Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מבצע": טיפו 1.4 ידנית ב-86000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין גבול לחוצפת התמחור של הרכב הזה. כאשר ניתן להשיגו בחו"ל,{מחיר צרכן, לא מחיר סוחר!}בפחות מ-9000 יורו. על הכביש.{8800 ליתר דיוק} כלומר 37000 שקל.

לא לשכוח שללא "מבצע" היה עולה "רק" 90000 שקל, לפני אגרות רישוי ומס בולים.

20160922_171542.jpg

יש עדיין מישהו שחושב שהמיסים שמשולמים על הרכב הספציפי הזה, הם הגורם למחיר ההזוי, שהודבק עליו?

שכחתי לציין: 5 שנות אחריות, ללא שום "מבצעי השקה".

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

למה חוצפה? אתה חיי בישראל והמיסים על הרכבים גבוהים. 37000 + מיסים + רווח ליבואן כמה זה יוצא לדעתך?

80% מס + מע"מ, כמה זה יוצא? 78K. ותוסיף לזה קצת רווח ליבואן. מה קיבלנו?

 

אם ב10 שנים האחרונות הוכפל מספר הרכבים על הכבישים וכל שנה שוברים שאים חדשים של מסירות רכבים חדשים. מה יש פה להתלונן? האנשים מצבעים ברגליים. אם קונים את הרכבים החדשים כמו מטורפים אז הכל בסדר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אל תשכח גם מחיר משלוח ימי. ככל שהרכב זול יותר, כך שולי הרווח של היבואן נמוכים יותר. אין לי מושג בכמה מוכרים את הרכב ליבואן, אבל זה לא משנה לך בתור קונה כי שם בדיוק מתחבא התוספת עבור הרווח שלו, בהיעדר תחרות, אין להם שום טעם לשחק עם הרווח הזה. כל עוד האנשים קונים רכבים חדשים בכמויות גדולות כל כך - סימן שהכל בסדר ואפשר להמשיך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

האמת,

דוגמא לא מוצלחת, שכן -

9,000 יורו כולל מכס ומעמ של מדינת הסכם - 87,000 שח.

אביזרי בטיחות/דרגת זיהום יכולה להפחית, שינויים במטבע יכול להעלות/להפחית.

אבל בגדול, התמחור די דומה.

עריכה אחרונה על ידי Metronome
פורסם

מכס ומע"מ צריך להוסיף למחיר הרכב בשערי המפעל (מחיר שמשלם יבואן) + הובלה.

 

לא למחיר סופי לצרכן במידנה X, שכולל מסים מקומיים ורווח דילר מקומי.

 

 

פורסם
מכס ומע"מ צריך להוסיף למחיר הרכב בשערי המפעל (מחיר שמשלם יבואן) + הובלה.

 

לא למחיר סופי לצרכן במידנה X, שכול מסים מקומיים ורווח דילר מקומי.

 

צודק בהחלט,

אני צריך לדייק - למרות שאין מידע מלא, עדיין בסדרי גודל, לא נראה שזו הדוגמא הכי מוצלחת.

פורסם

תיקון קל - רק מכס.

 

 

רק הלקוח הסופי, זה שקונה את הרכב בשביל להשתמש בו משלם מע"מ, חישוב לפי מחיר קניה בפועל בארץ.

 

 

פורסם

זה מאוד מעצבן שאנחנו משלמים 90 אלף שקל על רכב שאפשר לקנות בחול ב35.

 

אבל זה לא משהו חדש.

 

ברכבים שער המטבע הוא בערך 1:10.

 

8800 אירו = 88000 ₪

פורסם

מה עולה בחו"ל מעניין כשלג דאשתקד.

 

ביחס לסגמנט ולמתחרות פה בארץ, תמחור תחרותי והוגן ביותר!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברכבים שער המטבע הוא בערך 1:10.

ככל שהרכב יקר יותר כך היחס הזה קטן יותר. זה לא לינארי. רכב שעולה בגרמניה 27K אירו (אוקטביה דיזל) עולה בארץ כ187K.

לפי התיאוריה שלך, זה היה אמור לעלות 270Kש"ח.

ג'וליה שעולה בחו"ל כ35K אירו, עולה בארץ 250K ש"ח ולא 350K.

 

 

יוצא שלא משתלם לקנות רכבים זולים יחסית.

זה תמיד ככה, מי שיש לו יכול להנות מהנחות גדולות יותר (מצד השני ירידת ערך גם באחוזים).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה גובה המכס שמשלמים על יבוא מטורקיה? על מנוע 1400? גיר רגיל?

עוד מעט אני עלול לחשוב שהיבואן "המסכן", קונה את הרכבים הללו יותר מאשר המחיר לצרכן ברומניה, נכון?

אני חשבתי שיבואן קונה אותם סביב ה-7200 יורו. אולי התבדיתי.

 

עכשיו ברצינות:

הנה דוגמה לתמחור מעולה לרכב: ספארק שברולט, מנוע 1.0 שניתן להשיגה אצל דילרים, בגרסה ה"ערומה" ב-13000 דולר.

http://www.chevrolet.com/spark-fuel-efficient-car/build-your-own.html

אצלנו ב-56000 שקל {מבצע}או באתרים שונים {CARCOST}ב-46100.

 

ואני שוב מציין. ,תמחורים הזויים ללא שום קשר למציאות, ובעיקר תירוצים שונים ומשונים, מול תמחור רכב השווה לכל נפש.

אז מסתבר שאפשר גם אחרת. רק שיש לי הרגשה שבחברות מסויימות עובדים אותם אנשים שכל הזמן מתמחרים רכבים, כדי להפוך אותם לנדירים בכבישינו.

פורסם

החשבון שלכם לא נכון לדעתי...היבואן המקומי שבו הפרסומת,קונה בעצמו את הרכב בפחות

מפיאט היצרן,גם הוא מרוויח כמה שקלים,לא? יש מצב שהוא קונה את הרכב ב5000 יורו לפני

מיסים? מפיאט איטליה?

אני חושב שהיבואן סמל"ת, כנראה קונה מפיאט את אותו הרכב באותם 5000 יורו לפני מיסים

ואולי גם מקבל החזרים,כמו רכב חברה.

הרי סמל"ת לא קונה מסוכנות או יבואן שמוכר לצרכן (זה לא איילון מוטורס או אלבר),הוא קונה

ישירות מפיאט... סורי החשבון שאתם עושים שגויי לדעתי.

אלה עם כן,אני הוא הטועה?

פורסם

לא צריך להגיד בחו"ל, לא מוסיף רצינות לכותב. תרשמו ארץ מסוימת, יש הרבה "חו"לים". אין דין רומניה כדין דנמרק, שבה גולף בסיסית עולה בסביבות 40000€ וכמעט כל הרכבים עולים כפול מבארץ. באיטליה טיפו 1.6 אוטו' עולה 18000€, מחיר די קרוב למחיר הישראלי. לא בכל אירופה המכוניות זולות. ובחלק מהן האגרות השנתיות הן כאלה שהאגרה בארץ תראה כמשחק ילדים. עדיף ללמוד קצת על שווקים שונים לפני שצועקים ומתלהמים.

בקשר למחיר של הטיפו ספציפית ברומניה, הייתי רוצה לראות תרגום של הפרסומת, כי מדובר על מחיר נמוך באופן מחשיד. אפילו הפיאט Albea הטורקית שהיתה באמת רכב די נחות, לא עלתה כל כך קצת.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74


×
×
  • תוכן חדש...