Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע יש 5 מקומות ברכבים קטנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המכונית רחבה מספיק בשביל להכניס שלוש חגורות בטיחות, הרבה יצרנים מכניסים אותן (לפעמים כאופציה). מן הסתם לא תקח שם 3 מבוגרים (אולי לנסיעה ממש קצרה) אבל תוכל לקחת 3 ילדים ללא כסאות, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קולגה לעבודה עם מיצובישי ספייסטאר בליסינג סיפרה שלקחה 4 חברים לאילת ברכב והם לטענתה ישבו בלי להתלונן יותר מידיי על המרווח,

מישהו אחר סיפר שהוא לקח פיקנטו מלאה עם דלת אחורית שלא נטרקה עד הסוף נסיעה של 20-25 דקות.

 

אפשרי אבל לא נוח.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אצלי בפנדה נכנסו 5 מבוגרים,היה צפוף מאוד,אבל לנסיעה קצרה לא תהעה בעיה.

עדיף שאפשר יהיה מאשר שלא אפשר יהיה.

 

לגבי הספייס מרווח בירכים די טוב אבל המושב האחורי לדעתי לא נוח,לנסוע לאילת שם לא הייתי רוצה.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם בב.מ.וו סדרה 3 סטיישן יחסית חדשה לא נכנסים שלושה אנשים בוגרים במשקל ומימדים סבירים מאחורה בלי סבל רב.

 

לעומת זאת ביאריס דור 2 למשל, רכב משמעותית קטן יותר, יהיה להם יותר מרווח.

פורסם

אני אספר לך סיפור, פעם ניסינו לנסוע חמישה מבוגרים בלקסוס GS מהדור הנוכחי. זה שישב באמצע מאחורה סבל הרבה יותר ממה שהיה סובל בפיקנטו.

חגורה חמישית זה כמו קונדום, עדיף שיהיה לך ולא תצטרך, מאשר שתצטרך ולא יהיה לך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ואז נכנסים לויכוח האם לקחת קונדום לדייט זה נאחס או לא - כלומר אם יהיה, לא תצטרך, ומצד שני אם תצטרך - לא יהיה.. אכן דילמה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שריד מהתקופה שהמכוניות היו פחות בטיחותיות והאנשים היו פחות שמנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כי אין מקום ל 6

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי, בכל רכב משפחתי, עד קטגוריית מנהלים כולל, באף אחד לא יהיה נוח ל-3 מבוגרים עם מימדים ומשקלים ממוצעים בספסל האחרי, גם אם זה אלטו או גם אם זה מונדיאו לדוגמה.

 

אני אומר זאת על סמך הניסיון האישי שלי, הרבה פעמים נסעתי ברכבים שונים מהקטגוריות שציינתי, בספסל האחורי עם עוד שני מבוגרים, ואף פעם זה לא נוח, במקרה הטוב רק בנסיעות ארוכות, במקרה הרע גם בקצרות.

 

לדעתי זה נובע מכך שכיום, וכבר הרבה שנים, ליצרני הרכב יש סטנדרטים של ייצור הרכבים במימדי הרוחב, הם פשוט צרים מידי, גם רכבים מקטגוריית המנהלים.

 

אולי עוד איכשהו כן יהיה נוח ל-3 מבוגרים בספסל האחורי, ברכבים מקטגוריית הפול סייז, כגון פורד טאורוס או ביואיק, כי לרוב הם יותר רחבים מרכבי המנהלים הרבים (מונדיאו, מאזדה 6, הונדה אקורד וכו')

 

זוכרים\מכירים את הרכבים האמריקאיים הישנים משנות הררפום עם הספסל הקדמי האחיד כמו האחורי?, הרחבים האלו, בהם לא רק מאחור יכלו לשבת 3 מבוגרים אלא גם מקדימה יכלו לשבת 3 מבוגרים, אלו היו רכבים גדולים ורחבים.

כיום כבר לא מייצרים כאלו רכבים בהמונים אם בכלל...

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נסעתי בA8 2005 במושב האחורי עם עוד 2 מבוגרים, זה לא נח ולא מרגיש שונה מבחינת צפיפות כמו בסתם רכב משפחתי, לדוגמא רנו מגאן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרבה פעמים אנשים שצריכים מידי פעם אוטו עם 5 מושבים ואין לך כסף לרכב גדול יותר - יתפשרו על רכב קטן וזול יותר.

היצרנים לא רוצים להפסיד את השוק הזה.

 

ולמה בראפיד יש רק 4 מושבים?

 

מרצדס GL עם שישה מבוגרים Sent from my

בנצי, תתמקד בגיבוב. חבל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...