איתי

 

שלחתי פרטית

×
×
  • תוכן חדש...