Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות באמצעות יפו"כ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוכרים את הרכב של ההורים, אבא רשום כבעלים ואמא רשומה כבעלים "נוספת".

אף פעם לא בדקתי אבל אני מניח ששניהם צריכים לחתום ולהיות נוכחים בהעברת הבעלות, נכון?

במידה וכן, מישהו יודע אם בדואר יאפשרו (לדעתכם) לאבא להגיע לחתום ב-9.30 ואז ישמרו את הטופס נניח עד 10.30 כדי שאמא והקונה יגיעו? (הם לא יכולים להגיע באותו הזמן בשום סיטואציה לצערי).

 

לחילופין, הבנתי שניתן עם יפו"כ אבל רק כזה ממשרד התחבורה - מישהו מכיר/שמע?

פורסם

למה שההורים שלך יגיעו בכלל? כל הקטע ביפוי כוח זה שלא צריך נוכחות של הבעלים.

אתה מחתים את הבעלים על הטופס, הולך עם הטופס ועם תעודות מזהות שלך ושל הבעלים הרשום לדואר ומעביר בעלות.

 

טופס אפשר למצוא כאן:

http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/licence/forms

V5

פורסם

רק לחדד:

1. אם אתה הולך: תחתים גם את אמא שלך וגם את אבא שלך ומלא פרטים בהתאמה + הצטייד בת.ז שלך (מ.כ) ושל שניהם (שני הבעלים).

 

2. אם נניח אמא באה עם המוכר: שתחתים את אבא שלך על הטופס ותצטייד בת.זשלו (בעלים שאינו נמצא) ובת.ז שלה (כבעלים וכמ.כ).

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...