Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבורג ה"מדמם" בתמונה זה מה שפתחתי, אבל זה לא הבורג שבסרטון, ואם אני ממש מתאמץ להבין את הדיאגרמה שהעלה שלומי אז זה גם לא הבורג ההוא.

הבורג "החדש" הגעתי אליו מהצד של הנוסע, והוא נמצא לכיוון צד האוטו, ולא לכיוון החרטום. הבורג המדמם בתמונה הוא בכיוון הקדימה של האוטו.

פורסם

טוב

שמעו

מצאתי את הבורג שגם בסרטון, גם בשרטוט. נמצא אפה ששלומי תיאר, אפשר להוריד גלגל, תכלס אפשר להסתדר בלי אם אתה מוכן לסכן את הפרצוף שלך מול הלמטה של האוטו.

סה"כ הלכו בערך 12 ליטר שמן ביומיים האלה, מיכל של 5 פעם שעברה שריקנו כמות משמעותית של שמן מהבוןרג בקדמת האוטו (לא הבורג הנכון(!)) ומילאנו כדי לוודא שלא יחסר. היום רוקנו שוב שמן מהבורג ההוא, נדלקה נורה תוך כדי, הבנו שמשהו כנראה לא כשור וסגרנו אותו. קצת פאניקה, בדקתי שוב את מה ששלומי כתב, חיפשתי בורג נוסף ונמצא, בצד האוטו, כ20 סנטימטרים מהגלגל הימני (צד הנוסע).

פירקתי את הבורג, לא יצא שמן, מילאנו מיכל של 5, הנורה נכבאה, עדין לא יצא שמן. כיבינו, הענו, העברנו הילוכים, פתחנו בורג בשנית, אין שמן. הוספנו כליטר וחצי עד שהתחיל לצאת זרזיף, תקין. בדקנו שוב אחרי הנעה נוספתף, שוב זרזיף, אני רגוע.

קיצר, שלומי, ומקס, תודה לשניכם, עצה שלי להוסיף למדריך עוד דגש, שיש בורג נוסף בקדמת האוטו, אותו גודל, נראה זהה, קצת יותר גבוה במרחק מהרצפה, ושזה לא הבורג הנכון. הדרך הנכונה להגיע לבורג הכן נכון, מצד האוטו, מהצד של הנוסע, לגשש עד לגיר והוא יהיה שם, בערך 4 סמ מעל אטם אגן השמן של הגיר.

לקחים חשובים נלמדו בתהליך, בין היתר לקרוא שלוש פעמים, לחפש פעמיים, לוודא עוד ארבע - ורק אז לפתוח ולנקז שמן.

על האוטו שלום, בע"ה בחיים יותר לא אצטרך אפילו לחשוב על להחליף שמן גיר.

פורסם

חבר, אני חושב שאתה טועה .

הבורג מדיד הנכון נמצא בחזית הרכב עם נטיה לצד ימין, וכמה ס"מ למעלה.

 

איזה בורג פירקת? אני לא יודע.

פורסם

זה הבורג שפירקת אצלך בשביל לוודא רמת שמן?

למה אצלי קפצו נורות תוך כדי שהוא ממשיך לדמם שמן (לא פתוח עד הסוף, כדי שלא ישפריץ על כל הרדיאטור), וזה לא נשמע לי אש.

במדריך שמצאתי לתיבה יש שני ברגים, אחד בצד שהוא מכונה [65] בורג ווסת רמת שמן (Oil level control plug), והשני [48] בורג התחברות לקו לחץ (Line pressure tap plug)

 

בתמונה, ליד גוף התיבה, אחד מימין והשני משמאל. תמונה לא באיכות אבל אפשר בערך לפי הבורג להבין איזה מהם זה איזה.

2016-08-01-183950-0.jpg

פורסם
שלומי, האם החלפת פעם ברכב כזה שמן גיר?

להוריד גלגל?ליד ציריה?

 

כן, פעמיים.

גם לפי דבריו הוא כנראה פתח בורג אחר ממה שצריך, ואולי גם אתה.

יכול להיות שיש כמה תיבות עם המנוע הזה? כך שאצלך ומה שאני עשיתי שונה?

 

כשאני החלפתי, מיקום הבורג נמצא בודאות איפה שהחץ הירוק בתמונה שהעליתי- ליד הציריה.

שלומי

פורסם

אני בדקתי בבורג אחר, בכל הקאוואלירים ומאליבו שהיו לי .

בכל דגמי 4 הילוכים, מדובר בבורג שנמצא עם הפנים קדימה כמו חזית הרכב .

 

חפשו 4T40e ביו-טיוב או גוגל.

×
×
  • תוכן חדש...